10 beneficii ale consumului de mere

Aprilie 20, 2017 | sursa: csid.ro - Bianca Poptean
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+5
10 beneficii ale consumului de mere

Merele sunt fructele cel mai bine comercializate, alături de banane şi portocale. Te-ai întrebat vreodată de ce? Să fie doar gustul acestora cauza sau există şi beneficii? Noi am găsit 10 dintre cele mai cunoscute!

"Consumul de mere ajută de asemenea la controlul nivelului de insulină"Merele conţin o cantitate semnificativă de fibre solubile (5 grame). A fost demonstrat ştiinţific faptul că aceste fibre au capacitatea de reduce tulburări intestinale, inclusiv diverticulita, hemoroizii şi chiar unele tipuri de cancer. Consumul de mere ajută de asemenea la controlul nivelului de insulină prin eliberarea de zahăr lent în fluxul sanguin. Merele au capacitatea de a curăţa şi detoxifia, ajutând la eliminarea metalelor grele din organism, cum ar fi plumbul şi mercurul.

Merele conţin pectină, iar aceasta la rândul ei ajută la reducerea nivelului de colesterol prin diminuarea secreţiei de insulină din sânge.

O serie de cercetători, au constatat de-a lungul unor studii faptul că dacă reuşim să consumăm cinci mere pe săptămână, vom reuşi automat să reducem şi riscul de apariţie a bolilor respiratorii cum ar fi astmul sau bronşita.

Potrivit medicinei chineze, merele contribuie la consolidarea inimii, potolesc setea, lubrifiază plămânii, scad mucoasa şi cresc fluidele corporale.

Merele sunt fructele cel mai bine comercializate, alături de banane şi portocale. Te-ai întrebat vreodată de ce? Să fie doar gustul acestora cauza sau există şi beneficii Noi am găsit 10 dintre cele mai cunoscute!

Ceaiuri pentru reducerea colesterolului

"Corpul are nevoie doar de HDL, ori în meniu sunt numeroase alimente consistente care cresc doar nivelul de colesterol LDL..."

Citeşte mai mult:
Ceaiuri care reduc nivelul de colesterol „rău“ din sânge»

Merele conţin o cantitate semnificativă de fibre solubile (5 grame). A fost demonstrat ştiinţific faptul că aceste fibre au capacitatea de reduce tulburări intestinale, inclusiv diverticulita, hemoroizii şi chiar unele tipuri de cancer. Consumul de mere ajută de asemenea la controlul nivelului de insulină prin eliberarea de zahăr lent în fluxul sanguin. Merele au capacitatea de a curăţa şi detoxifia, ajutând la eliminarea metalelor grele din organism, cum ar fi plumbul şi mercurul.

Merele conţin pectină, iar aceasta la rândul ei ajută la reducerea nivelului de colesterol prin diminuarea secreţiei de insulină din sânge.

O serie de cercetători, au constatat de-a lungul unor studii faptul că dacă reuşim să consumăm cinci mere pe săptămână, vom reuşi automat să reducem şi riscul de apariţie a bolilor respiratorii cum ar fi astmul sau bronşita.

Potrivit medicinei chineze, merele contribuie la consolidarea inimii, potolesc setea, lubrifiază plămânii, scad mucoasa şi cresc fluidele corporale.

Oţetul de mere poate ajuta la prevenirea formării de pietre la rinichi.

Studiile indică faptul că zilnicul consum de mere (cel puţin un măr pe zi) poate reduce dezvoltarea bolilor de piele.

Potrivit unui studiu brazilian, consumul unui măr înainte de masă a ajutat femeile să piardă cu până la 33% mai mult în greutate, faţă de femeile care nu au consumat un măr.

Un măr conţine doar între 50-80 de calorii şi nu are nici o grăsime sau conţinut sodiu.

Merele sunt o sursă bogată de vitaminele C, A şi flavonoide, conţinând totodată cantităţi mai mici de fosfor, fier şi calciu.

Merele sunt o foarte bună sursă de potasiu, care promovează la rândul ei sănătatea inimii.

Te-am convins? Celerba vorbă „Un măr pe zi ţine doctorul la distanţă” este cu siguranţă reală! Un simplu măr poate aduce beneficii variate de sănătate şi mai mult de atât, dispune şi de un gust delicios! Nu mai sta pe gânduri! Vrei să ronţăi ceva – ia un măr!

Citeşte şi:
Pătrunjelul și lămâia îți protejează ficatul»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+5
  • Tratare Infectii Plamani
  • Deficit de potasiu
  • Vitamina C
  • antioxidanti
  • fructe proaspete
  • mere

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon Cum ar fi o masă fără condimente? Cu siguranţă una fără gust. Avem numai de câştigat dacă asezonăm mâncarea cu hrean sau boabe de muştar. Ele sunt socotite a fi medicamente naturale, fiind indicate mai ales în anotimpul răcelilor. +19 / 0 +19
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate Cu un gust dulceag şi o culoare minunată, sfecla roşie te poate ţine departe de cele mai crunte boli precum cancerul, bolile hepatice sau cardiovasculare. Iată, pe larg, care sunt beneficiile unui consum regulat de sfeclă roşie: +24 / -1 +23
Top 5 înlocuitori pentru zahăr
Top 5 înlocuitori pentru zahăr Chiar dacă auzim în fiecare zi mesaje ce ne sfătuiesc să reducem consumul de zahăr, puţini dintre noi luăm măsuri să înlocuim acest duşman al sănătăţii şi siluetei noastre. O mare parte din alimentele pe care le consumăm zilnic, şi nu mă refer în special la prăjituri sau dulciuri, conţin zahăr în cantităţi foarte... +19 / 0 +19
De ce e bine sa bei dimineata un pahar de apa cu lamaie?
De ce e bine sa bei dimineata un pahar de apa cu lamaie? Daca iti doresti sa iti detoxifiezi organismul si nu vrei sa tii o dieta stricta, cea mai buna metoda este sa bei in fiecare dimineata un pahar de apa plata cu cateva felii de lamaie. Consumul de apa cu lamaie dimineata iti aduce tot felul de beneficii, de aceea incearca sa il introduci cat mai mult in rutina ta. Daca suferi de gastrita sau... +15 / 0 +15
Ouăle - vedete la masa de Paşte
Ouăle - vedete la masa de Paşte Oul este reprezintă un aliment valoros pentru alimentaţia omului încă din cele mai vechi timpuri. Se întâmpla acest lucru datorită nutrienţilor ce se găsesc în ouă dar şi datorită gradului ridicat de asimilare a nutrienţilor din compoziţia lor. +15 / 0 +15
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei După o vară toridă, toamna vine la pachet cu o doză de vitamine și minerale pe care ți le pune la dispoziție prin intermediul fructelor și legumelor de sezon. +14 / 0 +14
Știi ce remedii naturiste poți face din cojile de mandarine?
Știi ce remedii naturiste poți face din cojile de mandarine? Mandarinele fac parte din categoria deliciilor sănătoase pe care le poți mânca ori de câte ori simți nevoia să-ți răsfeți papilele gustative. Nu le arunca la final cojile! +13 / 0 +13
Laptele de capră, mai sănătos?
Laptele de capră, mai sănătos? Deşi nu este un tip de lapte foarte popular la noi în ţară, laptele de capră este unul dintre cele mai consumate produse lactate în multe zone de pe glob. Beneficiile lui sunt multiple, fiind o excelentă sursă de calciu, bogat în substanţe nutritive. +12 / 0 +12
De ce este periculos zahărul
De ce este periculos zahărul Dacă astăzi e o banalitate pentru toată lumea, acum câteva secole zahărul era o delicatesă pe care puţini şi-o permiteau. Indienii au deţinut mult timp secretul zahărului vânzând delicatesa dulce la preţuri exorbitante. Nu degeaba i s-a spus „aurul alb”. Se crede că europenii l-au descoperit abia în secolul XI şi de atunci... +12 / 0 +12
De ce ar trebui sa renuntam la painea alba?
De ce ar trebui sa renuntam la painea alba? Painea alba mai este numita si "alimentul gol", deoarece contine numai amidon, pe care organismul il transforma in zahar si grasimi. +10 / 0 +10