Dieta cu proteine

Noiembrie 4, 2014
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+4
Dieta cu proteine

Când aud cuvintele „dietă cu proteine”, majoritatea persoanelor se gândesc la sportivi. Şi nu este irelevant – această dietă va cere o atitudine de sportiv adevărat: „corpul meu este templul meu”. Exact din cauză că această dietă este dificilă şi intensă, greşelile sunt de neiertat. Nu mulţi au început această dietă ştiind că poate duce la boli de rinichi şi ficat. Şi cunoaşteţi ce trebuie să faceţi şi ce să evitaţi după începerea unei diete cu proteine?

" Aşa cum poate aţi înţeles deja, meniul dumneavoastră va consta în carne fiartă, două ouă şi câteva fructe pe zi."În timpul unei diete cu proteine, aproape toate elementele din hrană ar trebui refuzate, cu excepţia proteinelor. Acestea includ orice bomboane de după amiază sau sandvich-uri de dimineaţă. Nimic nu trebuie prăjit în ulei, iar fructele mai dulci – cum ar fi bananele, mango sau caisele – şi carnea de porc ar trebui uitate în întregime. Aşa cum poate aţi înţeles deja, meniul va consta în carne fiartă, două ouă şi câteva fructe pe zi. Partea bună a dietei cu proteine este că trebuie să mâncaţi de 6 ori pe zi, iar proteinele potolesc foamea. Aşa că, deşi nu vă veţi supraalimenta, ar trebui să vă simţiţi mereu sătul, iar durata dietei nu este aşa de mare – numai 2 săptămâni.

Alcătuirea unui meniu zilnic

Unii nutriţionişti sugerează un meniu strict pentru fiecare zi a dietei, format din vită slabă fiartă, pui şi peşte slab, prăjit fără ulei sau fiert; diverse legume ce conţin o cantitate mică de carbohidraţi şi fructe sărace în zahăr folosite pe post de condimente şi gustări între mese. Totuşi, este mult mai uşor să vă compuneţi propriul meniu zilnic folosind aceste reguli:

• Mâncaţi de 6 ori pe zi.

• Cu cât consumaţi mai des mici cantităţi de proteine, cu atât mai bine.

• Vitaminele, care fie sunt conţinute în dietă, fie nu, ar trebui consumate separat. Aceasta înseamnă să mâncaţi un măr nu prea dulce la prânz sau o portocală în jur de ora 20.00-21.00.

• Caloriile din proteine ar trebui să formeze cel puţin 30% din toate caloriile. Dacă doriţi să pierdeţi mult în greutate, acest procent ar trebui să crească la 50%.

• Nu consumaţi zahăr sau alcool sau alimente care au aceste substanţe. De asemenea, încercaţi să consumaţi cât mai puţină grăsime animală.

• Nu uitaţi că deşi sunteţi la dietă, este nevoie să consumaţi circa 1800 de calorii zilnic.

Incearca dieta cu oua

"Chiar funcționează dieta cu ouă sau este doar un mit? Dieta cu ouă a devenit cunoscută când s-a susținut că actorul Adrian Brody a slăbit 14 kilograme în 6 săptămâni pregătindu-se pentru filmul „Pianistul”. Imediat după..."

Citește și:
Dieta cu ouă»

După crearea propriului meniu bazat pe aceste reguli, vă veţi bucura de o formă mai bună şi de o variaţie în alimentaţie. De altfel, după dietă va fi mult mai uşor să nu reveniţi la vechile obiceiuri alimentare, deoarece timp de două săptămâni va trebui să introduceţi în meniu o diversitate de feluri de mâncare dumneavoastră înşivă.

De ce ar trebui să funcţioneze?

Aportul crescut de proteine ar trebui să încetinească digestia, ceea ce permite corpului să dizolve grăsimea deja acumulată şi carbohidraţii mai uşor.

Pericole şi sugestii

1. Renunţarea totală la carbohidraţi şi grăsimi poate fi foarte periculoasă, deoarece dezechilibrează nivelul hormonilor, iar revenirea poate lua mult mai mult timp decât dieta cu proteine standard de două săptămâni. Prin urmare, trebuie să consultaţi un nutriţionist sau alt medic înainte de a începe această dietă. De asemenea, acest tip de dietă este strict interzis în timpul proceselor de creştere, deoarece afectarea nivelurilor de hormoni în această perioadă poate provoca multe pagube.

2. Foarte des, persoanele care aderă întocmai la dieta cu proteine se simt constipate. Nu vă îngrijoraţi, deoarece acesta este un rezultat natural al lipsei grăsimilor din alimentaţie. Rezultatul neplăcut poate fi evitat dacă beţi nişte ceai laxativ.

3. În timpul acestei diete, nu trebuie să uitaţi să faceţi sport. Raţia crescută de proteine din dietă vă va ajuta să vă tonifiaţi rapid.

Succes şi nu uitaţi că înainte de o dietă cu proteine trebuie să consultaţi un nutriţionist, în timpul dietei aveţi nevoie de sport regulat, iar după aceea menţineţi-vă un corp frumos şi obiceiuri alimentare îmbunătăţite cât mai mult timp!

Citește și:
Dieta Kim Protasov – ce mâncaţi, nu cât mâncaţi»
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul?»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+4
  • Alimentatie echilibrata
  • Dieta echilibrata
  • Pierderea in greutate
  • Diete sanatoase
  • Pierderea kilogramelor
  • Suplimente Nutritionale
  • Supliment Alimentar

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Secretul pentru a nu te îngrășa de sărbători
Secretul pentru a nu te îngrășa de sărbători Pe ultima sută de metri din acest an, în goana după cadouri și cumpărături pentru masa plină de bucate, adu-ți aminte să ai grijă de silueta și de sănătatea ta. Iată care este secretul pentru a nu lua în greutate de sărbători fără a te abține de la excesele culinare! +2 / 0 +2
Sâmburii amari - îți fac viața dulce
Sâmburii amari - îți fac viața dulce Mitul conform căruia acești sâmburi de fructe îngraşă a fost de mult desființat, având în vedere că tot mai multe diete îi plasează în centrul atenției. Studii mai mult sau mai putin recente, au demonstrat că acest fruct oleaginos este unul dintre cele mai sățioase, fiind un ajutor de bază în curele de slăbire. +20 / -1 +19
Dieta franţuzească şi secretele ei
Dieta franţuzească şi secretele ei Când spunem "dieta franţuzească", nu ne referim la un regim alimentar strict, cu zeci de reguli bătute în cuie, ci pur şi simplu la obiceiurile alimentare ale unei naţii pasionate de gastronomie. Bucătăria franceză este însăşi definiţia rafinamentului şi doar dacă arunci o privire peste reţetele franţuzeşti cele mai... +16 / -1 +15
15 plante de ajutor în orice dietă
15 plante de ajutor în orice dietă Există deja studii amănunţite şi certitudini ale faptului că diverse plante au efecte miraculoase asupra sănătăţii organismului. Dacă alternăm o alimentaţie sănătoasă, câteva ore de sport săptămânal şi consumul a câteva plante pe care urmează să vi le prezentăm va fi foarte uşor să scăpăm de kilograme nedorite. +13 / 0 +13
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul?
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul? Un fenomen al supelor s-a răspândit în întreaga lume – puteţi mânca atât cât doriţi, când doriţi şi să slăbiţi 8-10 kg peste două săptămâni. Pare improbabil? Aceasta promite dieta cu supă. Pe forumuri puteţi găsi diverse recenzii, comentarii şi reţete – pare că multe femei pot ajunge la greutatea dorită urmând... +16 / -4 +12
6 băuturi de vară pentru un corp de invidiat!
6 băuturi de vară pentru un corp de invidiat! În zilele fierbinţi de vară, o limonadă delicioasă pare a fi remediul perfect care să te răcorească! Din păcate, silueta ta nu crede acelaşi lucru, iar colăceii de pe burtă cu atât mai puţin! O limonadă clasică, pe care o poţi servi la o terasă, conţine aproximativ 250 calorii şi 70 g de zahăr. +10 / 0 +10
11 alimente "sănătoase" care de fapt te îngraşă
11 alimente "sănătoase" care de fapt te îngraşă Unele alimente care au reputaţia de a fi "sănătoase, în realitate sunt mai rele pentru sănătate decât ai putea crede. Aruncă doar o privire: +8 / 0 +8
Cum slabesti pana la 10 kg mancand nuci
Cum slabesti pana la 10 kg mancand nuci Nucile nu ingrasa! De fapt, se afla in capul listei ca fiind cele mai sanatoase fructe oleaginoase si este pacat sa nu profitam de beneficiile pentru sanatate si silueta daca tot a venit toamna. Partea buna este ca se pastreaza destul de bine si putem apela oricand la dieta cu nuci, care este inspirata din dieta mediteraneana. +6 / 0 +6
Slăbeşti mai ușor cu dieta de toamnă
Slăbeşti mai ușor cu dieta de toamnă Ne mai despart doar câteva zile de minunata toamnă. Te gândeşti cu tristeţe la kilogramele în plus pe care le-ai acumulat şi de care nu ai reuşit să scapi peste vară? Poţi ține o dietă care să te ajute să scapi de kilogramele nedorite chiar şi toamna. +6 / 0 +6
7 mituri despre consumul de somon
7 mituri despre consumul de somon Beneficiile consumului de peşte gras, între care se numără şi somonul, sunt numeroase şi atestate ştiinţific. Printre acestea putem aminti: reduce riscul de boli coronariene, de infarct, de Alzheimer şi previne apariţia degenerescenţei maculare, principala cauză a orbirii la persoanele trecute de vârsta de 50 de ani. +5 / 0 +5