Laboratorul de analize Prodia in cuvinte

Mai 7, 2015
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+15
Laboratorul de analize Prodia in cuvinte

Am început activitatea de în data de 01 noiembrie 2000, când a preluat de la Spitalul Județean din Miercurea Ciuc, prin concesie Laboratorul Spitalului. În prezent deţinem patru puncte de lucru în principalele oraşe ale judeţului Harghita: Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Gheorgheni şi Cristuru Secuiesc.

Prin continua reinvestire al câştigului, ne mândrim cu aparatura de laborator de ultima generaţie, precum şi folosirea unui sistem informaţional care ne permite atât legătura automată cu spitalul şi casa de asigurări, cât şi cu tine, clientul nostru.

"În perioada de când funcționează Laboratoarele Prodia s-a pus un mare rol pe calitatea analizelor efectuate"În perioada de când funcționează Laboratoarele Prodia s-a pus un mare rol pe calitatea analizelor efectuate. Astfel, Laboratorul Prodia din Miercurea Ciuc a fost acreditat de RENAR conform SR EN ISO/CEI 17025:2001 la data de 22 iunie 2005. Odată cu apariția SR EN ISO/CEI 15189:2007 laboratorul și a îndreptat atenția de a fi acreditat conform acesteia, obținând acreditarea în ianuarie 2010.

Toate investițiile din laboratoarele Prodia s-au făcut în ideea de a crea laboratoare moderne, cu personal bine pregătit, conştient de valoarea şi importanţa lucrăriilor efectuate şi cu obiectivul principal de a asigura analize corecte, variate pentru medici şi pacienţi.

Ce analize pot fi efectuate în clinică?

Paleta de investigaţii cuprinde teste diferite de laborator (de rutină şi diagnostic avansat) precum: alergologie, biochimie, genetică, imunologie, marker tumorali, microbiologie, toxicology şi multe altele. Pentru a afla lista completă a analizelor vă invităm să accesaţi pagina noastră dedicate “Analize efectuate”.

Calitate înainte de toate…

Laboratorul Prodia, pe baza experienței acumulate, a colaborării cu specialiștii în domeniul specific și pentru a răspunde așteptărilor pacienților în privința calității analizelor, a decis să aplice o politică în domeniul calității vizând satisfacerea cerințelor pacienților și medicilor solicitanți, competență și motivarea personalului, un bun management intern și respectarea în totalitate a obligațiilor legale.

Micul dejun

"Nutriţioniştii susţin că mesele cele mai importante ale zilei ar trebui să fie micul dejun şi prânzul. Micul dejun ne furnizează un supliment important de energie, care ne oferă un început bun pentru ziua ce urmează. Fără această masă vitală..."

Citeşte mai mult:
Micul dejun – când să mâncaţi şi ce să mâncaţi?»

Pentru aceasta, Laboratorul Prodia, se angajează la:

Proiectarea, implementarea și îmbunătățirea continua a unui sistem de management al calității, conform SR EN ISO/CEI 15189:2007

Orientarea spre satisfacerea așteptărilor clienților, prin oferirea de servicii de calitate, respectând procedurile în vigoare și acordând o atenție deosebită respectării confidențialității, intimității și demnității acestora.

Asigurarea unei motivații întemeiate și implicarea totală a personalului organizației, astfel încât să ne asigurăm că toți angajații, indiferent de responsabilitatea avută, înțeleg rolul și importanta contribuției muncii lor. Respectarea și satisfacerea cerințelor reglementate la nivel național și internațional

analize medicaleInstruirea permanentă a întregului personal în ceea ce privește familiarizarea cu documentația referitoare la calitate și implementarea politicilor și procedurilor, în sensul îmbunatățirii competentei profesionale și a însușirii celor mai noi achiziții de bună practica profesională,
Analizarea periodică a activității în ceea ce privește implementarea cerințelor sistemului calității, pentru îmbunatățirea continua a acestuia.

Calitatea reprezentând factorul cel mai important în obținerea și păstrarea unui înalt nivel de competitivitate și a asigurării poziției laboratorului pe piața, au fost definite responsabilitățile, autoritatea și relațiile pentru personalul care conduce, executa și verifică activitățile care o influențează. Calitatea este responsabilitatea întregului personal al laboratorului.

Noi suntem total angajați în stabilirea și atingerea unui nivel al calității capabil să îndeplinească în toate domeniile acreditate cerințele stipulate în standardul SR EN ISO/CEI 15189:2007.

Ca Manager General al organizației, am rolul de a oferi condițiile pentru o îmbunătățire și dezvoltare continuă, de a stabili obiectivele calității și a urmări realizarea lor, de a efectua analize ale managementului, de a declara posibilele conflicte de interese, de a monitoriza satisfacția clienților și angajaților noștri, de a participa la instruirea referitoare la calitate, de a fi instructor și evaluator al șefilor de compartimente conform cerințelor calității.

Responsabilitățile care decurg din Manualul Calității și din documentele de sistem adoptate sunt obligatorii pentru toți angajații.

La câte zile după efectuarea analizelor pot merge pacienţii să ridice rezultatele?

Pentru că ştim cât de important este timpul pentru pacienţii noştrii am creat în site o pagină dedicata pentru descărcarea rezultatelor. Acestea pot fi descărcate online atât de medici care au cerut efectuarea analizelor cât şi de către pacienţi prin completarea unui formular în momentul efectuării analizelor.

Locaţii clinică, program de lucru şi date de contact…

Ne puteţi găsi în 5 sedii din ţară:

- Prodia S.R.L. – Sediu
Adresa: Str.Inimii Nr.12/8; Miercurea Ciuc; România
telefon: +40 266 311 468; +40 266 311 342, +40 366 101 224;

- Punct de lucru Gheorgheni
Adresa: B.dul Lacul Roşu nr. 6; Gheorgheni; 535500; România
telefon: +40 266 362 239

- Punct de lucru Miercurea Ciuc
Adresa: Str. Mikó, Nr.1; Miercurea Ciuc; România
telefon: +40 266 311 468; +40 266 311 342, +40 366 101 224

- Punct de lucru Cristuru Secuiesc
Adresa: Str. Kriza Janos nr. 26; Cristuru Secuiesc; România
telefon: +40 0266 311468

- Punct de lucru Odorheiu Secuiesc
Adresa: Bethlen G. nr. 72; Gheorgheni; 535600; România
telefon: +40 366 101 769

Citeşte şi:
Tratamente pentru albirea dinţilor de acasă»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+15
  • Boli și stări
  • Laborator Clinic
  • Analize Medicale
  • Laboratoare
  • Laborator Analize Medicale

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Ce nu știai despre colesterol?
Ce nu știai despre colesterol? Substanță cu importanță vitală pentru organism, colesterolul are ca sarcini sintetizarea unor hormoni, producerea acizilor cu ajutorul cărora funcționează bila, metabolizarea carbohidraților. +4 / 0 +4
Cum să combateţi micoza unghiei?
Cum să combateţi micoza unghiei? Decolorarea unghiei şi schimbarea formei acesteia pot fi semne ale onicomicozei, denumită şi infecţia micotică a unghiei. Decolorarea (galben, verde sau maro), îngroşarea şi friabilitatea unghiilor, mâncărimea între degetele de la picioare sau de la mâini şi în jurul unghiilor înseamnă că probabil aveţi această boală... 3 +23 / -4 +19
Cum să scapi de halitoză sau halenă
Cum să scapi de halitoză sau halenă Conform studiilor, aproximativ 40% din populaţie suferă cel puţin o dată în viaţa de halitoza sau pe înţelesul tuturor, respiraţie urât mirositoare. De cele mai multe ori, respiraţia neplăcută îşi găseşte originile chiar în cavitatea bucală propriu-zisă. Intensitatea mirosului neplăcut diferă pe parcursul zilei în funcţie... +17 / 0 +17
Simptome ascunse care pot să prevestească diabetul
Simptome ascunse care pot să prevestească diabetul Diabetul zaharat de tip II este o afecţiune atât de răspândită în întreaga lume încât medicii au catalogat-o drept ,,epidemică''. Astfel, prevenirea sau detectarea bolii în stadiu incipient este extrem de importantă, întrucât pot fi evitate complicaţii majore precum afecţiuni ale rinichilor, pierderea vederii sau chiar amputarea... +16 / -1 +15
Hipertensiunea arterială - cum trebuie tratată
Hipertensiunea arterială - cum trebuie tratată Sângele ajunge în ţesuturile organismului fiind transportat de inimă prin artere iar presiunea arterială este dată de forţă cu care este împins sângele prin aceste “conducte”. Fiecare bătaie a inimii reprezintă un nou val de sânge care este pompat în corp iar în repaus bătăile inimii variază între 60 şi 70. Presiunea... +14 / 0 +14
Ce probleme de sănătate reflectă unghiile
Ce probleme de sănătate reflectă unghiile Nuanţa roz discret, lucioase, netede şi tari. Aşa ne dorim să fie unghiile noastre, însă din anumite motive, nu aceasta este imaginea reală. Şi, deşi le acordăm atenţia cuvenită, unghiile se îndoaie, se exfoliază, îşi schimbă culoarea. +13 / 0 +13
Herpesul bucal: Herpes Simplex 1
Herpesul bucal: Herpes Simplex 1 Nouă din 10 dintre noi suntem purtători ai virusului herpes simplex. Virusul este latent în corpurile noastre și nu produce niciun simptom. Câteodată, dacă sistemul nostru imunitar este slăbit, virusul va determina apariția simptomelor și vom dezvolta un herpes bucal. Acest articol oferă mai multe explicații despre virusul herpes... +14 / -1 +13
Atacurile de migrenă: ce vi le declanşează?
Atacurile de migrenă: ce vi le declanşează? Migrena, o boală obişnuită, apare în atacuri sporadice de dureri de cap, care sunt însoţite des de greţuri şi vomă. Migrenele pot afecta orice latură a capului şi circa 50% din persoane se confruntă cu migrenă cu aură, care este un semnal de avertizare că durerea de cap este pe cale să apară. În unele cazuri migrena poate fi... +13 / -1 +12
Ai probleme cu bila? Ce trebuie să ştii şi ce alimente poţi mânca
Ai probleme cu bila? Ce trebuie să ştii şi ce alimente poţi mânca Obstacolele cu care se confrunta o persoana suferinda de o fiere lenesa sunt foarte multe; pe langa un tratament pe baza de ceaiuri si pastile naturiste, un medic specialist care sa va dea sfaturi si sa va tina sub control, este nevoie si de o dieta. +11 / 0 +11
Cum să procedăm în caz de radiculită?
Cum să procedăm în caz de radiculită? Se consideră că fiecare persoană are radiculită cel puţin o dată în viaţă. Aceasta nu este surprinzător –uneori o răsucire bruscă sau ridicarea cu nepăsare a unui obiect greu sunt de ajuns pentru a provoca o durere ascuţită de nesuportat a spatelui. Durerea poate fi atât de ascuţită încât devine dificil a sta în sus sau a... +11 / -1 +10