Obiceiuri esențiale pentru un colon sănătos!

Iulie 31, 2017 | sursa: clicksanatate.ro - Ramona Lita
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+10
Obiceiuri esențiale pentru un colon sănătos!

Poate nu te-ai gândit până acum însă colonul este una dintre cele mai importante componente din organismul tău. Află cum să-l menții sănătos!

"Pentru a ajuta în procesul de curățare a corpului tău ai nevoie de cât mai multe fibre"Toate redizuurile și toxinele din organism se acumulează de a lungul timpului al nivelul colonului, iar în cazul în acre nu ai parte de o digestie corectă și o alimentație echilibrată, toate aceste resturi se vor descompune în interiorul organismului tău provocând anumite dezechilibre și probleme ce îți pot pune sănătatea în pericol.

Iată care sunt secretele unui colon sănătos și a unui tranzit corect:

Cât mai multe fibre

Pentru a ajuta în procesul de curățare a corpului tău ai nevoie de cât mai multe fibre precum pâine integrală, făină de orez, semințe de in, hrișcă, tărâțe de psillyum.

Un aport suficent de apă va contribui la umflarea acestora care vor împinge redizuurile afară și în felul acesta colonul se va curăța și vei evita situații neplăcute precum balonare sau constipație.

Poți să îți faci un obicei din a avea o gustare pe zi mai ales la prânz să consumi alune, semințe de floarea soarelui, fasole sau linte însă nu trebuie să fie prăjite. Aportul de proteine și de vitamina B pe care aceastea ți-l vor furniza te vor ajuta să te bucuri de sănătate cât mai mult timp posibil.

Secretele patrunjelului

"Pectina este utilizata si in procesele terapeutice de eliminare a metalelor grele si a toxinelor din organism..."

Citeşte mai mult:
6 alimente uimitoare pentru curatarea colonului»

Apa, esența vieții

Nu te mai chinui să supraviețuiești doar cu un pahar de apă pe zi. Crește treptat cantitatea de apă zilnic, pielea ta va radia, colonul se va curăța, constipația te va ocoli. ține minte că apa este cel mai puternic supliment pe care îl poți aduce corpului tău.

Alege o zi pe săptămână în care să nu consumi nici un aliment și să bei doar apă.

Mărul chiar ține doctorul la distanță

Toate fructele care au multă apă în compoziția lor de la mere până la pepene te ajută să îți cureți mai ales sistemul digestiv și cel excretor, două sisteme cu activitate vitală pentru sănătatea ta. Un simplu obicei de a consuma un măr dimineața va avea efecte pozitive ce se vor resimți la nivelul întregului organism.

Verdele sănătos

Nici o masă fără verdețurile din grădină. Atât spanacul, mazărea, salata verde cât și varza sunt opțiunile tale pentru a susține activitatea corpului tău. Antioxidanții și fibrele insolubile și solubile pe care aceste legume ți le pun la dispoziție sunt un suplimnet natural pentru o doză de energie, vitalitate și frumusețe atât interioară cât și fizică.
Nu uita nici de minunata spirulină, conținutul său de clorofilă contribuie la repararea țesuturilor lezate și la curățarea tractului intestinal.

Sucurile proaspete

Renunță la micul dejun copios măcar o săptămână și optează pentru un pahar de smoothie sau de suc din fructe proaspete sau din legume ori din frunzele acestora. Vei asigura organismului un aport cantitativ și calitativ de vitamine, minerale și apă care vor contribui la eliminarea fecalelor, creșterea imunității și a stării de bine.

Citeşte şi:
Ce efecte are cafeaua in primele 6 ore dupa consum»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+10
  • Constipatie
  • Colonoscopie
  • apa plata
  • curatarea colonului
  • fibre

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Nucul ține în frâu diabetul
Nucul ține în frâu diabetul Datorită conţinutului bogat de substanţe nutritive, nucile sunt recomandate pentru prevenirea bolilor de inimă, combaterea diabetului și pentru îmbunătăţirea memoriei. +11 / 0 +11
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate Cu un gust dulceag şi o culoare minunată, sfecla roşie te poate ţine departe de cele mai crunte boli precum cancerul, bolile hepatice sau cardiovasculare. Iată, pe larg, care sunt beneficiile unui consum regulat de sfeclă roşie: +23 / -1 +22
De ce e bine sa bei dimineata un pahar de apa cu lamaie?
De ce e bine sa bei dimineata un pahar de apa cu lamaie? Daca iti doresti sa iti detoxifiezi organismul si nu vrei sa tii o dieta stricta, cea mai buna metoda este sa bei in fiecare dimineata un pahar de apa plata cu cateva felii de lamaie. Consumul de apa cu lamaie dimineata iti aduce tot felul de beneficii, de aceea incearca sa il introduci cat mai mult in rutina ta. Daca suferi de gastrita sau... +15 / 0 +15
Ouăle - vedete la masa de Paşte
Ouăle - vedete la masa de Paşte Oul este reprezintă un aliment valoros pentru alimentaţia omului încă din cele mai vechi timpuri. Se întâmpla acest lucru datorită nutrienţilor ce se găsesc în ouă dar şi datorită gradului ridicat de asimilare a nutrienţilor din compoziţia lor. +15 / 0 +15
Topul uleiurilor sănătoase
Topul uleiurilor sănătoase Grăsimile sunt în topul listei cu cele mai discutate subiecte de medicii nutriţionişti din toată lumea. Auzim peste tot că există grăsimi bine, grăsimi rele, sănătoase sau nesănătoase. Probabil unii dintre voi nu mai consuma demult timp mezeluri, sau margarina şi rareori consuma ulei de măsline. Cu toate astea trebuie să ştii... +14 / 0 +14
De ce este periculos zahărul
De ce este periculos zahărul Dacă astăzi e o banalitate pentru toată lumea, acum câteva secole zahărul era o delicatesă pe care puţini şi-o permiteau. Indienii au deţinut mult timp secretul zahărului vânzând delicatesa dulce la preţuri exorbitante. Nu degeaba i s-a spus „aurul alb”. Se crede că europenii l-au descoperit abia în secolul XI şi de atunci... +12 / 0 +12
Murăturile: beneficii şi contraindicaţii!
Murăturile: beneficii şi contraindicaţii! Dacă nu ai apucat încă să pui murăturile de iarnă, acum vei afla ce mare lucru ai pierdut, căci vitaminele şi mineralele sunt la mare preţ în sezonul rece şi, cum nu avem la îndemână tot timpul anului legume proaspete, murăturile sunt aliaţii noştri de seamă în lupta cu temutele viroze şi afecţiuni respiratorii. +10 / 0 +10
Ce boli poate ascunde senzaţia acută de foame sau de sete
Ce boli poate ascunde senzaţia acută de foame sau de sete Foamea şi setea sunt senzaţii dirijate din creier. Ele activează nevoia de a te hrăni şi de a bea (instinctul de hrănire). Satisfacerea regulată îi permite organismului să menţină un echilibru interior biochimic. +9 / 0 +9
Poate un măr pe zi să ţină doctorul departe?
Poate un măr pe zi să ţină doctorul departe? Cu toate că mărul are o mulţime de nutrienţi valoroşi, dacă mănânci nesănătos, stai zilnic patru ore în faţa televizorului şi nu faci mişcare, cu siguranţă rişti să mergi regulat la doctor. Mărul singur nu poate să anuleze efectele sedentarismului şi ale proastelor obiceiuri alimentare +9 / 0 +9
Beneficii pentru sănătate ale măslinelor
Beneficii pentru sănătate ale măslinelor Desi sunt un aliment bogat in grasimi (80% – 85% din caloriile sale provin din acestea), maslinele furnizeaza grasimi de calitate, precum acidul oleic (acid gras mononesaturat), acid linoleic si acid alfa-linoleic (o grasime esentiala omega-3), toate asociate cu un risc mai mic de dezvoltare a bolilor cardiovasculare si cu un nivel optim de... +8 / 0 +8