10 beneficii impresionante ale consumului de nuci

Martie 1, 2016 | Sursa: sanatate.bzi.ro
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
10 beneficii impresionante ale consumului de nuci

Sunt delicioase, iar despre cât de nutritive şi de benefice sănătăţii sunt vă lăsăm să descoperiţi în rândurile de mai jos. Nucile stimulează creierul, îmbunătăţesc digestia, fortifică oasele, reduc inflamaţia, menţin echilibrul glicemiei şi inima sănătoasă. Acestea conţin o mulţime de vitamine şi minerale esenţiale, dar şi grăsimi sănătoase, antioxidanţi şi alţi compuşi care previn şi combat bolile.

Este suficient să consumaţi 7 nuci pe zi pentru a vă îmbunătăţi semnificativ starea de sănătate.

Iată câteva beneficii impresionante ale consumului de nuci:

"Nucile oferă o doză semnificativă de acizi graşi Omega 3, care s-au dovedit a reduce riscul de a dezvolta boli de inimă şi accident vascular cerebral în mod semnificativ"Întăresc sistemul cardiovascular
Nucile oferă o doză semnificativă de acizi graşi Omega 3, care s-au dovedit a reduce riscul de a dezvolta boli de inimă şi accident vascular cerebral în mod semnificativ. Menţin echilibrul între colesterolul bun (HDL) şi cel rău (LDL), iar asta păstrează sistemul cardiovascular puternic şi sănătos.

Îmbunătăţesc digestia
Nucile sunt bogate în fibre - o porţie (o ceaşcă de miez) acoperă până la 20% din necesarul zilnic recomandat. Fibrele dietetice menţin tranzitul intestinal regulat, ajuta la eliminarea excesului de grăsime, deşeuri şi toxine şi cresc absorbţia de nutrienţi.

Păstrează oasele rezistenţe
Doza excelentă de potasiu, calciu şi magneziu din aceste fructe consolidează sistemul osos şi ajuta la prevenirea artritei, a durerilor articulare şi a fragilizării osoase.

Echilibrează nivelul de fluide
Consumând nuci, organismul va putea echilibra nivelul de fluide, eliminând excesul de apă, toxine şi deşeuri. Asta înseamnă un corp mai suplu.

Ananasul

"Tușești sau ai dureri de stomac? Te poate ajuta sucul de ananas. Acesta conține..."

Citeşte mai mult:
Ce afecțiuni poți trata cu ananas»

Previn crampele musculare
Magneziul şi potasiul sunt esenţiale pentru muşchii obosiţi, rigizi, deoarece acestea contribuie la creşterea fluxului de sânge şi accelerează repararea ţesutului muscular. O ceaşcă cu miez de nucă acoperă 31% din doză zilnică de magneziu şi 10% din cea de potasiu.

Dau energie
Nucile sunt un aliment excelent dacă te simţi obosit. Acestea conţin fier care stimulează numărul de celule roşii din sânge şi creşte fluxul de oxigen în tot corpul: cu cât organismul este mai bine oxigenat, cu atât vei avea mai multă energie.

Ajută la scăderea tensiunii arteriale
Studiile au demonstrat că antioxidanţii, magneziul, potasiul şi fierul sunt excelente în gestionarea şi prevenirea hipertensiunii arteriale, iar nucile le conţin pe toate acestea. Prin relaxarea arterelor, stimularea numărului de celule roşii din sânge, echilibrarea nivelului de lichid şi reducerea stresului oxidativ, sistemul cardiovascular va beneficia de scăderea tensiunii, iar riscurile unui atac de cord vor scădea semnificativ.

Te fac mai deştept
Studiile au demonstrat că nucile conţin ingredientele potrivite - Omega 3, magneziu, fier şi antioxidanţi - pentru a dezvolta inteligenţă, pentru a îmbunătăţi memoria şi funcţia cognitivă, dar şi pentru a elimina oboseala mentală.

Reduc stresul
Stresul este cauza numărul unu de deces şi de boală, iar nucile sunt antidotul perfect. Sursă bogată de acizi graşi Omega 3 şi potasiu, acestea reglează cortizolul şi adrenalina, hormonii de stres din organism. Magneziul oferă, de asemenea, un efect relaxant.

Te ajută să dormi mai bine
Nucile stimulează producţia de melatonină, o substanţă naturală care asigură un somn profund, odihnitor. Consumă o mână de nuci înainte de culcare şi te vei simţi mai relaxat, vei dormi mai bine.

Citeşte şi:
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
  • Determinare Tensiune Arteriala
  • Stare de stres
  • Boli cardiovasculare
  • Remediu crampe musculare
  • somn
  • nuci
  • ceai nuci
  • sistem digestiv

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Beneficiile surprinzătoare ale seminţelor de chia
Beneficiile surprinzătoare ale seminţelor de chia Dacă există un aliment care poate fi numit sfânt, acesta trebuie să fie Chia! Pline de vitamine şi minerale, ajutând la reglarea greutăţii, controlarea poftei de dulce şi luptând împotriva radicalilor liberi, aceste seminţe sunt, cu adevărat, o minune pentru sănătate, cu beneficii infinite! Iată 8 motive pentru care să începi... +3 / 0 +3
Top 5 înlocuitori pentru zahăr
Top 5 înlocuitori pentru zahăr Chiar dacă auzim în fiecare zi mesaje ce ne sfătuiesc să reducem consumul de zahăr, puţini dintre noi luăm măsuri să înlocuim acest duşman al sănătăţii şi siluetei noastre. O mare parte din alimentele pe care le consumăm zilnic, şi nu mă refer în special la prăjituri sau dulciuri, conţin zahăr în cantităţi foarte... +19 / 0 +19
Alimente pe care uităm să le includem în meniu
Alimente pe care uităm să le includem în meniu Obiceiurile noastre alimentare sunt influenţate de tradiţiile familiale, cultura alimentară etnică, preţurile alimentelor şi sortimentele din magazine. +15 / 0 +15
20 de cireşe echivalentul unei aspirine
20 de cireşe echivalentul unei aspirine Timp de secole, oamenii au folosit cireşele atât pentru gustul lor extraordinar, dar mai ales în scopuri terapeutice. Acest lucru a fost confirmat de numeroasele studii ştiinţifice, care au demonstrat că cireşele sunt bogate în antioxidanţi şi flavanoide, având un impact favorabil asupra bolilor de inimă, bolilor osoase dar şi un... +14 / -1 +13
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon Cum ar fi o masă fără condimente? Cu siguranţă una fără gust. Avem numai de câştigat dacă asezonăm mâncarea cu hrean sau boabe de muştar. Ele sunt socotite a fi medicamente naturale, fiind indicate mai ales în anotimpul răcelilor. +10 / 0 +10
10 alimente care cresc senzaţia de foame
10 alimente care cresc senzaţia de foame Dacă vrei să slăbeşti, evită aceste alimente care îţi măresc mai mult senzaţia de foame. +9 / 0 +9
Cat de sanatos este porumbul si care este mai bun: cel fiert sau cel copt
Cat de sanatos este porumbul si care este mai bun: cel fiert sau cel copt Porumbul fiert sau copt este foarte apreciat in aceasta perioada. Si tocmai pentru ca nu putini suntem cei care adoram gustul lui, am stat de vorba cu dr. Laura Ene, medic primar diabet, nutritie si boli metabolice, pentru a afla cat este de sanatos. +8 / 0 +8
Fructele care iti dau cea mai mare cantitate de energie
Fructele care iti dau cea mai mare cantitate de energie Pentru a te ajuta sa obtii un boost de energie, in mijlocul zilei, am decis sa facem un top practic al acelor fructe care iti dau energie, care te invioreaza rapid, exact cand ai nevoie! +8 / 0 +8
Gălbenuşul de ou – atât de incriminat, şi totuşi atât de sănătos
Gălbenuşul de ou – atât de incriminat, şi totuşi atât de sănătos Gălbenuşurile au un conţinut ridicat de colesterol, însă un studiu realizat recent arată că un consum regulat de ouă nu influenţează deloc nivelul de colesterol general din sânge, în timp ce un altul a stabilit că acest aliment creşte nivelul de colesterol bun, care are ca efect protejarea inimii, informează publicaţia Huffington... +7 / 0 +7
Ciupercile - sănătate în bucate
Ciupercile - sănătate în bucate Trei-patru porţii de ciuperci pe săptămână, sursa perfectă de proteine. Nu mai avem nevoie de carne, nu mai simţim oboseala şi spunem adio durerilor de stomac. „Mănăstirea într-un picior” nu este doar subiect de ghicitoare, ci şi un tratament naturist. +7 / 0 +7