Îmbunătățește sănătatea oaselor cu alimente bogate în calciu

August 8, 2017 | sursa: clickpentrufemei.ro - Adriana Maria
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
Îmbunătățește sănătatea oaselor cu alimente bogate în calciu

Mineralul esențial pentru sănătatea oaselor este calciul. Dar acest mineral are nevoie de vitamina D pentru a putea fi asimilat de organism. Așadar, include în dietă alimentele care conțin o cantitate importantă de minerale și astfel vor fi prevenite afecțiunile osoase.

"Include oul în alimentație, măcar de două-trei ori pe săptămână."Alimentele care sunt sursă bogată de calciu includ:

Ou
Pe lângă vitamine și minerale, oul mai conține și aminoacizi. Albușul este sursă bogată de calciu, un mineral esențial pentru menținerea sănătății oaselor. Include oul în alimentație, măcar de două-trei ori pe săptămână.

Spanac
Această legumă verde este sursă bogată de antioxidanți și calciu. 100 de grame de spanac proaspăt (3 cești) are 210 mg calciu. Dar cantitatea scade atunci când spanacul este gătit. Cea mai bună modalitate prin care te poți bucura de toate substanțele nutritive care se găsesc în spanac este să-l incluzi în smoothie-uri și salate.

Ulei de pește
Uleiul de pește este un produs complet – conține calciu și vitamina D - și ideal pentru menținerea sănătății sistemului osos. Aceste substanțe nutritive sunt esențiale pentru conservarea densității oaselor și prevenirea deteriorării ligamentelor și tendoanelor. Pe de altă parte, peștele este cea mai importantă sursă de acizi grași Omega-3, Aceste grăsimi sănătoase combat inflamația și îmbătrânirea prematură. Cele mai bune soiuri de pește sunt: sardinele, somonul, heringul, codul și tonul.

Hipertensiunea arteriala

"Activităţi precum fumatul şi consumul de alcool măresc considerabil riscul de apariţie a hipertensiunii..."

Citeşte mai mult:
Hipertensiunea arterială - cum trebuie tratată»

Ceapă
Ceapa este o legumă cu foarte puține calorii, și a fost utilizată de-a lungul timpului pentru prevenirea mai multor afecțiuni. Ceapa conține vitamine, aminoacizi și minerale. În plus, calciul împreună cu antioxidanții previn deteriorarea prematură a oaselor, reducând riscul osteoporozei.

Brânză
Toate produsele lactate sunt sursă bogată de calciu. Acest mineral contribuie la îmbunătățirea sistemului osos și previne afecțiunile articulare. Dar nu este recomandat să mănânci brânză în cantități mari, din cauză că are multe calorii și grăsimi.

Iaurt
Iaurtul natural conține o cantitate mare de vitamina D și calciu. Aceste două substanțe nutritive sunt esențiale pentru sănătatea oaselor. O porție de iaurt natural are 30% din doza zilnică recomandată de calciu.

Citeşte şi:
Învaţă cum să scapi rapid de balonare»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
  • Densitate osoasa
  • depozite de calciu
  • durere oase
  • iaurt
  • ceapa
  • peste

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Ţi-e foame tot timpul? Iată ce trebuie neapărat să ştii!
Ţi-e foame tot timpul? Iată ce trebuie neapărat să ştii! Îţi este mereu foame şi nu ai idee de ce? Senzaţia de foame poate fi provocată de o mulţime de elemente pe care trebuie să le iei în considerare: hormonii, factorii emoţionali, stresul, regimul alimentar, hidratarea, oboseală, etc. +23 / 0 +23
Top 5 înlocuitori pentru zahăr
Top 5 înlocuitori pentru zahăr Chiar dacă auzim în fiecare zi mesaje ce ne sfătuiesc să reducem consumul de zahăr, puţini dintre noi luăm măsuri să înlocuim acest duşman al sănătăţii şi siluetei noastre. O mare parte din alimentele pe care le consumăm zilnic, şi nu mă refer în special la prăjituri sau dulciuri, conţin zahăr în cantităţi foarte... +19 / 0 +19
6 beneficii neştiute ale dovleacului
6 beneficii neştiute ale dovleacului Plăcintă de dovleac, supă de dovleac, dovleac la cuptor, alegerile preparatelor cu dovleac sunt nesfârşite şi, cu adevărat, delicioase! Şi pentru că este vedeta acestui sezon, m-am gândit că ar fi bine să ştii şi că pe lângă aroma şi gustul puternic, dovleacul are şi numeroase beneficii pentru sănătate, cum ar fi ajutorul pe... +18 / -3 +15
2 litri de apă pe zi - mit sau realitate?
2 litri de apă pe zi - mit sau realitate? Pentru sănătatea dumneavoastră beţi cel puţin 2 litri de lichide pe zi”. E, deja, o afirmaţie înrădăcinată adânc în creierul nostru. Un fel de axiomă ce nu mai are nevoie de nicio demonstraţie ca să o credem pe cuvânt. 1 +16 / -2 +14
De ce este periculos zahărul
De ce este periculos zahărul Dacă astăzi e o banalitate pentru toată lumea, acum câteva secole zahărul era o delicatesă pe care puţini şi-o permiteau. Indienii au deţinut mult timp secretul zahărului vânzând delicatesa dulce la preţuri exorbitante. Nu degeaba i s-a spus „aurul alb”. Se crede că europenii l-au descoperit abia în secolul XI şi de atunci... +12 / 0 +12
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon Cum ar fi o masă fără condimente? Cu siguranţă una fără gust. Avem numai de câştigat dacă asezonăm mâncarea cu hrean sau boabe de muştar. Ele sunt socotite a fi medicamente naturale, fiind indicate mai ales în anotimpul răcelilor. +10 / 0 +10
10 alimente care cresc senzaţia de foame
10 alimente care cresc senzaţia de foame Dacă vrei să slăbeşti, evită aceste alimente care îţi măresc mai mult senzaţia de foame. +9 / 0 +9
Pigmentul violet din alimente,remediul naturii pentru cancer
Pigmentul violet din alimente,remediul naturii pentru cancer Un organism sănătos are nevoie de toată gama de nutrimenți, motiv pentru care se recomandă o dietă echilibrată și vastă. Alimentele de culoare închisă îți oferă o doză de antioxidanți de calitate. +8 / 0 +8
O problemă a toamnei: Vitamina D
O problemă a toamnei: Vitamina D - Pe timpul verii, organismul nostru produce vitamină D cu ajutorul luminii solare. Dar odată cu venirea toamnei, această producţie începe să stagneze. Cum poate fi evitată o carenţă de vitamina D în anotimpul rece? În lipsa ei, calciul nu se mai asimilează şi oasele se fac praf +8 / 0 +8
Fructele care iti dau cea mai mare cantitate de energie
Fructele care iti dau cea mai mare cantitate de energie Pentru a te ajuta sa obtii un boost de energie, in mijlocul zilei, am decis sa facem un top practic al acelor fructe care iti dau energie, care te invioreaza rapid, exact cand ai nevoie! +8 / 0 +8