5 alimente care îţi menţin inima sănătoasă

Iulie 25, 2016 | sursa: clicksanatate.ro - Georgiana Rache
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
5 alimente care îţi menţin inima sănătoasă

Ca să ai o inimă sănătoasă este indicat să mănânci alimente bogate în vitamine şi în minerale. În acest sens, iată ce legume şi fructe nu trebuie să-ţi lipsească din alimentaţie.

"roşiile sunt o alegere excelentă pentru o inimă sănătoasă"Datorită conţinutului bogat de potasiu, vitamina A şi magneziu, roşiile sunt o alegere excelentă pentru o inimă sănătoasă. Aceste minerale previn hipertensiunea arterială. Şi licopina, o altă substanţă care se găseşte în roşii, ajută la menţinerea elasticităţii vaselor de sânge.

Roşiile, esenţiale în dieta persoanelor care suferă de afecţiuni cardiace

Roşiile nu ar trebui să lipsească din dieta persoanelor care suferă de afecţiuni cardiace - este şi recomandarea venită din partea oamenilor de ştiinţă de la Universitatea Cambridge şi de la Cambridge University Hospitals NHS Trust.

Experţii consideră că o doză zilnică de sos de roşii ar putea îmbunătăţi în mod semnificativ funcţionarea vaselor sanguine la pacienţii cu probleme de inimă.

10 antibiotice naturale

"Cercetările recente din domeniul medicinei au avut în vedere plante care pot trata bolile rezistente la antibiotice..."

Citeşte mai mult:
10 antibiotice din plante medicinale!»

Usturoiul ajută la elasticitatea vaselor de sânge

Potrivit medicilor, este suficient să consumi un căţel de usturoi în fiecare zi şi nu vei avea probleme cu colesterolul „rău” (LDL). Totodată, usturoiul ajută la menţinerea elasticităţii vaselor de sânge şi previne atacurile de cord.

Fructele de pădure menţin inima tânără

Antioxidanţii, vitaminele şi fibrele pe care le conţin fructele de pădure sunt un răsfăţ pentru inima ta, căci ajută la menţinrea sănătătţii arterelor. Aşa că încearcă să consumi de cel puţin două ori pe săptămână mure, afine, zmeură sau fragi.

Soia previne atacul de cord

Un studiu al cercetătorilor japonezi a arătat că persoanele care consumă soia sunt mai puţin expuse riscului unui atac de cord. Acesst efect se datorează conţinutului bogat de proteine, de minerale şi de vitamine, în special vitamina E. Soia este benefică şi pentru că proteinele reduc hipertensiunea.

Fasolea te scapă de colesterolul rău

Ştiai că, dacă mănânci diverse feluri de mâncare cu fasole uscată, ai grijă de inima ta? Are ecest efect datorită conţinutului bogat de fibre, de calciu, zinc şi de magneziu, care ajută la menţinerea colesterolului în limite normale.

Citeşte şi:
Ghimbirul - planta care face minuni»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
  • Fructe De Padure
  • Atac de cord
  • inima
  • colesterol
  • usturoi
  • legume rosii

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Ce ulei nu ar trebui să-ți lipsească iarna din casă
Ce ulei nu ar trebui să-ți lipsească iarna din casă Unul dintre cele mai bune uleiuri pentru gătit este uleiul de cocos. Compoziția acestuia rămâne neschimbată chiar și la temperaturi ridicate. +15 / 0 +15
Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume!
Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume! Condimentele sunt cele ce iti vor transforma o mancare banala intr-o delocatesa. Mai mult decat atat, acestea pot fi baza unui sistem imunitar puternic datorita continutului ridicat de vitamine si minerale benefice organismului. Descopera la ce te ajuta ele! Condimentele nu vor aduce un surplus de calorii ci doar savoare preparatului. Daca le... +24 / -2 +22
Alimente pe care uităm să le includem în meniu
Alimente pe care uităm să le includem în meniu Obiceiurile noastre alimentare sunt influenţate de tradiţiile familiale, cultura alimentară etnică, preţurile alimentelor şi sortimentele din magazine. +18 / 0 +18
6 beneficii neştiute ale dovleacului
6 beneficii neştiute ale dovleacului Plăcintă de dovleac, supă de dovleac, dovleac la cuptor, alegerile preparatelor cu dovleac sunt nesfârşite şi, cu adevărat, delicioase! Şi pentru că este vedeta acestui sezon, m-am gândit că ar fi bine să ştii şi că pe lângă aroma şi gustul puternic, dovleacul are şi numeroase beneficii pentru sănătate, cum ar fi ajutorul pe... +18 / -3 +15
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei După o vară toridă, toamna vine la pachet cu o doză de vitamine și minerale pe care ți le pune la dispoziție prin intermediul fructelor și legumelor de sezon. +14 / 0 +14
Proprietatile magice ale sucului de morcovi
Proprietatile magice ale sucului de morcovi Stoarcerea fructelor si legumelor este calea rapida spre o sanatate optima. Folosirea legumelor si fructelor organice stoarse va permite sa consumati maximum de nutrienti din acestea decat daca le-ati gati. Masa de legume si fructe concentrata, in forma lichida este asimilata usor de organism, ceea ce face ca stoarcerea fructelor si legumelor sa... +13 / 0 +13
Nucul ține în frâu diabetul
Nucul ține în frâu diabetul Datorită conţinutului bogat de substanţe nutritive, nucile sunt recomandate pentru prevenirea bolilor de inimă, combaterea diabetului și pentru îmbunătăţirea memoriei. +12 / 0 +12
Mâncați îndeajuns de multe fructe - și dacă nu, cum puteți mări consumul?
Mâncați îndeajuns de multe fructe - și dacă nu, cum puteți mări consumul? Se spune deseori că ar trebui să consumăm cel puțin cinci porții de fructe și legume pe zi - iar în anumite părți din lume, cantitatea recomandată poate fi și mai mare. Întrebați-vă cu sinceritate câte porții consumați... +11 / 0 +11
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon Cum ar fi o masă fără condimente? Cu siguranţă una fără gust. Avem numai de câştigat dacă asezonăm mâncarea cu hrean sau boabe de muştar. Ele sunt socotite a fi medicamente naturale, fiind indicate mai ales în anotimpul răcelilor. +10 / 0 +10
Piersicile - gustoase, dar și sănătoase
Piersicile - gustoase, dar și sănătoase Coajă pufoasă, parfum îmbietor, miez dulce și zemos... Piersicile sunt unul dintre cele mai apetisante fructe. Pe deasupra, au și efecte benefice asupra sănătății. +9 / 0 +9