Ce să mănânci pentru a ține la distanță țânțarii

Iulie 5, 2017 | sursa: clicksanatate.ro - Ramona Lita
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
Ce să mănânci pentru a ține la distanță țânțarii

Vara, două mari probleme ne dau bătăi de cap, una dintre ele este căldura, iar cealalaltă, țânțarii. Aceștia din urmă îți pot cauza multe nopți albe, dar nu și dacă alegi alimente care schimbă mirosul pielii.
"cercetătorii sunt de părere că un consum constant de alimente bogate în vitamina B1 ajută la susținerea imunității"
Orice problemă are cel puțin o soluție. Astfel că pentru vremea caniculară ai la dispoziție fructe, legume, haine lejere de in, posibilitatea de a merge la piscină sau de a da drumul la aerul condiționat.

Țânțarii pot fi și ei ținuți la distanță, cercetătorii sunt de părere că un consum constant de alimente bogate în vitamina B1 ajută la susținerea imunității dar te ferește și de țânțari.

Vitamina B1 modifică mirosul pielii

Una dintre vitaminele hidrosolubile, se elimină atât prin urină cât și prin transpirație, având puterea de a ține insectele la distanță de pielea ta.

Regăsești aceată vitamină în alimente precum orez, varză kale, ouă, sparanghel sau ficat.

Persoane predispuse țânțarilor

Deși se credea până de curând că atragi țânțarii dacă ai o anumită grupă se sânge, în special grupa zero, însă cercetătorii afirmă faptul că printre persoanele predispuse la atacul țânțarilor se regăsesc femeile gravide, deoarece aceastea elimină mai mult dioxid de carbon. Dixidul de carbon fiind un fel de feromon pentru aceste insecte.

Nici sportivii nu scapă de acești inamici, mai ales pentru că atunci când faci sport mușchii produc de două ori mai mult acid lactic, iar țânțarii simt asta, te vei transforma într-o pradă absolut delicioasă pentru ei.

Nu exista detox, pentru ca nu exista toxine

"Tocmai ce s-a luat un Premiu Nobel pentru medicină la sfârşitul lui 2016 pentru un studiu care demonstrează că celula „se curăţă”, dacă vreţi să spunem aşa, de către ea însăşi..."

Citeşte mai mult:
Nu există detox, pentru că nu există toxine. Nu ştie nimeni formula chimică a acestor toxine»

Dacă obișnuiești să ieși la terasă vară și să savurezi o bere cu prietenii tăi, mai gândește-te odată, alcoolul ingerat va crea mediul propice pentru ca micile insecte să înceapă un adevărat război.

Plante care țin țânțarii la distanță

Dacă vrei să te bucuri de o bere rece la tine acasă și să nu cazi pradă acestor insecte asigură-te că ai o mână de busuioc într-o vază. Mirosul acestei plante este considerat a fi toxic atât pentru muște cât și pentru țânțari.

O altă variantă ar fi să zdrobești câteva frunze de mentă sau să ai câteva fire de mentă cultivate într-un vas pe care să îl plasezi în colțul camerei. Vei obține un aer proaspăt și plăcut parfumat care va fi ferit de insecte și te vei putea odihni corespunzător.

Nici rozmarinul nu este de trecut cu vederea, aroma sa îți va proteja trupul și casa de dăunători.
În cazul în care nu ai plantele la îndemână alege să pui în practică principiul aromoterapiei, achiziționează uleiurile esențiale din aceste plante și pune o lumânare sub ulei să ardă.

Mirosul degajat îți va oferi efectul necesar garantat.

Cea mai puțin agreată plantă pentru această situație este usturoiul, fie că alege să pui în dulap sau la uși câțiva cătei de usturoi sau alege să îi consumi la masă, ține cont că și aceast truc funcționează.

Citeşte şi:
Remediu pentru orice fumător - Îţi trebuie doar o nucă uscată şi puţină apă»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
  • Menta
  • tantari
  • intepaturi tantari
  • vitamina B1
  • grupa de sange

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Ce ulei nu ar trebui să-ți lipsească iarna din casă
Ce ulei nu ar trebui să-ți lipsească iarna din casă Unul dintre cele mai bune uleiuri pentru gătit este uleiul de cocos. Compoziția acestuia rămâne neschimbată chiar și la temperaturi ridicate. +15 / 0 +15
Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume!
Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume! Condimentele sunt cele ce iti vor transforma o mancare banala intr-o delocatesa. Mai mult decat atat, acestea pot fi baza unui sistem imunitar puternic datorita continutului ridicat de vitamine si minerale benefice organismului. Descopera la ce te ajuta ele! Condimentele nu vor aduce un surplus de calorii ci doar savoare preparatului. Daca le... +24 / -2 +22
Alimente pe care uităm să le includem în meniu
Alimente pe care uităm să le includem în meniu Obiceiurile noastre alimentare sunt influenţate de tradiţiile familiale, cultura alimentară etnică, preţurile alimentelor şi sortimentele din magazine. +18 / 0 +18
6 beneficii neştiute ale dovleacului
6 beneficii neştiute ale dovleacului Plăcintă de dovleac, supă de dovleac, dovleac la cuptor, alegerile preparatelor cu dovleac sunt nesfârşite şi, cu adevărat, delicioase! Şi pentru că este vedeta acestui sezon, m-am gândit că ar fi bine să ştii şi că pe lângă aroma şi gustul puternic, dovleacul are şi numeroase beneficii pentru sănătate, cum ar fi ajutorul pe... +18 / -3 +15
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei După o vară toridă, toamna vine la pachet cu o doză de vitamine și minerale pe care ți le pune la dispoziție prin intermediul fructelor și legumelor de sezon. +14 / 0 +14
Proprietatile magice ale sucului de morcovi
Proprietatile magice ale sucului de morcovi Stoarcerea fructelor si legumelor este calea rapida spre o sanatate optima. Folosirea legumelor si fructelor organice stoarse va permite sa consumati maximum de nutrienti din acestea decat daca le-ati gati. Masa de legume si fructe concentrata, in forma lichida este asimilata usor de organism, ceea ce face ca stoarcerea fructelor si legumelor sa... +13 / 0 +13
Nucul ține în frâu diabetul
Nucul ține în frâu diabetul Datorită conţinutului bogat de substanţe nutritive, nucile sunt recomandate pentru prevenirea bolilor de inimă, combaterea diabetului și pentru îmbunătăţirea memoriei. +12 / 0 +12
Mâncați îndeajuns de multe fructe - și dacă nu, cum puteți mări consumul?
Mâncați îndeajuns de multe fructe - și dacă nu, cum puteți mări consumul? Se spune deseori că ar trebui să consumăm cel puțin cinci porții de fructe și legume pe zi - iar în anumite părți din lume, cantitatea recomandată poate fi și mai mare. Întrebați-vă cu sinceritate câte porții consumați... +11 / 0 +11
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon Cum ar fi o masă fără condimente? Cu siguranţă una fără gust. Avem numai de câştigat dacă asezonăm mâncarea cu hrean sau boabe de muştar. Ele sunt socotite a fi medicamente naturale, fiind indicate mai ales în anotimpul răcelilor. +10 / 0 +10
Piersicile - gustoase, dar și sănătoase
Piersicile - gustoase, dar și sănătoase Coajă pufoasă, parfum îmbietor, miez dulce și zemos... Piersicile sunt unul dintre cele mai apetisante fructe. Pe deasupra, au și efecte benefice asupra sănătății. +9 / 0 +9