Incredibil – o singură curmală cauzează un proces ireversibil în organism

Martie 10, 2017 | sursa: eustiu.ro
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
Incredibil – o singură curmală cauzează un proces ireversibil în organism

Alimentându-ne doar cu curmale și apă, avem posibilitatea de a supraviețui ani întregi.

Curmalele – un fruct extraordinar, care în multe țări este descris drept unul ce întărește sănătatea și prelungește viața. Se spune că în China există un grup de oameni centenari, ce au ca aliment de bază curmalele. În orice caz, aceste fructe sunt foarte folositoare și se recomandă a fi consumate în loc de dulce.

Și pe lângă toate, ele au și proprietăți curative. Doctorii au stabilit că scăzuta cantitate de zahăr în sânge provoacă un simț considerabil de foame, însă după consumul doar a câtorva curmale, foamea va dispărea. Astfel, organismul va fi îndestulat cu o cantitate mică de mâncare, ceea ce va preveni abuzul de alimente și afectarea stării sufletești.

"conțin 23 tipuri de aminoacizi, care nu se găsesc în majoritatea altor fructe"Acestea conțin 23 tipuri de aminoacizi, care nu se găsesc în majoritatea altor fructe. La fel, curmalele sunt bogate și în triptofan de aminoacizi, care este foarte important pentru funcționarea optimă a creierului și menținerea unei stări psihice normale, îndeosebi pentru persoanele in vârstă.Triptofanul transformă procesul de îmbătrânire în unul mai lent. Acesta permite într-o oarecare măsură întreruperea procesului de îmbătrânire a celulelor. Adițional, datorită triptofanului, curmalele au acel efect ușor calmant și somnifer.

Pe lângă triptofan, curmalele conțin și alt aminoacid – glutamic, care împiedică arsurile din cauza nivelului ridicat de suc gastric. Seleniu – scade riscul îmbolnăvirilor cancerigene, întărește sistemul imunitar și reduce riscul îmbolnăvirilor cardio vasculare.

Datorită combinației cantității enorme de zahăr (glucoză și fructoză(26-55%), care se asimilează rapid de organism) cu vitamina B 5, fructele palmierului de curmale au proprietatea nu doar de a ține satul, ci și de a recupera forța fizică, energie și prospețimea creierului și a nervilor.

Ca și majoritatea produselor alimentare de origine vegetală, curmalele nu conțin colesterol. Valoarea energetică pentru 100 gr. a parții comestibile a fructelor – 142-274 calorii, ușor uscate – 340 calorii. Curmalele conțin de la 40 până la 77,5 componente uscate. Acestea au puține calorii deci consumați-le fără griji în loc de dulce și nu veți avea probleme cu cântarul.

Specialiștii susțin ca 10 curmale în zi sunt deajuns pentru a asigura nevoia zilnică de magniu, cupru, sulf și jumate din fier, o pătrime din nevoia de calciu. Astfel consumând doar curmale și apă poți trai câțiva ani.

Beneficiile ciocolatei negre

"Ciocolata neagră furnizează energie şi ajută la concentrare, împreună cu următoarele beneficii discutate mai jos..."

Citeşte mai mult:
5 avantaje pentru sănătate ale ciocolatei negre»

Medicina contemporană și-a îndreptat atenția către acest fruct drept obiect de studii îndelungate, cercetări științifice datorită căreia au fost descoperite beneficiile acestui produs.

Printre care:

  • Curmalele nu reprezintă o cale de transmitere a anumitor bacterii, microbi și paraziți dăunători sănătății;
  • Curmalele conțin substanțe care nimicesc bacteriile dăunătoare din organismul omului;
  • Curmalele – leacul și mâncarea perfecta pentru cosmonauți și mult mai folositoare decât caviarul;
  • Curmalele conțin substanțe ce contribuie încordării puternice a mușchilor uterului, ceea ce simplifică procesul de naștere la femei, făcându-l mai rapid și mai puțin dureros;
  • Curmalele conțin vitamina A care îmbunătățește vederea;
  • Datorită vitaminei B, curmalele sunt folositoare pentru funcționarea și dezvoltarea normală a sistemului muscular;
  • Curmalele îmbunătățesc pofta de mâncare.

Se recomandă consumul curmalelor în următoarele cazuri:

  • La stresuri mentale. Se consideră ca curmalele uscate influențează pozitiv asupra creierului, mărind productivitatea lui cu 20% si mai mult;
  • La epuizare și oboseală fizica.Doar peste jumătate de oră dela consumul curmalelor chiar și către o persoană supra obosită se întoarce puterea și energia;
  • La bolile cailor respiratorii;
  • La bolile cardiovasculare, datorită conținutului înalt de kaliu;
  • La anemie;
  • La prevenirea îmbolnăvirilor stomacului și intestinelor;
  • La mărirea cantității spermei la bărbați;
  • La impotență;
  • La rău de mare;
  • La răceală;
  • La prevenirea pierderii sarcinii;
  • Pentru fortificarea pereților capilarelor;
  • Pentru îmbunătățirea sistemului digestiv;
  • Pentru îmbunătățirea vederii;
  • Pentru fortificarea circulației sangvine, și scăderii tensiunii arteriale;
  • Pentru scăderea efectului secundar al antibioticelor;
  • Pentru îmbogățirea laptelui matern cu vitamine;
  • Pentru stoparea sîngerării gingiilor;
  • Pentru micșorarea probabilității formării chiagurilor de singe;
  • Pentru lecuirea amețelilor provocate de bolile urechii interne;
  • La sindromul premenstrual al femeilor;
  • La reglarea conținutului de zahăr în sânge;
  • La eliminarea din organism a ionilor de metale grele;
  • La micșorarea riscului de formare a cancerului al pancreasului.

Citeşte şi:
Păstura, cel mai valoros medicament de stup»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
  • Aminoacizi
  • fructe uscate
  • fructe confiate
  • calorii
  • zahar
  • seleniu
  • curmale

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Murăturile: beneficii şi contraindicaţii!
Murăturile: beneficii şi contraindicaţii! Dacă nu ai apucat încă să pui murăturile de iarnă, acum vei afla ce mare lucru ai pierdut, căci vitaminele şi mineralele sunt la mare preţ în sezonul rece şi, cum nu avem la îndemână tot timpul anului legume proaspete, murăturile sunt aliaţii noştri de seamă în lupta cu temutele viroze şi afecţiuni respiratorii. +10 / 0 +10
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate Cu un gust dulceag şi o culoare minunată, sfecla roşie te poate ţine departe de cele mai crunte boli precum cancerul, bolile hepatice sau cardiovasculare. Iată, pe larg, care sunt beneficiile unui consum regulat de sfeclă roşie: +22 / -1 +21
De ce e bine sa bei dimineata un pahar de apa cu lamaie?
De ce e bine sa bei dimineata un pahar de apa cu lamaie? Daca iti doresti sa iti detoxifiezi organismul si nu vrei sa tii o dieta stricta, cea mai buna metoda este sa bei in fiecare dimineata un pahar de apa plata cu cateva felii de lamaie. Consumul de apa cu lamaie dimineata iti aduce tot felul de beneficii, de aceea incearca sa il introduci cat mai mult in rutina ta. Daca suferi de gastrita sau... +15 / 0 +15
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei
Cele mai sănătoase alimente ale toamnei După o vară toridă, toamna vine la pachet cu o doză de vitamine și minerale pe care ți le pune la dispoziție prin intermediul fructelor și legumelor de sezon. +14 / 0 +14
Topul uleiurilor sănătoase
Topul uleiurilor sănătoase Grăsimile sunt în topul listei cu cele mai discutate subiecte de medicii nutriţionişti din toată lumea. Auzim peste tot că există grăsimi bine, grăsimi rele, sănătoase sau nesănătoase. Probabil unii dintre voi nu mai consuma demult timp mezeluri, sau margarina şi rareori consuma ulei de măsline. Cu toate astea trebuie să ştii... +14 / 0 +14
În sezonul rece ajută organismul consumând merişoare
În sezonul rece ajută organismul consumând merişoare În mod tradiţional, romanii asociază merişorul cu masa de Crăciun şi curcanul fript. Este folosit în foarte multe reţete culinare ( sosuri sau chiar deserturi) şi se poate consuma proaspăt, uscat sau chiar sub formă de suc. +12 / 0 +12
Nucile - vedete în fiecare toamnă
Nucile - vedete în fiecare toamnă Nucile conţin minerale precum fier, fosfor, potasiu, magneziu, iod, vitaminele A, B, C, E şi P, peste 20 de aminoacizi, grăsimi nesaturate şi proteine. De aceea ele rămân un aliment de bază în cadrul unei diete sănătoase. +10 / 0 +10
Cele mai sănătoase cereale integrale: cum facem alegerea corectă
Cele mai sănătoase cereale integrale: cum facem alegerea corectă Cele mai sănătoase cereale integrale - din acestea ar trebui să fie compus micul dejun, potrivit recomandării nutriţioniştilor. Dar cum alegem cele mai sănătoase cereale integrale şi care sunt acestea?! +9 / 0 +9
5 mituri despre porumb desfiinţate
5 mituri despre porumb desfiinţate Porumbul fiert sau copt este una dintre mai simple şi mai delicioase plăceri ale vierii. Cu toate acestea, pe seama porumbului au apărut tot felul de mituri. Mulţi oameni sunt convinşi că acesta nu este sănătos. +8 / 0 +8
5 alimente care îţi menţin inima sănătoasă
5 alimente care îţi menţin inima sănătoasă Ca să ai o inimă sănătoasă este indicat să mănânci alimente bogate în vitamine şi în minerale. În acest sens, iată ce legume şi fructe nu trebuie să-ţi lipsească din alimentaţie. +8 / 0 +8