Topul celor mai sănătoase fructe uscate şi beneficiile acestora

Aprilie 28, 2015
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+24
2
« Înapoi la începutul articolului

 

Fructe uscate

3. MERIŞOR


Fructele uscate de merişor sunt extreme de benefice pentru organism dar trebuie să ai grijă să le alegi pe cele cu cel mai mic adaos de zahăr sau să culegi fructe proaspete şi să le deshidratezi chiar tu. Merişorul contribuie la scăderea riscului de infecţii urinare, problema recurenta pentru multe femei, iar unele studii arata şi că încetineşte creşterea tumorilor.

2. ACAI

Chiar dacă se găsesc mai greu pe piaţa din România fructele de acai sunt în topul celor mai puternici antioxidanţi având o o concentraţie de 10 ori mai mare decât merele, murele, zmeura sau cireşele. Micuţele boabe negre sunt bogate în fibre alimentare şi în plus au o concentraţie mare de Vitamina B1, B2, B3, C, E, Omega 3,6,9 potasiu şi calciu.

1. Goji

Vedetele topului nostru sunt gojiile datorită beneficiilor aduse în fortifierea sistemului imunitar, întărirea inimii şi reducerea procesului de îmbătrânire. Foarte eficient în curele de slăbire şi lupta contra celulitei. Conţin fitosteroli care au un rol extreme de important în menţinerea nivelului de colesterol la un nivel cât mai mic. Ajută la îmbunătăţirea performanţei sexuale şi a fertilităţii. Stimulează nivelul energetic şi bună dispoziţie

Fereşte-te de confiate!

Fructele confiate sunt fierte într-un sirop de zahăr, scoase din sirop atunci când s-au fiert şi uscate puţin pentru a putea fi ambalate. Dulceaţa naturală a fructelor este îmbogăţită cu zahărul în exces. Mai mult, prin fierbere, fructele îşi pierd culoarea. Producătorii adaugă coloranţi artificiali la procesul de fierbere, dându-le fructelor confiate, de cele mai multe ori, o culoare aprinsă, nefirească. Există şi fructe confiate prin procedee naturale, care rămân la culoarea lor palidă, însă conţinutul zahărului este foarte ridicat, fiind mult mai puţin sănătoase decât „surorile“ lor deshidratate.

Citeşte şi:
Cum ne afectează antibioticele»

1 2
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+24
2
  • Alimentaţie sănătoasă
  • Beneficiile fructelor
  • Alimentatie echilibrata
  • Boli și stări
  • fructe uscate
  • fructe deshidratate
  • fructe confiate
  • vitamine
  • fructe proaspete

Articole pe aceeași temă

  • Daniela / 2016-02-26 11:00:18

    Imteresant articolul ! Dar STAFIDELE de ce nu sunt incluse in acest top ???? Eu consum aproape zilnic 100gr de stafide uscate ! Astept un raspuns ! Va multumesc aticipat !

  • robert / 2015-12-14 04:02:46

    Proiect nou, de talie mondiala! Nu este necesara niciun fel de experienta,decat cunostinte minime de computer! Oferim curs de instruire gratuit si complet,de la zero,pe computer! Selectam urgent dezvoltatori de proiect pentru piata nationala si mondiala. Plata castigurilor realizate este garantata prin contract legal. Se lucreaza part-time (in timpul liber) sau full-time, la alegere. Cerem seriozitate maxima si corectitudine. Daca va intereseaza,va oferim alte detalii, dupa ce trimiteti un e-mail cu subiect ”Info” la adresa de email: robertionita55@gmail.com

Trimite-ne opinia ta
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon
Hreanul şi muştarul, medicamente naturale de sezon Cum ar fi o masă fără condimente? Cu siguranţă una fără gust. Avem numai de câştigat dacă asezonăm mâncarea cu hrean sau boabe de muştar. Ele sunt socotite a fi medicamente naturale, fiind indicate mai ales în anotimpul răcelilor. +19 / 0 +19
Efectele pozitive ale consumului de ceai negru
Efectele pozitive ale consumului de ceai negru Băut zilnic, ceaiul negru îți vei păstra o siluetă de invidiat, deoarece ajută la stimularea digestiei și intensificarea arderilor corporale. O ceașcă de ceai negru poate înlocui cu brio ceașca de cafea dimineața. +22 / 0 +22
Alimente pe care uităm să le includem în meniu
Alimente pe care uităm să le includem în meniu Obiceiurile noastre alimentare sunt influenţate de tradiţiile familiale, cultura alimentară etnică, preţurile alimentelor şi sortimentele din magazine. +19 / 0 +19
Ce alimente sunt indicate când este caniculă
Ce alimente sunt indicate când este caniculă Cu cât este mai cald afară cu atât mai greu este să te decizi ce anume să mănânci astfel încât să ai energia necesară pentru a te mobiliza pe tot parcursul zilei. +15 / 0 +15
Tratează naturist constipația
Tratează naturist constipația Problemele legate de un tranzit lent îți pot provoca anumite neplăceri, printre care și constipația. Apelează cu încredere la remediile oferite de natură pentru a-ți menține sănătatea! +14 / 0 +14
Ce alimente trebuie să consumăm pentru buna funcţionare a creierelui
Ce alimente trebuie să consumăm pentru buna funcţionare a creierelui Este important de ştiut că ceea ce mâncăm influenţează în mare măsură capacitatea noastră de concentrare, dar şi, în general, starea noastră emoţională, existând o serie de alimente care pot îmbunătăţi, prin consumarea lor, funcţiile creierului, susţine nutriţionistul Lygia Alexandrescu. +15 / -1 +14
Proprietatile magice ale sucului de morcovi
Proprietatile magice ale sucului de morcovi Stoarcerea fructelor si legumelor este calea rapida spre o sanatate optima. Folosirea legumelor si fructelor organice stoarse va permite sa consumati maximum de nutrienti din acestea decat daca le-ati gati. Masa de legume si fructe concentrata, in forma lichida este asimilata usor de organism, ceea ce face ca stoarcerea fructelor si legumelor sa... +13 / 0 +13
Nucul ține în frâu diabetul
Nucul ține în frâu diabetul Datorită conţinutului bogat de substanţe nutritive, nucile sunt recomandate pentru prevenirea bolilor de inimă, combaterea diabetului și pentru îmbunătăţirea memoriei. +12 / 0 +12
În sezonul rece ajută organismul consumând merişoare
În sezonul rece ajută organismul consumând merişoare În mod tradiţional, romanii asociază merişorul cu masa de Crăciun şi curcanul fript. Este folosit în foarte multe reţete culinare ( sosuri sau chiar deserturi) şi se poate consuma proaspăt, uscat sau chiar sub formă de suc. +12 / 0 +12
Cele mai sănătoase cereale integrale: cum facem alegerea corectă
Cele mai sănătoase cereale integrale: cum facem alegerea corectă Cele mai sănătoase cereale integrale - din acestea ar trebui să fie compus micul dejun, potrivit recomandării nutriţioniştilor. Dar cum alegem cele mai sănătoase cereale integrale şi care sunt acestea?! +10 / 0 +10