Dieta Copenhaga – reguli stricte şi rezultate evidente

Octombrie 29, 2014
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
Dieta Copenhaga – reguli stricte şi rezultate evidente

Dieta Copenhaga, cunoscută şi sub denumirea de dieta Royal Danish Hospital, este bazată pe reguli şi restricţii deosebit de riguroase, mulţumită cărora nu pierdeţi doar kilogramele nedorite, dar vă îmbunătăţiţi şi metabolismul şi scăpaţi de celulită.

CafeaCum funcţionează dieta Copenhaga?

În timpul dietei Copenhaga, greutatea scade relativ repede datorită unei descreşteri importante a cantităţii de grăsimi şi carbohidraţi consumate şi a aportului zilnic de calorii relativ scăzut (600 kcal). Această dietă elimină fructele, cartofii, zahărul, pastele şi produsele pe bază de cereale din meniul zilnic şi recomandă un consum moderat de ouă, carne, salată verde, peşte şi cafea. Dacă dieta Copenhaga este urmată aşa cum trebuie, este posibil să pierdeţi între 5 şi 13 kilograme în 13 zile. Este important în mod special pentru femeile care ar vrea să-şi reducă dimensiunea corpului.

Nu trebuie să vă lăsaţi dus în eroare de denumire: deşi dieta Copenhaga este numită uneori dieta Royal Danish Hospital, nu există dovezi în privinţa originilor ei daneze. Potrivit medicilor, nu este una dintre cele mai sănătoase diete, iar eliminarea unor anumite produse din consumul zilnic cu siguranţă nu se poate numi nutriţie echilibrată.

Avantajele şi dezavantajele dietei Copenhaga

Toate dietele sărace în calorii au propriile lor dezavantaje. Principalul dezavantaj al acestor diete este faptul că organismul nu primeşte toate substanţele nutritive necesare. În plus, chinurile produse de foame, pentru care este recomandat să se bea apă şi diverse ceaiuri, duc la o capacitate scăzută de concentrare. Din acest motiv este foarte dificil şi, de fapt, nerecomandat ca dieta să fie urmată de persoane care depun muncă intelectuală sau fizică. În plus, dieta Copenhaga (toate dietele, de fapt) nu este recomandată pentru cei care sunt bolnavi sau şi-au revenit recent în urma unei boli, deoarece slăbeşte sistemul imunitar şi sporeşte probabilitatea de recădere în boală. De asemenea, dietele sărace în calorii pot provoca boli de rinichi şi de intestine.

Alimente pe care uiti sa le incluzi in meniu

"Deşi uneori poate părea că ne alegem singuri obiceiurile alimentare, nu este cazul în general, deoarece sunt deseori condiţionate de alte circumstanţe. Din acest motiv, vă sugerăm să..."

Citește mai mult:
Alimente pe care uităm să le includem în meniu»

"Potrivit medicilor, nu este una dintre cele mai sănătoase diete"Pe de altă parte, în ciuda tuturor dezavantajelor mai sus menţionate, recenziile dietei Copenhaga sunt excelente datorită rezultatelor ei vizibile. În plus, greutatea pierdută nu revine, aşa că nu există efectul „yo-yo”. Un alt avantaj îl constituie faptul că dieta creşte puternic rata metabolismului, iar grăsimea pierdută nu mai revine timp de doi ani. Prin urmare, rezultatele sunt şi mai măgulitoare după repetarea dietei ceva mai târziu. Cel mai important lucru pentru femei este că dieta reduce depunerile de celulită.

Reguli de urmat

1. Dieta durează numai 13 zile.
2. Ar trebui să mâncaţi numai de trei ori pe zi, întotdeauna la aceeaşi oră; micul dejun este recomandat să fie luat înainte de 9.00, prânzul între ora 12.00 şi 14.00, iar cina între 17.00 şi 18.00.
3. Este crucial să mâncaţi numai produsele listate în meniu şi să nu le înlocuiţi în nici un fel.
4. Consumaţi cel puţin 2 litri de apă zilnic.
5. Nu folosiţi sare sau orice alt condiment.
6. Nu consumaţi alcool, dulciuri sau orice alte gustări.
7. Alimentele prăjite sunt strict interzise.
8. Dacă faceţi o greşeală după 6 zile de dietă, este necesar să încheiaţi dieta; o puteţi începe din nou, dar nu mai curând de trei luni de la încheierea ei. Altfel nu veţi obţine cel mai bun rezultat.
9. Este posibil să schimbaţi ordinea prânzului şi a cinei, dar nu puteţi schimba ordinea zilelor.
10. Este recomandat să luaţi vitamine şi minerale pentru a împiedica deficienţa de substanţe nutritive.
11. Dacă aţi încheiat dieta cu succes, o puteţi repeta după 2 ani.
12. După încheierea dietei, aportul de calorii ar trebui mărit treptat pentru a evita şocul caloric şi creşterea nedorită în greutate.

Meniul dietei CopenhagaDieta

Ziua 1
Micul dejun: o ceaşcă de cafea cu o linguriţă de zahăr.
Prânzul: 2 ouă fierte tari, 400 g spanac fiert şi o roşie.
Cina: 200g de carne de vită şi 150 g de salată verde cu suc de lămâie şi ulei de măsline.

Ziua 2
Micul dejun: o ceaşcă de cafea cu o linguriţă de zahăr.
Prânzul: 250 g de şuncă şi un pahar de iaurt.
Cina: 200g de carne de vită şi 150 g de salată verde cu suc de lămâie şi ulei de măsline.

Ziua 3
Micul dejun: o ceaşcă de cafea cu o linguriţă de zahăr şi o bucată de pâine albă prăjită.
Prânzul: 2 ouă fierte tari, 100 g şuncă slabă şi 150 g de salată verde.
Cina: o roşie, ţelină fiartă şi un fruct (opţiuni: măr, portocală sau pară).

Ziua 4
Micul dejun: o ceaşcă de cafea cu o linguriţă de zahăr şi o bucată de pâine albă prăjită.
Prânzul: un pahar de iaurt natural şi 200 ml suc de portocale.
Cina: un ou fiert tare, un morcov ras, 250 g de brânză (preferabil olandeză).

Carne de vitaZiua 5
Micul dejun: un morcov ras.
Prânzul: 200 g peşte fiert şi o lingură de unt şi suc de lămâie.
Cina: 250 g de carne de vită cu piure de ţelină.

Ziua 6
Micul dejun: o ceaşcă de cafea cu o linguriţă de zahăr şi o bucată de pâine albă prăjită.
Prânzul: 2 ouă fierte tari şi un morcov ras.
Cina: 300 g pui şi 150 g de salată verde cu suc de lămâie şi ulei de măsline.

Citește următoarea pagină »
1 2
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+7
  • Diete
  • Alimentatie echilibrata
  • Pierderea in greutate
  • Diete sanatoase
  • Pierderea kilogramelor
  • Rezultate dieta
  • Dieta eficienta
  • Produse Dietetice
  • Produs Dietetic

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Alimente ideale dacă ai colesterolul mărit
Alimente ideale dacă ai colesterolul mărit Una dintre afecțiunile cele mai des întâlnite în zilele noastre este hipercolesterolemia. Cu puțin efort și alimentația corespunzătoare poți să rezolvi această problemă. +21 / 0 +21
Dieta cu hrișcă – rezultate evidente pentru ambițioși
Dieta cu hrișcă – rezultate evidente pentru ambițioși Când urmați dieta cu hrișcă puteți pierde până la 10 kilograme într-o săptămână, dar cei ce doresc să încerce ar trebui să știe că este o dietă extrem de strictă care necesită multă ambiție. Totuși, dacă îi urmați principiile corect, verificarea greutății în fiecare dimineață va fi foarte satisfăcătoare. Deci ce... 2 +24 / -5 +19
Spanacul taie pofta de mancare nesanatoasa
Spanacul taie pofta de mancare nesanatoasa Putini sunt copiii sau chiar adultii care sa nu fi auzit de Popeye Marinarul, celebru personaj de desene animate, care capata o forta musculara iesita din comun de cate ori mananca spanac. Cercetatorii suedezi au facut o noua descoperire legata de aceasta leguma-minune: spanacul (de fapt un extract din spanac) scade pofta de dulciuri si mancare... +14 / 0 +14
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul?
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul? Un fenomen al supelor s-a răspândit în întreaga lume – puteţi mânca atât cât doriţi, când doriţi şi să slăbiţi 8-10 kg peste două săptămâni. Pare improbabil? Aceasta promite dieta cu supă. Pe forumuri puteţi găsi diverse recenzii, comentarii şi reţete – pare că multe femei pot ajunge la greutatea dorită urmând... +16 / -4 +12
6 băuturi de vară pentru un corp de invidiat!
6 băuturi de vară pentru un corp de invidiat! În zilele fierbinţi de vară, o limonadă delicioasă pare a fi remediul perfect care să te răcorească! Din păcate, silueta ta nu crede acelaşi lucru, iar colăceii de pe burtă cu atât mai puţin! O limonadă clasică, pe care o poţi servi la o terasă, conţine aproximativ 250 calorii şi 70 g de zahăr. +10 / 0 +10
Detoxifierea organismului cu apă
Detoxifierea organismului cu apă Detoxifierea organismului cu apă este o temă la modă în zilele noastre. Experienţa arată că problemele contemporane sunt bolile de ficat şi inflamaţiile intestinale din cauza alimentelor şi medicamentelor consumate. +8 / -1 +7
Slăbeşti mai ușor cu dieta de toamnă
Slăbeşti mai ușor cu dieta de toamnă Ne mai despart doar câteva zile de minunata toamnă. Te gândeşti cu tristeţe la kilogramele în plus pe care le-ai acumulat şi de care nu ai reuşit să scapi peste vară? Poţi ține o dietă care să te ajute să scapi de kilogramele nedorite chiar şi toamna. +6 / 0 +6
Top 6 ceaiuri care te scapă de celulită
Top 6 ceaiuri care te scapă de celulită Peste 90% dintre femei au celulită şi asta indiferent de greutate sau de stilul de viaţă. Iată câteva ceaiuri care te vor ajuta să scapi de această afecţiune inestetică sau măcar să o faci cât mai puţin vizibilă! +5 / 0 +5
Dieta DASH - mai mult decât o dietă, un tratament pentru sănătate
Dieta DASH - mai mult decât o dietă, un tratament pentru sănătate Cea mai nouă cură de slabire, cea mai uşoară cură de slabire, cea mai eficientă cură de slabire, cea mai populară, cea mai... Este plin internetul de diete rapide, eficiente, mega-extra-ultra tari, sunt pline magazinele, farmaciile, plafarurile, cu pastile de slăbit, cu toate astea lumea este plină de oameni grasi. +5 / 0 +5
Dieta Dukan – Rezultate pe viață
Dieta Dukan – Rezultate pe viață Cu toții am încercat diferite diete și mulți dintre noi am fost dezamăgiți de rezultate. Dietele funcționează, dar de îndată ce se termină, greutatea revine înapoi cu câteva kilograme în plus. În multitudinea de diete disponibile, noua prezență este dieta Dukan, care susține că garantează pierderea ireversibilă în greutate. +5 / 0 +5