Topul celor mai sănătoase fructe uscate şi beneficiile acestora

Aprilie 28, 2015
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+24
2
« Înapoi la începutul articolului

 

Fructe uscate

3. MERIŞOR


Fructele uscate de merişor sunt extreme de benefice pentru organism dar trebuie să ai grijă să le alegi pe cele cu cel mai mic adaos de zahăr sau să culegi fructe proaspete şi să le deshidratezi chiar tu. Merişorul contribuie la scăderea riscului de infecţii urinare, problema recurenta pentru multe femei, iar unele studii arata şi că încetineşte creşterea tumorilor.

2. ACAI

Chiar dacă se găsesc mai greu pe piaţa din România fructele de acai sunt în topul celor mai puternici antioxidanţi având o o concentraţie de 10 ori mai mare decât merele, murele, zmeura sau cireşele. Micuţele boabe negre sunt bogate în fibre alimentare şi în plus au o concentraţie mare de Vitamina B1, B2, B3, C, E, Omega 3,6,9 potasiu şi calciu.

1. Goji

Vedetele topului nostru sunt gojiile datorită beneficiilor aduse în fortifierea sistemului imunitar, întărirea inimii şi reducerea procesului de îmbătrânire. Foarte eficient în curele de slăbire şi lupta contra celulitei. Conţin fitosteroli care au un rol extreme de important în menţinerea nivelului de colesterol la un nivel cât mai mic. Ajută la îmbunătăţirea performanţei sexuale şi a fertilităţii. Stimulează nivelul energetic şi bună dispoziţie

Fereşte-te de confiate!

Fructele confiate sunt fierte într-un sirop de zahăr, scoase din sirop atunci când s-au fiert şi uscate puţin pentru a putea fi ambalate. Dulceaţa naturală a fructelor este îmbogăţită cu zahărul în exces. Mai mult, prin fierbere, fructele îşi pierd culoarea. Producătorii adaugă coloranţi artificiali la procesul de fierbere, dându-le fructelor confiate, de cele mai multe ori, o culoare aprinsă, nefirească. Există şi fructe confiate prin procedee naturale, care rămân la culoarea lor palidă, însă conţinutul zahărului este foarte ridicat, fiind mult mai puţin sănătoase decât „surorile“ lor deshidratate.

Citeşte şi:
Cum ne afectează antibioticele»

1 2
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+24
2
  • Alimentaţie sănătoasă
  • Beneficiile fructelor
  • Alimentatie echilibrata
  • Boli și stări
  • fructe uscate
  • fructe deshidratate
  • fructe confiate
  • vitamine
  • fructe proaspete

Articole pe aceeași temă

  • Daniela / 2016-02-26 11:00:18

    Imteresant articolul ! Dar STAFIDELE de ce nu sunt incluse in acest top ???? Eu consum aproape zilnic 100gr de stafide uscate ! Astept un raspuns ! Va multumesc aticipat !

  • robert / 2015-12-14 04:02:46

    Proiect nou, de talie mondiala! Nu este necesara niciun fel de experienta,decat cunostinte minime de computer! Oferim curs de instruire gratuit si complet,de la zero,pe computer! Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata nationala si mondiala. Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal. Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere. Cerem seriozitate maxima si corectitudine. Daca va intereseaza,va oferim alte detalii, dupa ce trimiteti un e-mail cu subiect ”Info” la adresa de email: robertionita55@gmail.com

Trimite-ne opinia ta
5 mituri despre porumb desfiinţate
5 mituri despre porumb desfiinţate Porumbul fiert sau copt este una dintre mai simple şi mai delicioase plăceri ale vierii. Cu toate acestea, pe seama porumbului au apărut tot felul de mituri. Mulţi oameni sunt convinşi că acesta nu este sănătos. +8 / 0 +8
Alimente pe care uităm să le includem în meniu
Alimente pe care uităm să le includem în meniu Obiceiurile noastre alimentare sunt influenţate de tradiţiile familiale, cultura alimentară etnică, preţurile alimentelor şi sortimentele din magazine. +18 / 0 +18
Ouăle - vedete la masa de Paşte
Ouăle - vedete la masa de Paşte Oul este reprezintă un aliment valoros pentru alimentaţia omului încă din cele mai vechi timpuri. Se întâmpla acest lucru datorită nutrienţilor ce se găsesc în ouă dar şi datorită gradului ridicat de asimilare a nutrienţilor din compoziţia lor. +15 / 0 +15
Topul uleiurilor sănătoase
Topul uleiurilor sănătoase Grăsimile sunt în topul listei cu cele mai discutate subiecte de medicii nutriţionişti din toată lumea. Auzim peste tot că există grăsimi bine, grăsimi rele, sănătoase sau nesănătoase. Probabil unii dintre voi nu mai consuma demult timp mezeluri, sau margarina şi rareori consuma ulei de măsline. Cu toate astea trebuie să ştii... +14 / 0 +14
În sezonul rece ajută organismul consumând merişoare
În sezonul rece ajută organismul consumând merişoare În mod tradiţional, romanii asociază merişorul cu masa de Crăciun şi curcanul fript. Este folosit în foarte multe reţete culinare ( sosuri sau chiar deserturi) şi se poate consuma proaspăt, uscat sau chiar sub formă de suc. +12 / 0 +12
Descoperă beneficiile bananelor
Descoperă beneficiile bananelor Dacă treci peste prejudecăţi şi îţi scoţi din cap toate legăturile pe care le faci apropo de banane, vei descoperi că mâncatul acestora reprezintă lucruri foarte serioase şi asta implica multe beneficii pentru organism şi sănătatea acestuia. +10 / 0 +10
8 lucruri care se întâmplă cu organismul tău când te laşi de băuturi carbogazoase
8 lucruri care se întâmplă cu organismul tău când te laşi de băuturi carbogazoase Sucurile racoritoare dau dependenta la fel precum tigarile, alcoolul sau drogurile. Te simti bine atunci cand le consumi, insa au efecte nocive asupra organismului pe termen lung. Iata ce se intampla cu corpul tau atunci cand te lasi de bauturile carbogazoase. +9 / 0 +9
5 alimente care îţi menţin inima sănătoasă
5 alimente care îţi menţin inima sănătoasă Ca să ai o inimă sănătoasă este indicat să mănânci alimente bogate în vitamine şi în minerale. În acest sens, iată ce legume şi fructe nu trebuie să-ţi lipsească din alimentaţie. +8 / 0 +8
Prunele, fructe -  medicament
Prunele, fructe - medicament Prunele conţin importante cantităţi de sodiu, potasiu, fier, magneziu, mangan, seleniu, cupru şi vitaminele A, E, B şi C. De asemenea, foarte importanţi sunt acizii organici specifici - betacarotenul, substanţele pectice şi, nu în ultimul rând, micile cantităţi de acid oxalic şi fumaric. +8 / 0 +8
Gălbenuşul de ou – atât de incriminat, şi totuşi atât de sănătos
Gălbenuşul de ou – atât de incriminat, şi totuşi atât de sănătos Gălbenuşurile au un conţinut ridicat de colesterol, însă un studiu realizat recent arată că un consum regulat de ouă nu influenţează deloc nivelul de colesterol general din sânge, în timp ce un altul a stabilit că acest aliment creşte nivelul de colesterol bun, care are ca efect protejarea inimii, informează publicaţia Huffington... +7 / 0 +7