Legumele îți accelerează metabolismul

Mai 7, 2017 | sursa: clicksanatate.ro - Ramona Lita
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+10
Legumele îți accelerează metabolismul

Legumele sunt extrem de importante în menținerea sănătății tale. Bogate în antioxidanți, vitamine, minerale sunt recomandate a fi consumate zilnic, mai ales dacă te confrunți cu problema kilogramelor.

În cazul în care vrei să te bucuri de o siluetă de invidiat, legumele verzi sunt în topul recomandărilor nutriţioniştilor. Ele au efect detoxifiant şi contribuie la topirea stratului de grăsime. Totodată dieta cu legume verzi te ajută să îți îmbunătăţeşti digestia şi să îți accelerezi metabolismul făcând astfel posibilă slăbirea sănătoasă.

Dieta cu legume verzi pentru o siluetă perfectă

"alimentele verzi au o valoare energetică scăzută, oferă rapid senzația de sațietate și te ajută să te menții în formă"Acum că vremea s-a mai încălzit și piața este plină de fructe și legume, nu îți va fi deloc greu să ții acestă dietă, care are o singură regulă principală și anume să consumi cât mai multe legume şi fructe.

În cazul în care te regăseșți prin iubitorii legumelor și fructelor această dietă îți vine mănușă.

Dacă ți se pare greu să consumi atât la prânz cât și la cină legume, poți să optezi pentru o supă care să le conțină.
Consumă legumele crude, fierte, preparate la aburi sau sub formă de suc

Această dietă pe lângă faptul că te ajută să arzi mai repede grăsimile, te va ajută să îți cureți organismul de toxinele acumulate.

Practic poți să consideri această formă de alimentația ca un necesar pentru buna funcționare a organismului tău. Mai ales că alimentele verzi au o valoare energetică scăzută, oferă rapid senzația de sațietate și te ajută să te menții în formă.

Dieta care îți permite să mănânci cât vrei

Este indicat să mănânci o porție dublă de salată decât să mănânci o porție mai mică și apoi să consumi pâine, paste sau alte alimente calorice. Profită de propietățile nutritive ale legumelor verzi și mănâncă suficient cât să simți că ești sătul.

Imediat cum optezi pentru această schimbare alimentară vei observa cum digestia ta se va îmbunătăți, la fel ca și funcțiile ficatului, iar tu vei deborda de energie.

Alimente pe care uiti sa le incluzi in meniu

"Obiceiurile noastre alimentare sunt influenţate de tradiţiile familiale, cultura alimentară etnică, preţurile alimentelor şi sortimentele din magazine..."

Citeşte mai mult:
Alimente pe care uităm să le includem în meniu»

Nu degeaba există povestea lui Popeye Marinarul care mânca spanac și avea puterea să facă absolut orice.

Care sunt alimentele indicate

Este important să ai mereu la îndemână ingrediente precum: salată verde, spanac, broccoli, kale, castraveți, ardei verzi, mere verzi dar și plante aromate pe care să le adaugi în salate și anume: pătrunjelul, mărarul, coriandru, oregano sau busuioc.

Poți să ții această dietă 3 zile pe săptămână, apoi să o repeți periodic mai ales acum cât le găsești pe piață în stare proaspătă.

Fructele verzi este bine să le consumi dimineața până cel mult în ora 12.

Iată un model de alimentație pe care poți să îl urmezi pe parcursul a 3 zile.

Prima zi
Mic dejun: un ou fiert, doi castraveți
Gustare: un kiwi
Prânz: cartofi la cuptor sau fierți şi salată de spanac
Gustare: salată verde cu ulei de măsline, suc de lămâie şi brânză
Cină: Pui sau curcan la grătar cu salată de rucola

A doua zi
Mic dejun: fulgi de ovăz cu banana şi lapte de migdale, pe care poți să îl consumi sub formă de shake
Gustare: 1 măr verde şi un castravete
Prânz: pește la grătar şi mult broccoli fiert stropit cu zeama de la o lămâie
Gustare: cremă de brânză şi ardei verde
Cină: o salată cu castraveți, roșii, ardei verde, patrunjel, oregano și lămâie

A treia zi
Mic dejun: smoothie verde (ţelină apio, spanac, măr verde, castravete)
Gustare: un iaurt
Prânz: salată cu roşii cherry, spanac şi tofu
Gustare: brânză de capră şi avocado
Cină: piept de pui la grătar, salată de castraveţi cu iaurt şi mărar

În cazul în care optezi pentru supe sau ciorbe nu pune deloc grăsime sau ulei. Încearcă să mănânci cât mai sănătos și ultima masă să fie în jurul orei 18.

Nu uita să te hidratezi corespunzător, să faci mișcare și să te odihnești.

Citeşte şi:
4 plante care țin medicul și farmacistul la distanță»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+10
  • dieta
  • legume albe

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
7 mituri despre consumul de somon
7 mituri despre consumul de somon Beneficiile consumului de peşte gras, între care se numără şi somonul, sunt numeroase şi atestate ştiinţific. Printre acestea putem aminti: reduce riscul de boli coronariene, de infarct, de Alzheimer şi previne apariţia degenerescenţei maculare, principala cauză a orbirii la persoanele trecute de vârsta de 50 de ani. +5 / 0 +5
Dieta cu hrișcă – rezultate evidente pentru ambițioși
Dieta cu hrișcă – rezultate evidente pentru ambițioși Când urmați dieta cu hrișcă puteți pierde până la 10 kilograme într-o săptămână, dar cei ce doresc să încerce ar trebui să știe că este o dietă extrem de strictă care necesită multă ambiție. Totuși, dacă îi urmați principiile corect, verificarea greutății în fiecare dimineață va fi foarte satisfăcătoare. Deci ce... 2 +24 / -5 +19
Dieta franţuzească şi secretele ei
Dieta franţuzească şi secretele ei Când spunem "dieta franţuzească", nu ne referim la un regim alimentar strict, cu zeci de reguli bătute în cuie, ci pur şi simplu la obiceiurile alimentare ale unei naţii pasionate de gastronomie. Bucătăria franceză este însăşi definiţia rafinamentului şi doar dacă arunci o privire peste reţetele franţuzeşti cele mai... +15 / -1 +14
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul?
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul? Un fenomen al supelor s-a răspândit în întreaga lume – puteţi mânca atât cât doriţi, când doriţi şi să slăbiţi 8-10 kg peste două săptămâni. Pare improbabil? Aceasta promite dieta cu supă. Pe forumuri puteţi găsi diverse recenzii, comentarii şi reţete – pare că multe femei pot ajunge la greutatea dorită urmând... +16 / -4 +12
Dieta Kim Protasov – ce mâncaţi, nu cât mâncaţi
Dieta Kim Protasov – ce mâncaţi, nu cât mâncaţi Aţi crede dacă v-ar spune cineva că puteţi urma o dietă eficientă şi să mâncaţi cât doriţi în acelaşi timp? Deşi sună incredibil, este adevărat – rezultatele dietei Kim Protasov surprind orice critic. Dacă urmaţi indicaţiile dietei Kim Protasov pentru numai cinci săptămâni, veţi obţine rezultate surprinzătoare şi... 1 +10 / 0 +10
Dieta Copenhaga – reguli stricte şi rezultate evidente
Dieta Copenhaga – reguli stricte şi rezultate evidente Dieta Copenhaga, cunoscută şi sub denumirea de dieta Royal Danish Hospital, este bazată pe reguli şi restricţii deosebit de riguroase, mulţumită cărora nu pierdeţi doar kilogramele nedorite, dar vă îmbunătăţiţi şi metabolismul şi scăpaţi de celulită. +7 / 0 +7
Dieta anului 2016 şi de ce este bună pentru sănătate
Dieta anului 2016 şi de ce este bună pentru sănătate Dacă vrei să urmezi o dietă sănătoasă cunoscută pentru beneficiile pe care le aduce sănătăţii şi longevităţii, atunci ar fi bine să te gândeşti la dieta japoneză. Aceasta dietă este considerată una dintre cele mai sănătoase din lume şi motivul principal pentru care japonezii au o speranţă de viaţă mai mare decât alte... +7 / -1 +6
Dieta cu prune. Sau cum să slăbeși fără să faci efort
Dieta cu prune. Sau cum să slăbeși fără să faci efort Prunele conțin vitamina C, vitamina A, vitamina K, potasiu şi fibre. În plus, aceste fructe sunt sărace în calorii, ceea ce înseamnă că sunt ideale în regimurile de slăbire. +5 / 0 +5
Sfaturi pentru pierderea în greutate utile în orice dietă
Sfaturi pentru pierderea în greutate utile în orice dietă Mulţi dintre noi le-au încercat pe toate: diete cu shake şi diete cu varză. Am exclus grâul şi zahărul din dietă numai ca să le consumăm în exces câteva zile mai târziu. Am testat dietele sărace în grăsimi şi dietele sărace în carbohidraţi. Dar fie că optezi pentru dieta cu sucuri sau pentru număratul caloriilor, anumite... +5 / 0 +5
Top alimente care taie pofta de mâncare exagerată
Top alimente care taie pofta de mâncare exagerată Gustările dintre mese sunt foarte importante atunci când eşti la dietă pentru că te pot ajuta să faci faţă mai uşor poftelor care te bântuie la fiecare colţ de stradă. +4 / 0 +4