20 de cireşe echivalentul unei aspirine

Mai 26, 2015 | Calin Petru Barbulescu
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+13
20 de cireşe echivalentul unei aspirine

Iată că a sosit şi vremea cireşelor!

"Timp de secole, oamenii au folosit cireşele atât pentru gustul lor extraordinar, dar mai ales în scopuri terapeutice"Ce ar fi dacă v-aş spune că o mână de cireşe este echivalentă cu puterea unei aspirine?

Haideţi să descoperim împreună secretele cireşelor şi cum putem înlocui o aspirină cu 20 de cireş :

Timp de secole, oamenii au folosit cireşele atât pentru gustul lor extraordinar, dar mai ales în scopuri terapeutice. Acest lucru a fost confirmat de numeroasele studii ştiinţifice, care au demonstrat că cireşele sunt bogate în antioxidanţi şi flavanoide, având un impact favorabil asupra bolilor de inimă, bolilor osoase dar şi un impact pozitiv în ameliorarea durerilor.

Acest fruct parfumat conţine cantităţi foarte mari de antociani, atât de eficienţi în reducerea durerilor. Practic cantitatea de antociani ce se regăseşte în 20 de cireşe este capabilă să reducă durerile mult mai eficient decât o aspirină.

Iată mai jos şi alte beneficii uimitoare ale cireşelor:

Secretele condimentelor

"Condimentele sunt cele ce iţi vor transforma o mâncare banală într-o delicatesă. Mai mult decât atât, acestea pot fi baza unui sistem imunitar puternic datorită conţinutului ridicat de..."

Citeşte mai mult:
Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume!»

- Datorită conţinutului mare de magneziu şi calciu, cireşele sunt bune pentru oase

- Deoarece acestea conţin un procent mare de apă şi sunt sărace în calorii, sunt foarte bune pentru cei care doresc să piardă în greutate

- Fibrele, vitaminele şi mineralele ce se regăsesc în cireşe îţi vor energiza corpul şi îţi vor purifica sângele.

Este bine de ştiut faptul că pe lângă fructul în sine, şi cozile de la cireşe sunt benefice organismului şi pot fi utilizate oricând. Puteţi să vă faceţi ceai din cozi de cireşe care va fi benefic în cazul în care aveţi infecţie urinara sau suferiţi de probleme la rinichi.

Pregătirea acestui ceai este foarte simplă: puneţi un pumn de cozi de cireşe în 500 de ml de apă şi lăsaţi-o să fiarbă. După ce a fiert, acoperiţi ibricul şi lăsaţi-l să facă infuzie 15-20 de minute. Beţi înghiţituri mici pe tot parcursul zilei.

În Japonia, floarea de cireş este considerată a fi floarea naţională, simbolizând fericire. În luna aprilie, japonezii sărbătoresc Hanami (Festivalul Florilor de Cireş). Această sărbătoare are loc exact în perioada în care înfloresc cireşii, oamenii bucurându-se din plin de frumuseţea lor trecătoare.

Citeşte şi:
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+13
  • Alimentatie echilibrata
  • Cozi De Cirese
  • Aspirina
  • Aport de magneziu
  • depozite de calciu
  • cirese

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Fenicul – proprietăţi nutritive, beneficii şi cum să-l găteşti
Fenicul – proprietăţi nutritive, beneficii şi cum să-l găteşti Feniculul face parte din familia plantelor perene şi este o plantă ce are un miros dulce, originară din Europa de Sud, din zona Mediteranei. Deşi acesta s-a răspândit în toată lumea, folosirea feniculului predomină în bucătăria grecească şi în cea italiană. +4 / 0 +4
Top 5 înlocuitori pentru zahăr
Top 5 înlocuitori pentru zahăr Chiar dacă auzim în fiecare zi mesaje ce ne sfătuiesc să reducem consumul de zahăr, puţini dintre noi luăm măsuri să înlocuim acest duşman al sănătăţii şi siluetei noastre. O mare parte din alimentele pe care le consumăm zilnic, şi nu mă refer în special la prăjituri sau dulciuri, conţin zahăr în cantităţi foarte... +19 / 0 +19
Ouăle - vedete la masa de Paşte
Ouăle - vedete la masa de Paşte Oul este reprezintă un aliment valoros pentru alimentaţia omului încă din cele mai vechi timpuri. Se întâmpla acest lucru datorită nutrienţilor ce se găsesc în ouă dar şi datorită gradului ridicat de asimilare a nutrienţilor din compoziţia lor. +15 / 0 +15
6 alimente banale pentru o sanătate de fier
6 alimente banale pentru o sanătate de fier Include în meniul tău cât mai multe alimente precum iaurtul şi usturoiul şi astfel vei avea o iarnă fără nas în batistă, tuse şi gât roşu. +12 / 0 +12
Nucile - vedete în fiecare toamnă
Nucile - vedete în fiecare toamnă Nucile conţin minerale precum fier, fosfor, potasiu, magneziu, iod, vitaminele A, B, C, E şi P, peste 20 de aminoacizi, grăsimi nesaturate şi proteine. De aceea ele rămân un aliment de bază în cadrul unei diete sănătoase. +10 / 0 +10
Cele mai sănătoase cereale integrale: cum facem alegerea corectă
Cele mai sănătoase cereale integrale: cum facem alegerea corectă Cele mai sănătoase cereale integrale - din acestea ar trebui să fie compus micul dejun, potrivit recomandării nutriţioniştilor. Dar cum alegem cele mai sănătoase cereale integrale şi care sunt acestea?! +9 / 0 +9
O problemă a toamnei: Vitamina D
O problemă a toamnei: Vitamina D - Pe timpul verii, organismul nostru produce vitamină D cu ajutorul luminii solare. Dar odată cu venirea toamnei, această producţie începe să stagneze. Cum poate fi evitată o carenţă de vitamina D în anotimpul rece? În lipsa ei, calciul nu se mai asimilează şi oasele se fac praf +8 / 0 +8
Prunele, fructe -  medicament
Prunele, fructe - medicament Prunele conţin importante cantităţi de sodiu, potasiu, fier, magneziu, mangan, seleniu, cupru şi vitaminele A, E, B şi C. De asemenea, foarte importanţi sunt acizii organici specifici - betacarotenul, substanţele pectice şi, nu în ultimul rând, micile cantităţi de acid oxalic şi fumaric. +8 / 0 +8
Gălbenuşul de ou – atât de incriminat, şi totuşi atât de sănătos
Gălbenuşul de ou – atât de incriminat, şi totuşi atât de sănătos Gălbenuşurile au un conţinut ridicat de colesterol, însă un studiu realizat recent arată că un consum regulat de ouă nu influenţează deloc nivelul de colesterol general din sânge, în timp ce un altul a stabilit că acest aliment creşte nivelul de colesterol bun, care are ca efect protejarea inimii, informează publicaţia Huffington... +7 / 0 +7
Ciupercile - sănătate în bucate
Ciupercile - sănătate în bucate Trei-patru porţii de ciuperci pe săptămână, sursa perfectă de proteine. Nu mai avem nevoie de carne, nu mai simţim oboseala şi spunem adio durerilor de stomac. „Mănăstirea într-un picior” nu este doar subiect de ghicitoare, ci şi un tratament naturist. +7 / 0 +7