10 beneficii impresionante ale consumului de nuci

Martie 1, 2016 | Sursa: sanatate.bzi.ro
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
10 beneficii impresionante ale consumului de nuci

Sunt delicioase, iar despre cât de nutritive şi de benefice sănătăţii sunt vă lăsăm să descoperiţi în rândurile de mai jos. Nucile stimulează creierul, îmbunătăţesc digestia, fortifică oasele, reduc inflamaţia, menţin echilibrul glicemiei şi inima sănătoasă. Acestea conţin o mulţime de vitamine şi minerale esenţiale, dar şi grăsimi sănătoase, antioxidanţi şi alţi compuşi care previn şi combat bolile.

Este suficient să consumaţi 7 nuci pe zi pentru a vă îmbunătăţi semnificativ starea de sănătate.

Iată câteva beneficii impresionante ale consumului de nuci:

"Nucile oferă o doză semnificativă de acizi graşi Omega 3, care s-au dovedit a reduce riscul de a dezvolta boli de inimă şi accident vascular cerebral în mod semnificativ"Întăresc sistemul cardiovascular
Nucile oferă o doză semnificativă de acizi graşi Omega 3, care s-au dovedit a reduce riscul de a dezvolta boli de inimă şi accident vascular cerebral în mod semnificativ. Menţin echilibrul între colesterolul bun (HDL) şi cel rău (LDL), iar asta păstrează sistemul cardiovascular puternic şi sănătos.

Îmbunătăţesc digestia
Nucile sunt bogate în fibre - o porţie (o ceaşcă de miez) acoperă până la 20% din necesarul zilnic recomandat. Fibrele dietetice menţin tranzitul intestinal regulat, ajuta la eliminarea excesului de grăsime, deşeuri şi toxine şi cresc absorbţia de nutrienţi.

Păstrează oasele rezistenţe
Doza excelentă de potasiu, calciu şi magneziu din aceste fructe consolidează sistemul osos şi ajuta la prevenirea artritei, a durerilor articulare şi a fragilizării osoase.

Echilibrează nivelul de fluide
Consumând nuci, organismul va putea echilibra nivelul de fluide, eliminând excesul de apă, toxine şi deşeuri. Asta înseamnă un corp mai suplu.

Ananasul

"Tușești sau ai dureri de stomac? Te poate ajuta sucul de ananas. Acesta conține..."

Citeşte mai mult:
Ce afecțiuni poți trata cu ananas»

Previn crampele musculare
Magneziul şi potasiul sunt esenţiale pentru muşchii obosiţi, rigizi, deoarece acestea contribuie la creşterea fluxului de sânge şi accelerează repararea ţesutului muscular. O ceaşcă cu miez de nucă acoperă 31% din doză zilnică de magneziu şi 10% din cea de potasiu.

Dau energie
Nucile sunt un aliment excelent dacă te simţi obosit. Acestea conţin fier care stimulează numărul de celule roşii din sânge şi creşte fluxul de oxigen în tot corpul: cu cât organismul este mai bine oxigenat, cu atât vei avea mai multă energie.

Ajută la scăderea tensiunii arteriale
Studiile au demonstrat că antioxidanţii, magneziul, potasiul şi fierul sunt excelente în gestionarea şi prevenirea hipertensiunii arteriale, iar nucile le conţin pe toate acestea. Prin relaxarea arterelor, stimularea numărului de celule roşii din sânge, echilibrarea nivelului de lichid şi reducerea stresului oxidativ, sistemul cardiovascular va beneficia de scăderea tensiunii, iar riscurile unui atac de cord vor scădea semnificativ.

Te fac mai deştept
Studiile au demonstrat că nucile conţin ingredientele potrivite - Omega 3, magneziu, fier şi antioxidanţi - pentru a dezvolta inteligenţă, pentru a îmbunătăţi memoria şi funcţia cognitivă, dar şi pentru a elimina oboseala mentală.

Reduc stresul
Stresul este cauza numărul unu de deces şi de boală, iar nucile sunt antidotul perfect. Sursă bogată de acizi graşi Omega 3 şi potasiu, acestea reglează cortizolul şi adrenalina, hormonii de stres din organism. Magneziul oferă, de asemenea, un efect relaxant.

Te ajută să dormi mai bine
Nucile stimulează producţia de melatonină, o substanţă naturală care asigură un somn profund, odihnitor. Consumă o mână de nuci înainte de culcare şi te vei simţi mai relaxat, vei dormi mai bine.

Citeşte şi:
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
  • Determinare Tensiune Arteriala
  • Stare de stres
  • Boli cardiovasculare
  • Remediu crampe musculare
  • somn
  • nuci
  • ceai nuci
  • sistem digestiv

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Ce ulei nu ar trebui să-ți lipsească iarna din casă
Ce ulei nu ar trebui să-ți lipsească iarna din casă Unul dintre cele mai bune uleiuri pentru gătit este uleiul de cocos. Compoziția acestuia rămâne neschimbată chiar și la temperaturi ridicate. +15 / 0 +15
Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume!
Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume! Condimentele sunt cele ce iti vor transforma o mancare banala intr-o delocatesa. Mai mult decat atat, acestea pot fi baza unui sistem imunitar puternic datorita continutului ridicat de vitamine si minerale benefice organismului. Descopera la ce te ajuta ele! Condimentele nu vor aduce un surplus de calorii ci doar savoare preparatului. Daca le... +24 / -2 +22
Alimente pe care uităm să le includem în meniu
Alimente pe care uităm să le includem în meniu Obiceiurile noastre alimentare sunt influenţate de tradiţiile familiale, cultura alimentară etnică, preţurile alimentelor şi sortimentele din magazine. +18 / 0 +18
6 beneficii neştiute ale dovleacului
6 beneficii neştiute ale dovleacului Plăcintă de dovleac, supă de dovleac, dovleac la cuptor, alegerile preparatelor cu dovleac sunt nesfârşite şi, cu adevărat, delicioase! Şi pentru că este vedeta acestui sezon, m-am gândit că ar fi bine să ştii şi că pe lângă aroma şi gustul puternic, dovleacul are şi numeroase beneficii pentru sănătate, cum ar fi ajutorul pe... +18 / -3 +15
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei După o vară toridă, toamna vine la pachet cu o doză de vitamine și minerale pe care ți le pune la dispoziție prin intermediul fructelor și legumelor de sezon. +14 / 0 +14
Proprietatile magice ale sucului de morcovi
Proprietatile magice ale sucului de morcovi Stoarcerea fructelor si legumelor este calea rapida spre o sanatate optima. Folosirea legumelor si fructelor organice stoarse va permite sa consumati maximum de nutrienti din acestea decat daca le-ati gati. Masa de legume si fructe concentrata, in forma lichida este asimilata usor de organism, ceea ce face ca stoarcerea fructelor si legumelor sa... +13 / 0 +13
Nucul ține în frâu diabetul
Nucul ține în frâu diabetul Datorită conţinutului bogat de substanţe nutritive, nucile sunt recomandate pentru prevenirea bolilor de inimă, combaterea diabetului și pentru îmbunătăţirea memoriei. +12 / 0 +12
Mâncați îndeajuns de multe fructe - și dacă nu, cum puteți mări consumul?
Mâncați îndeajuns de multe fructe - și dacă nu, cum puteți mări consumul? Se spune deseori că ar trebui să consumăm cel puțin cinci porții de fructe și legume pe zi - iar în anumite părți din lume, cantitatea recomandată poate fi și mai mare. Întrebați-vă cu sinceritate câte porții consumați... +11 / 0 +11
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon Cum ar fi o masă fără condimente? Cu siguranţă una fără gust. Avem numai de câştigat dacă asezonăm mâncarea cu hrean sau boabe de muştar. Ele sunt socotite a fi medicamente naturale, fiind indicate mai ales în anotimpul răcelilor. +10 / 0 +10
Piersicile - gustoase, dar și sănătoase
Piersicile - gustoase, dar și sănătoase Coajă pufoasă, parfum îmbietor, miez dulce și zemos... Piersicile sunt unul dintre cele mai apetisante fructe. Pe deasupra, au și efecte benefice asupra sănătății. +9 / 0 +9