Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume!

Decembrie 8, 2014
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+22
Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume!

Condimentele sunt cele ce iţi vor transforma o mâncare banală într-o delicatesă. Mai mult decât atât, acestea pot fi baza unui sistem imunitar puternic datorită conţinutului ridicat de vitamine şi minerale benefice organismului. Descoperă la ce te ajută ele! Condimentele nu vor aduce un surplus de calorii ci doar savoare preparatului. Dacă le cunoşti secretele, te vor ajuta să previi diverse probleme de sănătate. Topul celor mai sănătoase condimente din lume:

1. Turmericul
"Daca le cunosti secretele, te vor ajuta sa previi diverse probleme de sanatate"Puţini ştiu că turmericul este ingredientul care stă la baza amestecului pe care îl cumparăm din supermarket sub denumirea de curry. Cu un vechi renume pentru efectele lui vindecătoare poate trata boli precum depresia sau chiar afecţiuni ale pielii. Deşi nu este demonstrat ştiintific, turmericul ajută la vindecarea artritei sau a durerilor de stomac. Acest ingredient se găseşte în foarte multe tratamente farmaceutice recomandate pentru prevenirea cancerului.

2. Ghimbirul
Dacă vrei să scapi de greţurile matinale specifice sarcinii poţi include în meniul tău ghimbirul. Substantele acestei rădăcinoase te pot scăpa de problemele digestive.

Alimente pe care uiti sa le incluzi in meniu

"Deşi uneori poate părea că ne alegem singuri obiceiurile alimentare, nu este cazul în general, deoarece sunt deseori condiţionate de alte circumstanţe. Din acest motiv, vă sugerăm să ..."

Citeşte mai mult:
Alimente pe care uităm să le includem în meniu»

3. Şofranul

În cazul în care sindromul premenstrual iţi crează probleme şofranul îţi poate fi un aliat de încredere. În plus, depresia va sta departe de tine. De asemenea poate fi benefic în tratarea tusei şi a astmului.

4. Anasonul
Cu o aromă foarte puternică poate fi greu de suportat pentru unele persoane dar trebuie ştiut că are un efect calmant asupra stomacului şi ajută în tratarea tusei şi a nasului înfundat. În timpul sarcinii este recomandat pentru stimularea lactatiei.

5. Scorţişoara
O lingură de scorţişoară poate conţine până la 4 grame de fibre care vor ajuta la o digestie uşoară şi arderea grasimilor. Este bine cunoscută pentru reducerea colesterolului şi reducerea poftei pentru dulciuri. Scorţişoara este aliatul celor ce suferă de diabet zahart de tip 2, reglând nivelul zahărului din sânge.

6. Rozmarinul
Este un antioxidant puternic şi are proprietăţi antiinflamatorii. De asemenea, s-a demonstrat ştiintific că stimulează producţia acetilcolinei, un neurotransmiţător important pentru îmbunătaţirea memoriei.

7. Chimenul
Este aliatul diabeticilor pentru stabilizarea nivelului de zahar din sânge. Nu este de neglijat dacă ai nevoie de alimente bogate în calciu, fier şi magneziu.

8. Oregano
Foloseşte cu încredere oregano în recuperarea dupa o infecţie rezistentă la antibiotice.

9. Nucşoara
Te poate ajuta în înlăturarea durerilor de stomac dar este şi un foarte bun remediu antibacterian şi antiinflamator.

10. Cimbru
Cu un conţinut ridicat de antioxidanţi cimbrul previne cancerul, distrugerea celulelor şi inflamaţiile.

Citeşte şi:
Mâncați îndeajuns de multe fructe - și dacă nu, cum puteți mări consumul?»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+22
  • Alimentatie echilibrata
  • Proprietati antinflamatorii
  • Acetilcolinei
  • Aliatul diabeticilor
  • Continut bogat in antioxidanti
  • Digestie usoara
  • Afectiuni ale pielii

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Fenicul – proprietăţi nutritive, beneficii şi cum să-l găteşti
Fenicul – proprietăţi nutritive, beneficii şi cum să-l găteşti Feniculul face parte din familia plantelor perene şi este o plantă ce are un miros dulce, originară din Europa de Sud, din zona Mediteranei. Deşi acesta s-a răspândit în toată lumea, folosirea feniculului predomină în bucătăria grecească şi în cea italiană. +4 / 0 +4
Alimente pe care uităm să le includem în meniu
Alimente pe care uităm să le includem în meniu Obiceiurile noastre alimentare sunt influenţate de tradiţiile familiale, cultura alimentară etnică, preţurile alimentelor şi sortimentele din magazine. +17 / 0 +17
2 litri de apă pe zi - mit sau realitate?
2 litri de apă pe zi - mit sau realitate? Pentru sănătatea dumneavoastră beţi cel puţin 2 litri de lichide pe zi”. E, deja, o afirmaţie înrădăcinată adânc în creierul nostru. Un fel de axiomă ce nu mai are nevoie de nicio demonstraţie ca să o credem pe cuvânt. 1 +16 / -2 +14
6 alimente banale pentru o sanătate de fier
6 alimente banale pentru o sanătate de fier Include în meniul tău cât mai multe alimente precum iaurtul şi usturoiul şi astfel vei avea o iarnă fără nas în batistă, tuse şi gât roşu. +12 / 0 +12
Nucile - vedete în fiecare toamnă
Nucile - vedete în fiecare toamnă Nucile conţin minerale precum fier, fosfor, potasiu, magneziu, iod, vitaminele A, B, C, E şi P, peste 20 de aminoacizi, grăsimi nesaturate şi proteine. De aceea ele rămân un aliment de bază în cadrul unei diete sănătoase. +10 / 0 +10
Cele mai sănătoase cereale integrale: cum facem alegerea corectă
Cele mai sănătoase cereale integrale: cum facem alegerea corectă Cele mai sănătoase cereale integrale - din acestea ar trebui să fie compus micul dejun, potrivit recomandării nutriţioniştilor. Dar cum alegem cele mai sănătoase cereale integrale şi care sunt acestea?! +9 / 0 +9
O problemă a toamnei: Vitamina D
O problemă a toamnei: Vitamina D - Pe timpul verii, organismul nostru produce vitamină D cu ajutorul luminii solare. Dar odată cu venirea toamnei, această producţie începe să stagneze. Cum poate fi evitată o carenţă de vitamina D în anotimpul rece? În lipsa ei, calciul nu se mai asimilează şi oasele se fac praf +8 / 0 +8
Prunele, fructe -  medicament
Prunele, fructe - medicament Prunele conţin importante cantităţi de sodiu, potasiu, fier, magneziu, mangan, seleniu, cupru şi vitaminele A, E, B şi C. De asemenea, foarte importanţi sunt acizii organici specifici - betacarotenul, substanţele pectice şi, nu în ultimul rând, micile cantităţi de acid oxalic şi fumaric. +8 / 0 +8
Gălbenuşul de ou – atât de incriminat, şi totuşi atât de sănătos
Gălbenuşul de ou – atât de incriminat, şi totuşi atât de sănătos Gălbenuşurile au un conţinut ridicat de colesterol, însă un studiu realizat recent arată că un consum regulat de ouă nu influenţează deloc nivelul de colesterol general din sânge, în timp ce un altul a stabilit că acest aliment creşte nivelul de colesterol bun, care are ca efect protejarea inimii, informează publicaţia Huffington... +7 / 0 +7
Ciupercile - sănătate în bucate
Ciupercile - sănătate în bucate Trei-patru porţii de ciuperci pe săptămână, sursa perfectă de proteine. Nu mai avem nevoie de carne, nu mai simţim oboseala şi spunem adio durerilor de stomac. „Mănăstirea într-un picior” nu este doar subiect de ghicitoare, ci şi un tratament naturist. +7 / 0 +7