Fructele care iti dau cea mai mare cantitate de energie

Ianuarie 8, 2016 | Sursa: sanatate.bzi.ro
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+8
Fructele care iti dau cea mai mare cantitate de energie

Pentru a te ajuta sa obtii un boost de energie, in mijlocul zilei, am decis sa facem un top practic al acelor fructe care iti dau energie, care te invioreaza rapid, exact cand ai nevoie!

Iata ce fructe trebuie sa consumi si de ce!

Banane

Primul lucru la care ne gandim cand vorbim de o gustare sanatoasa si de acele fructe care iti dau energie este banana. Bananele sunt pline de fibre, potasiu si zaharuri, cum ar fi glucoza, fructoza si sucroza si sunt gustarea perfecta pentru momentele in care esti lipsita de vlaga si de energie.
"bananele sunt usor de digerat si sunt potrivite pentru un mic dejun satios"
In plus, acestea sunt bogate in antioxidanti si carbohidrati sanatosi, care se transforma intr-un adevarat combustibil pentru organism. De asemenea, bananele sunt usor de digerat si sunt potrivite pentru un mic dejun satios (cu iaurt, cereale sau unt de arahide), sau ca gustare, peste zi, potrivit elle.ro.

Struguri

Pentru un plus de energie, strugurii sunt solutia ideala. Acestia contin nenumarate componente benefice sanatatii, printre care si Vitamina B1, care are grija si de buna functionare a sistemului nervos. Consumul de struguri iti va asigura mentinerea unui nivel optim de fier si minerale din organism. Fierul este foarte important, lipsa acestuia declansand stari de moleseala si lipsa de energie. De asemenea, daca organismul este lipsit de acest element, iti va fi dificil sa te concentrezi!

Stii ce fel de dieta ti se potriveste?

"Rafturile librăriilor sunt pline de cărți care descriu beneficiile fiecărui tip de dietă imaginabil. Deci, cum decideți care dietă vi se potrivește cel mai bine?"

Citeşte mai mult:
Pentru o siluetă ideală: cele mai bune trei diete»

Ananas

Ananasul este o sursa excelenta de energie, numarand printre nutrienti Vitamina C si manganese, elemente care joaca un rol important in gestionarea resurselor de energie ale organismului. Datorita nivelului ridicat de zaharuri din compozitia ananasului, acesta ar trebui consumat in cantitati moderate de catre persoanele care sufera de diabet sau care incearca sa scape de kilogramele in plus.

Portocale

Portocalele au un continut ridicat de apa, fribre, carbohidrati si vitamine, care te vor reincarca instantaneu cu energie. In plus, consumul de portocale ajuta circulatia sangvina de la nivelul creierului, lucru care stimuleaza intregul organism. Acest fruct din categoria citricelor este doldora de Vitamina C si zaharuri naturale care iti vor ridica nivelul de energie. Portocalele sunt perfecte pentru sezonul de iarna si le gasesti peste tot! Pentru un inceput de zi in forta, mananca la micul dejun o portocala sau bea un pahar cu suc proaspat.

Mere

Conform unor studii de specialitate, merele sunt o metoda mai buna de a ne trezi dimineata decat cafeaua. Asadar, ele se numara printre primele 5 fructe care iti dau energie din plin! Carbohidratii, fibrele si glucoza transforma merele intr-un fruct care este digerat intr-un ritm lent, dar care asigura un aport constant de energie, pentru o perioada mai lunga de timp. Din pacate, aceste proprietati se pierd daca merele sunt gatite sau daca sunt transformate in suc.

Asadar, cel mai potrivit ar fi sa consumi mere proaspete, cu coaja. Iar pentru un efect de satietate, poti adauga acestei gustari si un cubulet de branza.

Citeşte şi:
Uleiul de oregano, antibioticul naturii!»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+8
  • Beneficiile fructelor
  • Coaja de portocala
  • Beneficii banane
  • energie
  • fructe proaspete
  • mere
  • ananas

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Ce ulei nu ar trebui să-ți lipsească iarna din casă
Ce ulei nu ar trebui să-ți lipsească iarna din casă Unul dintre cele mai bune uleiuri pentru gătit este uleiul de cocos. Compoziția acestuia rămâne neschimbată chiar și la temperaturi ridicate. +15 / 0 +15
Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume!
Descoperă topul celor mai sănătoase 10 condimente din lume! Condimentele sunt cele ce iti vor transforma o mancare banala intr-o delocatesa. Mai mult decat atat, acestea pot fi baza unui sistem imunitar puternic datorita continutului ridicat de vitamine si minerale benefice organismului. Descopera la ce te ajuta ele! Condimentele nu vor aduce un surplus de calorii ci doar savoare preparatului. Daca le... +24 / -2 +22
Alimente pe care uităm să le includem în meniu
Alimente pe care uităm să le includem în meniu Obiceiurile noastre alimentare sunt influenţate de tradiţiile familiale, cultura alimentară etnică, preţurile alimentelor şi sortimentele din magazine. +18 / 0 +18
6 beneficii neştiute ale dovleacului
6 beneficii neştiute ale dovleacului Plăcintă de dovleac, supă de dovleac, dovleac la cuptor, alegerile preparatelor cu dovleac sunt nesfârşite şi, cu adevărat, delicioase! Şi pentru că este vedeta acestui sezon, m-am gândit că ar fi bine să ştii şi că pe lângă aroma şi gustul puternic, dovleacul are şi numeroase beneficii pentru sănătate, cum ar fi ajutorul pe... +18 / -3 +15
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei După o vară toridă, toamna vine la pachet cu o doză de vitamine și minerale pe care ți le pune la dispoziție prin intermediul fructelor și legumelor de sezon. +14 / 0 +14
Proprietatile magice ale sucului de morcovi
Proprietatile magice ale sucului de morcovi Stoarcerea fructelor si legumelor este calea rapida spre o sanatate optima. Folosirea legumelor si fructelor organice stoarse va permite sa consumati maximum de nutrienti din acestea decat daca le-ati gati. Masa de legume si fructe concentrata, in forma lichida este asimilata usor de organism, ceea ce face ca stoarcerea fructelor si legumelor sa... +13 / 0 +13
Nucul ține în frâu diabetul
Nucul ține în frâu diabetul Datorită conţinutului bogat de substanţe nutritive, nucile sunt recomandate pentru prevenirea bolilor de inimă, combaterea diabetului și pentru îmbunătăţirea memoriei. +12 / 0 +12
Mâncați îndeajuns de multe fructe - și dacă nu, cum puteți mări consumul?
Mâncați îndeajuns de multe fructe - și dacă nu, cum puteți mări consumul? Se spune deseori că ar trebui să consumăm cel puțin cinci porții de fructe și legume pe zi - iar în anumite părți din lume, cantitatea recomandată poate fi și mai mare. Întrebați-vă cu sinceritate câte porții consumați... +11 / 0 +11
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon Cum ar fi o masă fără condimente? Cu siguranţă una fără gust. Avem numai de câştigat dacă asezonăm mâncarea cu hrean sau boabe de muştar. Ele sunt socotite a fi medicamente naturale, fiind indicate mai ales în anotimpul răcelilor. +10 / 0 +10
Piersicile - gustoase, dar și sănătoase
Piersicile - gustoase, dar și sănătoase Coajă pufoasă, parfum îmbietor, miez dulce și zemos... Piersicile sunt unul dintre cele mai apetisante fructe. Pe deasupra, au și efecte benefice asupra sănătății. +9 / 0 +9