DietăToate întrebările din această categorie

  • De ce simt nevoia de dulce tot timpul? am glicemia scazuta sau e doar o chestiune de obisnuinta. parca sunt in sevraj daca nu beau sucuri sau mananc dulciuri...

    De obicei, incepem ziua fara un mic dejun echilibrat, ceea ce inseamna ca pornim ziua fara nivelul corect de vitamine si fara energia necesara (carbohidrati lenti – proteine si grasime) asta inseamana ca in 2-3 ore ne este foame din cauza lipsei vitaminelor pentru ca creierul nu stie sa deosebesca ce ii lipseste (vitaminele) si ne da o alarma de foame.

    Daca suntem educati corect inseamna ca stim ca trebuie sa reinoim depozitul de vitamin periodic (la 2-3 ore) dar de obicei urmam o dieta incorecta si mancam gustari rapide (produse de patiserie dulci sau sarate) sau o gustare reprezentata de dulciuri ceea ce inseamna carbohidrati rapizi si cresterea rapida a insulinei. Dar, si o scadere la fel de rapida a glicemiei ceea ce inseamna ca creierul intra repede in hipoglicemie cerebrala si cere in disperare dulce. Carbohidratii sunt de fapt energia necesara a creierului. Gustarea dulce poate fi inlocuita cu o gustare sanatoasa formata dintr-un pumn de migdale si un mar.

    • Facebook
    • Twitter
    • Google
    Spune-ne opinia ta
    Dl Vlachos Fotios Dl Vlachos Fotios director general
    Eurodiet Romania
Nu aţi găsit răspunsul la întrebarea dvs.?Întreabă specialistul

Ultimele articole

Nou Pericolul nevăzut din casa ta: cum te îmbolnăveşte excesul de umiditate
Pericolul nevăzut din casa ta: cum te îmbolnăveşte excesul de umiditate Umiditatea ridicată din locuinţă poate avea efecte negative asupra sănătăţii. Deşi nu îi acordăm atenţie, umiditatea excesivă poate contribui la apariţia unor afecţiuni respiratorii, în special în cazul copiilor şi bătrânilor, care nu au un sistem imunitar puternic. +3 / 0 +3

Stil de viaţă echilibrat Mai multe articole

Nou Pericolul nevăzut din casa ta: cum te îmbolnăveşte excesul de umiditate
Pericolul nevăzut din casa ta: cum te îmbolnăveşte excesul de umiditate Umiditatea ridicată din locuinţă poate avea efecte negative asupra sănătăţii. Deşi nu îi acordăm atenţie, umiditatea excesivă poate contribui la apariţia unor afecţiuni respiratorii, în special în cazul copiilor şi bătrânilor, care nu au un sistem imunitar puternic. +3 / 0 +3

Alimentaţie sănătoasă Mai multe articole

Nou 10 alimente care cresc senzaţia de foame
10 alimente care cresc senzaţia de foame Dacă vrei să slăbeşti, evită aceste alimente care îţi măresc mai mult senzaţia de foame. +9 / 0 +9

Diete Mai multe articole

Nou Secretul pentru a nu te îngrășa de sărbători
Secretul pentru a nu te îngrășa de sărbători Pe ultima sută de metri din acest an, în goana după cadouri și cumpărături pentru masa plină de bucate, adu-ți aminte să ai grijă de silueta și de sănătatea ta. Iată care este secretul pentru a nu lua în greutate de sărbători fără a te abține de la excesele culinare! +2 / 0 +2

Boli și stări Mai multe articole

Nou Scorţişoara, eficientă în lupta cu diabetul de tip 2
Scorţişoara, eficientă în lupta cu diabetul de tip 2 De-a lungul timpului, scorţişoara a fost subiectul multor poveşti, unele mai adevărate decât altele. Să luăm povestea împăratului roman Nero, care a ordonat arderea stocului de scoţişoară pe un întreg an după ce i-a murit soţia (tot din ordinul său). O poveste adevărată. +6 / 0 +6

Sănătatea femeilor Mai multe articole

Nou Secrețiile vaginale: ce este normal și ce nu
Secrețiile vaginale: ce este normal și ce nu Vaginul este un organ delicat și complex, care găzduiește o diversitate de microorganisme. Pentru a-l menține curat, corpul produce un lichid care îl lubrifiază și îl protejează de infecții: secrețiile vaginale. Cantitatea și aspectul acestora ne oferă indiciile necesare despre sănătatea genitală. Tu știi să le descifrezi? +13 / 0 +13

Sănătatea bărbaților Mai multe articole

Pentru mamici însărcinate Mai multe articole

Nou Sfaturi de nutriţie pentru femeile însărcinate
Sfaturi de nutriţie pentru femeile însărcinate Primul mit la care trebuie renunţat este cel conform căruia cu cât acumulezi mai multe kilograme în sarcină, cu atât cresc şansele să ai un bebeluş sănătos. Sau cu cât mănânci mai mult, cu atât îţi vei hrăni mai bine bebeluşul. +6 / 0 +6