Fructele care iti dau cea mai mare cantitate de energie

Ianuarie 8, 2016 | Sursa: sanatate.bzi.ro
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+8
Fructele care iti dau cea mai mare cantitate de energie

Pentru a te ajuta sa obtii un boost de energie, in mijlocul zilei, am decis sa facem un top practic al acelor fructe care iti dau energie, care te invioreaza rapid, exact cand ai nevoie!

Iata ce fructe trebuie sa consumi si de ce!

Banane

Primul lucru la care ne gandim cand vorbim de o gustare sanatoasa si de acele fructe care iti dau energie este banana. Bananele sunt pline de fibre, potasiu si zaharuri, cum ar fi glucoza, fructoza si sucroza si sunt gustarea perfecta pentru momentele in care esti lipsita de vlaga si de energie.
"bananele sunt usor de digerat si sunt potrivite pentru un mic dejun satios"
In plus, acestea sunt bogate in antioxidanti si carbohidrati sanatosi, care se transforma intr-un adevarat combustibil pentru organism. De asemenea, bananele sunt usor de digerat si sunt potrivite pentru un mic dejun satios (cu iaurt, cereale sau unt de arahide), sau ca gustare, peste zi, potrivit elle.ro.

Struguri

Pentru un plus de energie, strugurii sunt solutia ideala. Acestia contin nenumarate componente benefice sanatatii, printre care si Vitamina B1, care are grija si de buna functionare a sistemului nervos. Consumul de struguri iti va asigura mentinerea unui nivel optim de fier si minerale din organism. Fierul este foarte important, lipsa acestuia declansand stari de moleseala si lipsa de energie. De asemenea, daca organismul este lipsit de acest element, iti va fi dificil sa te concentrezi!

Stii ce fel de dieta ti se potriveste?

"Rafturile librăriilor sunt pline de cărți care descriu beneficiile fiecărui tip de dietă imaginabil. Deci, cum decideți care dietă vi se potrivește cel mai bine?"

Citeşte mai mult:
Pentru o siluetă ideală: cele mai bune trei diete»

Ananas

Ananasul este o sursa excelenta de energie, numarand printre nutrienti Vitamina C si manganese, elemente care joaca un rol important in gestionarea resurselor de energie ale organismului. Datorita nivelului ridicat de zaharuri din compozitia ananasului, acesta ar trebui consumat in cantitati moderate de catre persoanele care sufera de diabet sau care incearca sa scape de kilogramele in plus.

Portocale

Portocalele au un continut ridicat de apa, fribre, carbohidrati si vitamine, care te vor reincarca instantaneu cu energie. In plus, consumul de portocale ajuta circulatia sangvina de la nivelul creierului, lucru care stimuleaza intregul organism. Acest fruct din categoria citricelor este doldora de Vitamina C si zaharuri naturale care iti vor ridica nivelul de energie. Portocalele sunt perfecte pentru sezonul de iarna si le gasesti peste tot! Pentru un inceput de zi in forta, mananca la micul dejun o portocala sau bea un pahar cu suc proaspat.

Mere

Conform unor studii de specialitate, merele sunt o metoda mai buna de a ne trezi dimineata decat cafeaua. Asadar, ele se numara printre primele 5 fructe care iti dau energie din plin! Carbohidratii, fibrele si glucoza transforma merele intr-un fruct care este digerat intr-un ritm lent, dar care asigura un aport constant de energie, pentru o perioada mai lunga de timp. Din pacate, aceste proprietati se pierd daca merele sunt gatite sau daca sunt transformate in suc.

Asadar, cel mai potrivit ar fi sa consumi mere proaspete, cu coaja. Iar pentru un efect de satietate, poti adauga acestei gustari si un cubulet de branza.

Citeşte şi:
Uleiul de oregano, antibioticul naturii!»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+8
  • Beneficiile fructelor
  • Coaja de portocala
  • Beneficii banane
  • energie
  • fructe proaspete
  • mere
  • ananas

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon Cum ar fi o masă fără condimente? Cu siguranţă una fără gust. Avem numai de câştigat dacă asezonăm mâncarea cu hrean sau boabe de muştar. Ele sunt socotite a fi medicamente naturale, fiind indicate mai ales în anotimpul răcelilor. +19 / -1 +18
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate Cu un gust dulceag şi o culoare minunată, sfecla roşie te poate ţine departe de cele mai crunte boli precum cancerul, bolile hepatice sau cardiovasculare. Iată, pe larg, care sunt beneficiile unui consum regulat de sfeclă roşie: +24 / -1 +23
Top 5 înlocuitori pentru zahăr
Top 5 înlocuitori pentru zahăr Chiar dacă auzim în fiecare zi mesaje ce ne sfătuiesc să reducem consumul de zahăr, puţini dintre noi luăm măsuri să înlocuim acest duşman al sănătăţii şi siluetei noastre. O mare parte din alimentele pe care le consumăm zilnic, şi nu mă refer în special la prăjituri sau dulciuri, conţin zahăr în cantităţi foarte... +19 / 0 +19
De ce e bine sa bei dimineata un pahar de apa cu lamaie?
De ce e bine sa bei dimineata un pahar de apa cu lamaie? Daca iti doresti sa iti detoxifiezi organismul si nu vrei sa tii o dieta stricta, cea mai buna metoda este sa bei in fiecare dimineata un pahar de apa plata cu cateva felii de lamaie. Consumul de apa cu lamaie dimineata iti aduce tot felul de beneficii, de aceea incearca sa il introduci cat mai mult in rutina ta. Daca suferi de gastrita sau... +15 / 0 +15
Ouăle - vedete la masa de Paşte
Ouăle - vedete la masa de Paşte Oul este reprezintă un aliment valoros pentru alimentaţia omului încă din cele mai vechi timpuri. Se întâmpla acest lucru datorită nutrienţilor ce se găsesc în ouă dar şi datorită gradului ridicat de asimilare a nutrienţilor din compoziţia lor. +15 / 0 +15
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei După o vară toridă, toamna vine la pachet cu o doză de vitamine și minerale pe care ți le pune la dispoziție prin intermediul fructelor și legumelor de sezon. +14 / 0 +14
Știi ce remedii naturiste poți face din cojile de mandarine?
Știi ce remedii naturiste poți face din cojile de mandarine? Mandarinele fac parte din categoria deliciilor sănătoase pe care le poți mânca ori de câte ori simți nevoia să-ți răsfeți papilele gustative. Nu le arunca la final cojile! +13 / 0 +13
Laptele de capră, mai sănătos?
Laptele de capră, mai sănătos? Deşi nu este un tip de lapte foarte popular la noi în ţară, laptele de capră este unul dintre cele mai consumate produse lactate în multe zone de pe glob. Beneficiile lui sunt multiple, fiind o excelentă sursă de calciu, bogat în substanţe nutritive. +12 / 0 +12
De ce este periculos zahărul
De ce este periculos zahărul Dacă astăzi e o banalitate pentru toată lumea, acum câteva secole zahărul era o delicatesă pe care puţini şi-o permiteau. Indienii au deţinut mult timp secretul zahărului vânzând delicatesa dulce la preţuri exorbitante. Nu degeaba i s-a spus „aurul alb”. Se crede că europenii l-au descoperit abia în secolul XI şi de atunci... +12 / 0 +12
De ce ar trebui sa renuntam la painea alba?
De ce ar trebui sa renuntam la painea alba? Painea alba mai este numita si "alimentul gol", deoarece contine numai amidon, pe care organismul il transforma in zahar si grasimi. +10 / 0 +10