Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume!

Decembrie 8, 2014
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+23
Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume!

Condimentele sunt cele ce iţi vor transforma o mâncare banală într-o delicatesă. Mai mult decât atât, acestea pot fi baza unui sistem imunitar puternic datorită conţinutului ridicat de vitamine şi minerale benefice organismului. Descoperă la ce te ajută ele! Condimentele nu vor aduce un surplus de calorii ci doar savoare preparatului. Dacă le cunoşti secretele, te vor ajuta să previi diverse probleme de sănătate. Topul celor mai sănătoase condimente din lume:

1. Turmericul
"Daca le cunosti secretele, te vor ajuta sa previi diverse probleme de sanatate"Puţini ştiu că turmericul este ingredientul care stă la baza amestecului pe care îl cumparăm din supermarket sub denumirea de curry. Cu un vechi renume pentru efectele lui vindecătoare poate trata boli precum depresia sau chiar afecţiuni ale pielii. Deşi nu este demonstrat ştiintific, turmericul ajută la vindecarea artritei sau a durerilor de stomac. Acest ingredient se găseşte în foarte multe tratamente farmaceutice recomandate pentru prevenirea cancerului.

2. Ghimbirul
Dacă vrei să scapi de greţurile matinale specifice sarcinii poţi include în meniul tău ghimbirul. Substantele acestei rădăcinoase te pot scăpa de problemele digestive.

Alimente pe care uiti sa le incluzi in meniu

"Deşi uneori poate părea că ne alegem singuri obiceiurile alimentare, nu este cazul în general, deoarece sunt deseori condiţionate de alte circumstanţe. Din acest motiv, vă sugerăm să ..."

Citeşte mai mult:
Alimente pe care uităm să le includem în meniu»

3. Şofranul

În cazul în care sindromul premenstrual iţi crează probleme şofranul îţi poate fi un aliat de încredere. În plus, depresia va sta departe de tine. De asemenea poate fi benefic în tratarea tusei şi a astmului.

4. Anasonul
Cu o aromă foarte puternică poate fi greu de suportat pentru unele persoane dar trebuie ştiut că are un efect calmant asupra stomacului şi ajută în tratarea tusei şi a nasului înfundat. În timpul sarcinii este recomandat pentru stimularea lactatiei.

5. Scorţişoara
O lingură de scorţişoară poate conţine până la 4 grame de fibre care vor ajuta la o digestie uşoară şi arderea grasimilor. Este bine cunoscută pentru reducerea colesterolului şi reducerea poftei pentru dulciuri. Scorţişoara este aliatul celor ce suferă de diabet zahart de tip 2, reglând nivelul zahărului din sânge.

6. Rozmarinul
Este un antioxidant puternic şi are proprietăţi antiinflamatorii. De asemenea, s-a demonstrat ştiintific că stimulează producţia acetilcolinei, un neurotransmiţător important pentru îmbunătaţirea memoriei.

7. Chimenul
Este aliatul diabeticilor pentru stabilizarea nivelului de zahar din sânge. Nu este de neglijat dacă ai nevoie de alimente bogate în calciu, fier şi magneziu.

8. Oregano
Foloseşte cu încredere oregano în recuperarea dupa o infecţie rezistentă la antibiotice.

9. Nucşoara
Te poate ajuta în înlăturarea durerilor de stomac dar este şi un foarte bun remediu antibacterian şi antiinflamator.

10. Cimbru
Cu un conţinut ridicat de antioxidanţi cimbrul previne cancerul, distrugerea celulelor şi inflamaţiile.

Citeşte şi:
Mâncați îndeajuns de multe fructe - și dacă nu, cum puteți mări consumul?»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+23
  • Alimentatie echilibrata
  • Proprietati antinflamatorii
  • Acetilcolinei
  • Aliatul diabeticilor
  • Continut bogat in antioxidanti
  • Digestie usoara
  • Afectiuni ale pielii

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon Cum ar fi o masă fără condimente? Cu siguranţă una fără gust. Avem numai de câştigat dacă asezonăm mâncarea cu hrean sau boabe de muştar. Ele sunt socotite a fi medicamente naturale, fiind indicate mai ales în anotimpul răcelilor. +19 / -1 +18
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate Cu un gust dulceag şi o culoare minunată, sfecla roşie te poate ţine departe de cele mai crunte boli precum cancerul, bolile hepatice sau cardiovasculare. Iată, pe larg, care sunt beneficiile unui consum regulat de sfeclă roşie: +24 / -1 +23
Gutuia: fructul de toamna care scade colesterolul
Gutuia: fructul de toamna care scade colesterolul Cu peste 100 de proprietăţi benefice asupra organismului, gutuia este un panaceu şi un remediu pentru foarte multe afecţiuni, de la sâmburi, la frunze şi fructul în sine. +18 / 0 +18
Ce alimente sunt indicate când este caniculă
Ce alimente sunt indicate când este caniculă Cu cât este mai cald afară cu atât mai greu este să te decizi ce anume să mănânci astfel încât să ai energia necesară pentru a te mobiliza pe tot parcursul zilei. +15 / 0 +15
Tratează naturist constipația
Tratează naturist constipația Problemele legate de un tranzit lent îți pot provoca anumite neplăceri, printre care și constipația. Apelează cu încredere la remediile oferite de natură pentru a-ți menține sănătatea! +14 / 0 +14
Ce alimente trebuie să consumăm pentru buna funcţionare a creierelui
Ce alimente trebuie să consumăm pentru buna funcţionare a creierelui Este important de ştiut că ceea ce mâncăm influenţează în mare măsură capacitatea noastră de concentrare, dar şi, în general, starea noastră emoţională, existând o serie de alimente care pot îmbunătăţi, prin consumarea lor, funcţiile creierului, susţine nutriţionistul Lygia Alexandrescu. +15 / -1 +14
Proprietatile magice ale sucului de morcovi
Proprietatile magice ale sucului de morcovi Stoarcerea fructelor si legumelor este calea rapida spre o sanatate optima. Folosirea legumelor si fructelor organice stoarse va permite sa consumati maximum de nutrienti din acestea decat daca le-ati gati. Masa de legume si fructe concentrata, in forma lichida este asimilata usor de organism, ceea ce face ca stoarcerea fructelor si legumelor sa... +13 / 0 +13
Nucul ține în frâu diabetul
Nucul ține în frâu diabetul Datorită conţinutului bogat de substanţe nutritive, nucile sunt recomandate pentru prevenirea bolilor de inimă, combaterea diabetului și pentru îmbunătăţirea memoriei. +12 / 0 +12
În sezonul rece ajută organismul consumând merişoare
În sezonul rece ajută organismul consumând merişoare În mod tradiţional, romanii asociază merişorul cu masa de Crăciun şi curcanul fript. Este folosit în foarte multe reţete culinare ( sosuri sau chiar deserturi) şi se poate consuma proaspăt, uscat sau chiar sub formă de suc. +12 / 0 +12
Cele mai sănătoase cereale integrale: cum facem alegerea corectă
Cele mai sănătoase cereale integrale: cum facem alegerea corectă Cele mai sănătoase cereale integrale - din acestea ar trebui să fie compus micul dejun, potrivit recomandării nutriţioniştilor. Dar cum alegem cele mai sănătoase cereale integrale şi care sunt acestea?! +10 / 0 +10