10 beneficii impresionante ale consumului de nuci

Martie 1, 2016 | Sursa: sanatate.bzi.ro
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
10 beneficii impresionante ale consumului de nuci

Sunt delicioase, iar despre cât de nutritive şi de benefice sănătăţii sunt vă lăsăm să descoperiţi în rândurile de mai jos. Nucile stimulează creierul, îmbunătăţesc digestia, fortifică oasele, reduc inflamaţia, menţin echilibrul glicemiei şi inima sănătoasă. Acestea conţin o mulţime de vitamine şi minerale esenţiale, dar şi grăsimi sănătoase, antioxidanţi şi alţi compuşi care previn şi combat bolile.

Este suficient să consumaţi 7 nuci pe zi pentru a vă îmbunătăţi semnificativ starea de sănătate.

Iată câteva beneficii impresionante ale consumului de nuci:

"Nucile oferă o doză semnificativă de acizi graşi Omega 3, care s-au dovedit a reduce riscul de a dezvolta boli de inimă şi accident vascular cerebral în mod semnificativ"Întăresc sistemul cardiovascular
Nucile oferă o doză semnificativă de acizi graşi Omega 3, care s-au dovedit a reduce riscul de a dezvolta boli de inimă şi accident vascular cerebral în mod semnificativ. Menţin echilibrul între colesterolul bun (HDL) şi cel rău (LDL), iar asta păstrează sistemul cardiovascular puternic şi sănătos.

Îmbunătăţesc digestia
Nucile sunt bogate în fibre - o porţie (o ceaşcă de miez) acoperă până la 20% din necesarul zilnic recomandat. Fibrele dietetice menţin tranzitul intestinal regulat, ajuta la eliminarea excesului de grăsime, deşeuri şi toxine şi cresc absorbţia de nutrienţi.

Păstrează oasele rezistenţe
Doza excelentă de potasiu, calciu şi magneziu din aceste fructe consolidează sistemul osos şi ajuta la prevenirea artritei, a durerilor articulare şi a fragilizării osoase.

Echilibrează nivelul de fluide
Consumând nuci, organismul va putea echilibra nivelul de fluide, eliminând excesul de apă, toxine şi deşeuri. Asta înseamnă un corp mai suplu.

Ananasul

"Tușești sau ai dureri de stomac? Te poate ajuta sucul de ananas. Acesta conține..."

Citeşte mai mult:
Ce afecțiuni poți trata cu ananas»

Previn crampele musculare
Magneziul şi potasiul sunt esenţiale pentru muşchii obosiţi, rigizi, deoarece acestea contribuie la creşterea fluxului de sânge şi accelerează repararea ţesutului muscular. O ceaşcă cu miez de nucă acoperă 31% din doză zilnică de magneziu şi 10% din cea de potasiu.

Dau energie
Nucile sunt un aliment excelent dacă te simţi obosit. Acestea conţin fier care stimulează numărul de celule roşii din sânge şi creşte fluxul de oxigen în tot corpul: cu cât organismul este mai bine oxigenat, cu atât vei avea mai multă energie.

Ajută la scăderea tensiunii arteriale
Studiile au demonstrat că antioxidanţii, magneziul, potasiul şi fierul sunt excelente în gestionarea şi prevenirea hipertensiunii arteriale, iar nucile le conţin pe toate acestea. Prin relaxarea arterelor, stimularea numărului de celule roşii din sânge, echilibrarea nivelului de lichid şi reducerea stresului oxidativ, sistemul cardiovascular va beneficia de scăderea tensiunii, iar riscurile unui atac de cord vor scădea semnificativ.

Te fac mai deştept
Studiile au demonstrat că nucile conţin ingredientele potrivite - Omega 3, magneziu, fier şi antioxidanţi - pentru a dezvolta inteligenţă, pentru a îmbunătăţi memoria şi funcţia cognitivă, dar şi pentru a elimina oboseala mentală.

Reduc stresul
Stresul este cauza numărul unu de deces şi de boală, iar nucile sunt antidotul perfect. Sursă bogată de acizi graşi Omega 3 şi potasiu, acestea reglează cortizolul şi adrenalina, hormonii de stres din organism. Magneziul oferă, de asemenea, un efect relaxant.

Te ajută să dormi mai bine
Nucile stimulează producţia de melatonină, o substanţă naturală care asigură un somn profund, odihnitor. Consumă o mână de nuci înainte de culcare şi te vei simţi mai relaxat, vei dormi mai bine.

Citeşte şi:
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
  • Determinare Tensiune Arteriala
  • Stare de stres
  • Boli cardiovasculare
  • Remediu crampe musculare
  • somn
  • nuci
  • ceai nuci
  • sistem digestiv

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Murăturile: beneficii şi contraindicaţii!
Murăturile: beneficii şi contraindicaţii! Dacă nu ai apucat încă să pui murăturile de iarnă, acum vei afla ce mare lucru ai pierdut, căci vitaminele şi mineralele sunt la mare preţ în sezonul rece şi, cum nu avem la îndemână tot timpul anului legume proaspete, murăturile sunt aliaţii noştri de seamă în lupta cu temutele viroze şi afecţiuni respiratorii. +10 / 0 +10
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate Cu un gust dulceag şi o culoare minunată, sfecla roşie te poate ţine departe de cele mai crunte boli precum cancerul, bolile hepatice sau cardiovasculare. Iată, pe larg, care sunt beneficiile unui consum regulat de sfeclă roşie: +22 / -1 +21
De ce e bine sa bei dimineata un pahar de apa cu lamaie?
De ce e bine sa bei dimineata un pahar de apa cu lamaie? Daca iti doresti sa iti detoxifiezi organismul si nu vrei sa tii o dieta stricta, cea mai buna metoda este sa bei in fiecare dimineata un pahar de apa plata cu cateva felii de lamaie. Consumul de apa cu lamaie dimineata iti aduce tot felul de beneficii, de aceea incearca sa il introduci cat mai mult in rutina ta. Daca suferi de gastrita sau... +15 / 0 +15
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei După o vară toridă, toamna vine la pachet cu o doză de vitamine și minerale pe care ți le pune la dispoziție prin intermediul fructelor și legumelor de sezon. +14 / 0 +14
Topul uleiurilor sănătoase
Topul uleiurilor sănătoase Grăsimile sunt în topul listei cu cele mai discutate subiecte de medicii nutriţionişti din toată lumea. Auzim peste tot că există grăsimi bine, grăsimi rele, sănătoase sau nesănătoase. Probabil unii dintre voi nu mai consuma demult timp mezeluri, sau margarina şi rareori consuma ulei de măsline. Cu toate astea trebuie să ştii... +14 / 0 +14
În sezonul rece ajută organismul consumând merişoare
În sezonul rece ajută organismul consumând merişoare În mod tradiţional, romanii asociază merişorul cu masa de Crăciun şi curcanul fript. Este folosit în foarte multe reţete culinare ( sosuri sau chiar deserturi) şi se poate consuma proaspăt, uscat sau chiar sub formă de suc. +12 / 0 +12
Nucile - vedete în fiecare toamnă
Nucile - vedete în fiecare toamnă Nucile conţin minerale precum fier, fosfor, potasiu, magneziu, iod, vitaminele A, B, C, E şi P, peste 20 de aminoacizi, grăsimi nesaturate şi proteine. De aceea ele rămân un aliment de bază în cadrul unei diete sănătoase. +10 / 0 +10
Cele mai sănătoase cereale integrale: cum facem alegerea corectă
Cele mai sănătoase cereale integrale: cum facem alegerea corectă Cele mai sănătoase cereale integrale - din acestea ar trebui să fie compus micul dejun, potrivit recomandării nutriţioniştilor. Dar cum alegem cele mai sănătoase cereale integrale şi care sunt acestea?! +9 / 0 +9
5 mituri despre porumb desfiinţate
5 mituri despre porumb desfiinţate Porumbul fiert sau copt este una dintre mai simple şi mai delicioase plăceri ale vierii. Cu toate acestea, pe seama porumbului au apărut tot felul de mituri. Mulţi oameni sunt convinşi că acesta nu este sănătos. +8 / 0 +8
5 alimente care îţi menţin inima sănătoasă
5 alimente care îţi menţin inima sănătoasă Ca să ai o inimă sănătoasă este indicat să mănânci alimente bogate în vitamine şi în minerale. În acest sens, iată ce legume şi fructe nu trebuie să-ţi lipsească din alimentaţie. +8 / 0 +8