Știi ce remedii naturiste poți face din cojile de mandarine?

Decembrie 7, 2017 | sursa: clicksanatate.ro - Ramona Lita
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+13
Știi ce remedii naturiste poți face din cojile de mandarine?

Mandarinele fac parte din categoria deliciilor sănătoase pe care le poți mânca ori de câte ori simți nevoia să-ți răsfeți papilele gustative. Nu le arunca la final cojile!

"obișnuiește-te să le speli coaja, în felul acesta vei elimina o mare parte din pesticidele folosite pentru coacerea lor"Le poți folosi pe post de deodorant de cameră sau de mașină și astfel te vei bucura de aroma lor proaspătă timp îndelungat. Și te scapă și de invazia insectelor în cazul în care au mai rămas prin preajmă.

Ingredient esențial pentru dulciuri

Înainte de a desface un fruct obișnuiește-te să le speli coaja, în felul acesta vei elimina o mare parte din pesticidele folosite pentru coacerea lor. Poți de asemenea să le treci printr-o apă cu puțin bicarbonat și apoi să le clătești bine.

Cojile de mandarine sunt considerate a fi un ingredient esential în prepararea prăjiturilor și tarte, având o aromă puternică, fiind folosite chiar și la prepararea anumitor rețete de dulceață.

Îți scad nivelul de colesterol rău

În cazul în care medicul ți-a atras atenția în legătură cu nivelul de colesterol, apelează cu încredere la ceaiul din coji uscate de mandarine. Studiile realizate pe seama substanțelor ce le conțin au scos în evidență faptul că pot reduce colesterolul rău din organism.

Este cunoscut faptul că în citrice se regăsește o cantitate foarte mare de vitamina C, deci și în coaja lor se regăsesc numeroase substanțe beenfice organismului uman, printre care riboflevina, tiamina, niacina, dar și vitaminele B5, B5, A cât și o cantitate mare de antioxidanți, renumit fiind hesperedina.

Ceaiuri pentru reducerea colesterolului

"Corpul are nevoie doar de HDL, ori în meniu sunt numeroase alimente consistente care cresc doar nivelul de colesterol LDL..."

Citeşte mai mult:
Ceaiuri care reduc nivelul de colesterol „rău“ din sânge»

Te scapă de inflamații

Dacă te confrunți cu inflamații, pune la fiert în jumătate de litru d eapă, 100 grame de coji uscate, mărunțite și 20 grame de lemn dulce. Lasă-le pe foc până dau în clocot, apoi oprește focul și lasă-le la infuzat 20 minute. Strecoară apoi ceaiul și consumă-l dimineața și seara. După doar 4 zile vei vedea diferența.

Mai ales acum în plin sezon al virozelor și gripei, citricele sunt cel mai bun aliat al sănătății tale. Poți sa folosești rețeta de mai sus, să faci inhalații cu ea. Efectul benefic nu va întârzia să apară.

Dacă te supără bronșita atunci ai nevoie de 500 ml de apă clocotită în care să adaugi 3 linguri de pulbere din coji de mandarine. Acoperă vasul și lăsa-l să stea timp de două ore. Strecoară-l apoi, adaugă-i 2 linguri cu miere de albine și consumă câte jumătate de cană, de 4 orei pe zi, după masă, timp de 5 zile.

Ține cont de faptul că pentru remediile naturieste este necesar să folosești doar coaja mandarinelor nelovite, bine coapte, foarte bine spălate și uscate.

Consumul de citrice este extrem de benefic mai ales pentru sistemului cardiovascular, protejează organele și țesuturile de radicalii liberi, influențează pozitiv glicemia, colesterolul, trigliceridele și sprijină buna desfășurare a digestiei.

Citeşte mai mult:
Secrețiile vaginale: ce este normal și ce nu»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+13
  • Citrice
  • colesterol
  • fructe confiate
  • bicarbonat
  • mandarine
  • coji de mandarina

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Mărarul menține echilibrul hormonal
Mărarul menține echilibrul hormonal Folosit în preparatele culinare pentru gustul său aromat, mărarul este apreciat deopotrivă pentru multitudinea proprietăților sale terapeutice, precum reglarea dezechilibrelor hormonale, îmbunătățirea digestiei, tratarea insomniei și protejarea sistemului osos. +3 / 0 +3
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate
Sfecla roşie şi beneficiile ei pentru sănătate Cu un gust dulceag şi o culoare minunată, sfecla roşie te poate ţine departe de cele mai crunte boli precum cancerul, bolile hepatice sau cardiovasculare. Iată, pe larg, care sunt beneficiile unui consum regulat de sfeclă roşie: +23 / -1 +22
Top 5 înlocuitori pentru zahăr
Top 5 înlocuitori pentru zahăr Chiar dacă auzim în fiecare zi mesaje ce ne sfătuiesc să reducem consumul de zahăr, puţini dintre noi luăm măsuri să înlocuim acest duşman al sănătăţii şi siluetei noastre. O mare parte din alimentele pe care le consumăm zilnic, şi nu mă refer în special la prăjituri sau dulciuri, conţin zahăr în cantităţi foarte... +19 / 0 +19
Ce ulei nu ar trebui să-ți lipsească iarna din casă
Ce ulei nu ar trebui să-ți lipsească iarna din casă Unul dintre cele mai bune uleiuri pentru gătit este uleiul de cocos. Compoziția acestuia rămâne neschimbată chiar și la temperaturi ridicate. +16 / -1 +15
6 beneficii neştiute ale dovleacului
6 beneficii neştiute ale dovleacului Plăcintă de dovleac, supă de dovleac, dovleac la cuptor, alegerile preparatelor cu dovleac sunt nesfârşite şi, cu adevărat, delicioase! Şi pentru că este vedeta acestui sezon, m-am gândit că ar fi bine să ştii şi că pe lângă aroma şi gustul puternic, dovleacul are şi numeroase beneficii pentru sănătate, cum ar fi ajutorul pe... +18 / -3 +15
Pericolul din apa minerală. Persoanele care trebuie s-o elimine din alimentație
Pericolul din apa minerală. Persoanele care trebuie s-o elimine din alimentație Bolile cardiovasculare sunt responsabile pentru 60% dintre decesele din România, spre deosebire de media europeană de 46%. Moştenirea genetică, fumatul, sedentarismul şi alimentaţia sunt cele mai importante cauze. +14 / 0 +14
Topul uleiurilor sănătoase
Topul uleiurilor sănătoase Grăsimile sunt în topul listei cu cele mai discutate subiecte de medicii nutriţionişti din toată lumea. Auzim peste tot că există grăsimi bine, grăsimi rele, sănătoase sau nesănătoase. Probabil unii dintre voi nu mai consuma demult timp mezeluri, sau margarina şi rareori consuma ulei de măsline. Cu toate astea trebuie să ştii... +14 / 0 +14
Laptele de capră, mai sănătos?
Laptele de capră, mai sănătos? Deşi nu este un tip de lapte foarte popular la noi în ţară, laptele de capră este unul dintre cele mai consumate produse lactate în multe zone de pe glob. Beneficiile lui sunt multiple, fiind o excelentă sursă de calciu, bogat în substanţe nutritive. +12 / 0 +12
În sezonul rece ajută organismul consumând merişoare
În sezonul rece ajută organismul consumând merişoare În mod tradiţional, romanii asociază merişorul cu masa de Crăciun şi curcanul fript. Este folosit în foarte multe reţete culinare ( sosuri sau chiar deserturi) şi se poate consuma proaspăt, uscat sau chiar sub formă de suc. +12 / 0 +12
Obiceiuri esențiale pentru un colon sănătos!
Obiceiuri esențiale pentru un colon sănătos! Poate nu te-ai gândit până acum însă colonul este una dintre cele mai importante componente din organismul tău. Află cum să-l menții sănătos! +10 / 0 +10