Dieta Copenhaga – reguli stricte şi rezultate evidente

Octombrie 29, 2014
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+6
Dieta Copenhaga – reguli stricte şi rezultate evidente

Dieta Copenhaga, cunoscută şi sub denumirea de dieta Royal Danish Hospital, este bazată pe reguli şi restricţii deosebit de riguroase, mulţumită cărora nu pierdeţi doar kilogramele nedorite, dar vă îmbunătăţiţi şi metabolismul şi scăpaţi de celulită.

CafeaCum funcţionează dieta Copenhaga?

În timpul dietei Copenhaga, greutatea scade relativ repede datorită unei descreşteri importante a cantităţii de grăsimi şi carbohidraţi consumate şi a aportului zilnic de calorii relativ scăzut (600 kcal). Această dietă elimină fructele, cartofii, zahărul, pastele şi produsele pe bază de cereale din meniul zilnic şi recomandă un consum moderat de ouă, carne, salată verde, peşte şi cafea. Dacă dieta Copenhaga este urmată aşa cum trebuie, este posibil să pierdeţi între 5 şi 13 kilograme în 13 zile. Este important în mod special pentru femeile care ar vrea să-şi reducă dimensiunea corpului.

Nu trebuie să vă lăsaţi dus în eroare de denumire: deşi dieta Copenhaga este numită uneori dieta Royal Danish Hospital, nu există dovezi în privinţa originilor ei daneze. Potrivit medicilor, nu este una dintre cele mai sănătoase diete, iar eliminarea unor anumite produse din consumul zilnic cu siguranţă nu se poate numi nutriţie echilibrată.

Avantajele şi dezavantajele dietei Copenhaga

Toate dietele sărace în calorii au propriile lor dezavantaje. Principalul dezavantaj al acestor diete este faptul că organismul nu primeşte toate substanţele nutritive necesare. În plus, chinurile produse de foame, pentru care este recomandat să se bea apă şi diverse ceaiuri, duc la o capacitate scăzută de concentrare. Din acest motiv este foarte dificil şi, de fapt, nerecomandat ca dieta să fie urmată de persoane care depun muncă intelectuală sau fizică. În plus, dieta Copenhaga (toate dietele, de fapt) nu este recomandată pentru cei care sunt bolnavi sau şi-au revenit recent în urma unei boli, deoarece slăbeşte sistemul imunitar şi sporeşte probabilitatea de recădere în boală. De asemenea, dietele sărace în calorii pot provoca boli de rinichi şi de intestine.

Alimente pe care uiti sa le incluzi in meniu

"Deşi uneori poate părea că ne alegem singuri obiceiurile alimentare, nu este cazul în general, deoarece sunt deseori condiţionate de alte circumstanţe. Din acest motiv, vă sugerăm să..."

Citește mai mult:
Alimente pe care uităm să le includem în meniu»

"Potrivit medicilor, nu este una dintre cele mai sănătoase diete"Pe de altă parte, în ciuda tuturor dezavantajelor mai sus menţionate, recenziile dietei Copenhaga sunt excelente datorită rezultatelor ei vizibile. În plus, greutatea pierdută nu revine, aşa că nu există efectul „yo-yo”. Un alt avantaj îl constituie faptul că dieta creşte puternic rata metabolismului, iar grăsimea pierdută nu mai revine timp de doi ani. Prin urmare, rezultatele sunt şi mai măgulitoare după repetarea dietei ceva mai târziu. Cel mai important lucru pentru femei este că dieta reduce depunerile de celulită.

Reguli de urmat

1. Dieta durează numai 13 zile.
2. Ar trebui să mâncaţi numai de trei ori pe zi, întotdeauna la aceeaşi oră; micul dejun este recomandat să fie luat înainte de 9.00, prânzul între ora 12.00 şi 14.00, iar cina între 17.00 şi 18.00.
3. Este crucial să mâncaţi numai produsele listate în meniu şi să nu le înlocuiţi în nici un fel.
4. Consumaţi cel puţin 2 litri de apă zilnic.
5. Nu folosiţi sare sau orice alt condiment.
6. Nu consumaţi alcool, dulciuri sau orice alte gustări.
7. Alimentele prăjite sunt strict interzise.
8. Dacă faceţi o greşeală după 6 zile de dietă, este necesar să încheiaţi dieta; o puteţi începe din nou, dar nu mai curând de trei luni de la încheierea ei. Altfel nu veţi obţine cel mai bun rezultat.
9. Este posibil să schimbaţi ordinea prânzului şi a cinei, dar nu puteţi schimba ordinea zilelor.
10. Este recomandat să luaţi vitamine şi minerale pentru a împiedica deficienţa de substanţe nutritive.
11. Dacă aţi încheiat dieta cu succes, o puteţi repeta după 2 ani.
12. După încheierea dietei, aportul de calorii ar trebui mărit treptat pentru a evita şocul caloric şi creşterea nedorită în greutate.

Meniul dietei CopenhagaDieta

Ziua 1
Micul dejun: o ceaşcă de cafea cu o linguriţă de zahăr.
Prânzul: 2 ouă fierte tari, 400 g spanac fiert şi o roşie.
Cina: 200g de carne de vită şi 150 g de salată verde cu suc de lămâie şi ulei de măsline.

Ziua 2
Micul dejun: o ceaşcă de cafea cu o linguriţă de zahăr.
Prânzul: 250 g de şuncă şi un pahar de iaurt.
Cina: 200g de carne de vită şi 150 g de salată verde cu suc de lămâie şi ulei de măsline.

Ziua 3
Micul dejun: o ceaşcă de cafea cu o linguriţă de zahăr şi o bucată de pâine albă prăjită.
Prânzul: 2 ouă fierte tari, 100 g şuncă slabă şi 150 g de salată verde.
Cina: o roşie, ţelină fiartă şi un fruct (opţiuni: măr, portocală sau pară).

Ziua 4
Micul dejun: o ceaşcă de cafea cu o linguriţă de zahăr şi o bucată de pâine albă prăjită.
Prânzul: un pahar de iaurt natural şi 200 ml suc de portocale.
Cina: un ou fiert tare, un morcov ras, 250 g de brânză (preferabil olandeză).

Carne de vitaZiua 5
Micul dejun: un morcov ras.
Prânzul: 200 g peşte fiert şi o lingură de unt şi suc de lămâie.
Cina: 250 g de carne de vită cu piure de ţelină.

Ziua 6
Micul dejun: o ceaşcă de cafea cu o linguriţă de zahăr şi o bucată de pâine albă prăjită.
Prânzul: 2 ouă fierte tari şi un morcov ras.
Cina: 300 g pui şi 150 g de salată verde cu suc de lămâie şi ulei de măsline.

Citește următoarea pagină »
1 2
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+6
  • Diete
  • Alimentatie echilibrata
  • Pierderea in greutate
  • Diete sanatoase
  • Pierderea kilogramelor
  • Rezultate dieta
  • Dieta eficienta
  • Produse Dietetice
  • Produs Dietetic

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Secretul pentru a nu te îngrășa de sărbători
Secretul pentru a nu te îngrășa de sărbători Pe ultima sută de metri din acest an, în goana după cadouri și cumpărături pentru masa plină de bucate, adu-ți aminte să ai grijă de silueta și de sănătatea ta. Iată care este secretul pentru a nu lua în greutate de sărbători fără a te abține de la excesele culinare! +2 / 0 +2
Sâmburii amari - îți fac viața dulce
Sâmburii amari - îți fac viața dulce Mitul conform căruia acești sâmburi de fructe îngraşă a fost de mult desființat, având în vedere că tot mai multe diete îi plasează în centrul atenției. Studii mai mult sau mai putin recente, au demonstrat că acest fruct oleaginos este unul dintre cele mai sățioase, fiind un ajutor de bază în curele de slăbire. +20 / -1 +19
Dieta franţuzească şi secretele ei
Dieta franţuzească şi secretele ei Când spunem "dieta franţuzească", nu ne referim la un regim alimentar strict, cu zeci de reguli bătute în cuie, ci pur şi simplu la obiceiurile alimentare ale unei naţii pasionate de gastronomie. Bucătăria franceză este însăşi definiţia rafinamentului şi doar dacă arunci o privire peste reţetele franţuzeşti cele mai... +16 / -1 +15
15 plante de ajutor în orice dietă
15 plante de ajutor în orice dietă Există deja studii amănunţite şi certitudini ale faptului că diverse plante au efecte miraculoase asupra sănătăţii organismului. Dacă alternăm o alimentaţie sănătoasă, câteva ore de sport săptămânal şi consumul a câteva plante pe care urmează să vi le prezentăm va fi foarte uşor să scăpăm de kilograme nedorite. +13 / 0 +13
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul?
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul? Un fenomen al supelor s-a răspândit în întreaga lume – puteţi mânca atât cât doriţi, când doriţi şi să slăbiţi 8-10 kg peste două săptămâni. Pare improbabil? Aceasta promite dieta cu supă. Pe forumuri puteţi găsi diverse recenzii, comentarii şi reţete – pare că multe femei pot ajunge la greutatea dorită urmând... +16 / -4 +12
6 băuturi de vară pentru un corp de invidiat!
6 băuturi de vară pentru un corp de invidiat! În zilele fierbinţi de vară, o limonadă delicioasă pare a fi remediul perfect care să te răcorească! Din păcate, silueta ta nu crede acelaşi lucru, iar colăceii de pe burtă cu atât mai puţin! O limonadă clasică, pe care o poţi servi la o terasă, conţine aproximativ 250 calorii şi 70 g de zahăr. +10 / 0 +10
11 alimente "sănătoase" care de fapt te îngraşă
11 alimente "sănătoase" care de fapt te îngraşă Unele alimente care au reputaţia de a fi "sănătoase, în realitate sunt mai rele pentru sănătate decât ai putea crede. Aruncă doar o privire: +8 / 0 +8
Cum slabesti pana la 10 kg mancand nuci
Cum slabesti pana la 10 kg mancand nuci Nucile nu ingrasa! De fapt, se afla in capul listei ca fiind cele mai sanatoase fructe oleaginoase si este pacat sa nu profitam de beneficiile pentru sanatate si silueta daca tot a venit toamna. Partea buna este ca se pastreaza destul de bine si putem apela oricand la dieta cu nuci, care este inspirata din dieta mediteraneana. +6 / 0 +6
Slăbeşti mai ușor cu dieta de toamnă
Slăbeşti mai ușor cu dieta de toamnă Ne mai despart doar câteva zile de minunata toamnă. Te gândeşti cu tristeţe la kilogramele în plus pe care le-ai acumulat şi de care nu ai reuşit să scapi peste vară? Poţi ține o dietă care să te ajute să scapi de kilogramele nedorite chiar şi toamna. +6 / 0 +6
Top 6 ceaiuri care te scapă de celulită
Top 6 ceaiuri care te scapă de celulită Peste 90% dintre femei au celulită şi asta indiferent de greutate sau de stilul de viaţă. Iată câteva ceaiuri care te vor ajuta să scapi de această afecţiune inestetică sau măcar să o faci cât mai puţin vizibilă! +5 / 0 +5