Meniul dietei South Beach a luat naştere în Miami şi a cucerit lumea

Noiembrie 13, 2014
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+21
Meniul dietei South Beach a luat naştere în Miami şi a cucerit lumea

Însoritul Miami – locul de baştină al dietei South Beach şi al fondatorului regimului alimentar, cardiologul Arthur Agaston. De la originile sale umile şi până în prezent, cartea veche de zece ani s-a vândut în cinci milioane de copii. Potrivit doctorului Agaston, această dietă este o alegere excelentă pentru cei care îşi doresc ca trupul lor să fie admirat asemenea celui al unui supermodel sau cel puţin ca al unui star de la Hollywood. Doctorul însuşi recunoaşte că în timp ce alcătuia dieta nu a intenţionat să creeze un plan de alimentaţie sănătoasă ce previne bolile cardiovasculare; scopul lui a fost să creeze un corp frumos. Aşadar, care este meniul dietei South Beach, care sunt principiile ei şi consecinţele?

Principiile cheie al dietei South Beach

Dieta South Beach vă învaţă să deosebiţi grăsimile rele de grăsimile bune. Are un set de reguli destul de stricte care trebuie urmate pentru ca dieta să fie cu adevărat eficientă. Este necesar să mâncaţi de şase ori pe zi (micul dejun, prânzul, cina şi gustări între ele) şi să consumaţi apă şi ceai din belşug. Dacă este necesar, cafeaua este permisă, deşi nu este recomandat să faceţi abuz, deoarece cafeaua duce la pierderea apei din corp. Prin urmare, nu uitaţi să adăugaţi la o ceaşcă de cafea câteva pahare de apă, pentru a reface echilibrul hidric din organism. Dieta South Beach interzice strict consumul de alcool.

După cum am menţionat, trebuie să mâncaţi de trei ori pe zi, mărimea porţiilor nu ar trebui să vă facă să vă supraalimentaţi, dar nici să vă simţiţi înfometat. De aceea, dacă organismul spune „Mulţumesc, sunt sătul”, masa dumneavoastră a luat sfârşit. Cu toate acestea, care este secretul pentru eficienţa dietei South Beach?

" trebuie să mâncaţi de trei ori pe zi, mărimea porţiilor nu ar trebui să vă facă să vă supraalimentaţi"Constă în consumul de carbohidraţi buni şi răi. Potrivit autorului dietei, doctorul Arthur Agaston, „carbohidraţii răi” sunt absorbiţi rapid de către organism şi au un indice glicemic ridicat, care împiedică insulina să proceseze aşa cum trebuie grăsimile şi zahărul asimilate odată cu mâncarea. El sugerează înlocuirea grăsimilor animale cu uleiuri din plante şi din peşte. Nu este o dietă de câteva săptămâni – pentru a vă asigura că nu revin kilogramele pierdute şi ca să vă puteţi bucura de liniile rafinate ale corpului, trebuie să înţelegeţi că regulile de alimentaţie sunt schimbate pentru tot restul vieţii.

Fazele dietei South Beach

Dieta este divizată în trei faze principale, aşa că haideţi să discutăm despre fiecare în parte mai în detaliu:

• Faza unu

Această fază durează două săptămâni. În timpul ei, puteţi savura felurile de mâncare pe bază de carne, pui, peşte şi fructe de mare. Mai sunt permise ouăle şi brânza şi vă puteţi face ziua mai bună cu legume şi nuci. Însă trebuie să renunţaţi complet la următoarele: pâine, orez, paste, cartofi, zahăr, fructe şi produse de cofetărie. Prin urmare, dacă sunteţi mare amator de dulciuri, această fază va fi cu adevărat extrem de dificilă şi obositoare pentru dumneavoastră. Se spune că în prima fază puteţi pierde până la 6 kilograme. În plus, nu uitaţi să consumaţi apă şi ceai din belşug.

Dieta cu supa

"O supă dietetică are puţine calorii (în jur de 35 de calorii). Supa este lichidă, aşa că fluidul, asemenea apei, umple repede stomacul şi dă în scurt timp senzaţia de saţietate şi confort..."

Citește mai mult:
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul?»

• Faza doi

Durata fazei a doua depinde de dumneavoastră. În timpul acestei faze, puteţi consuma toate produsele permise în primele două săptămâni. Vi se permite şi să vă suplimentaţi dieta cu fructe şi ciocolată neagră, cu moderaţie bineînţeles. Puteţi avea nişte pâine, orez şi alte cereale integrale. Această fază va dura până ajungeţi la greutatea dorită. Deşi trebuie să vă daţi seama că pierderea în greutate în faza a doua a dietei South Beach va fi mai lentă, puteţi pierde până la 1 kilogram într-o săptămână.

• Faza trei

În această fază, dieta ar trebui să devină un stil de viaţă, de aceea va trebui să o urmaţi pentru tot restul vieţii pentru ca acele kilograme pierdute să nu revină. Puteţi consuma toate produsele din prima fază a dietei, este de asemenea recomandat să savuraţi toate fructele şi produsele pe bază de cereale neprocesate. Bineînţeles, este în regulă să consumaţi nişte dulciuri şi alcool din când în când, dar este important să nu pierdeţi controlul, iar în ziua de după „petrecere” să reluaţi regimul alimentar obişnuit.

Avantajele şi dezavantajele dietei South Beach

La fel ca oricare altă dietă, aceasta are şi ea părţi pozitive şi părţi negative.

Să începem cu dezavantajele:

• Dacă aţi abandonat această dietă în primele luni şi aţi hotărât că nu este pentru dumneavoastră, kilogramele pierdute vor reveni din plin.
• Programul strict de dietă poate deveni un factor de stres pentru oamenii care muncesc şi sunt ocupaţi, deoarece aceştia nu au întotdeauna timpul sau posibilitatea să mănânce.
• După primele două faze, puteţi deveni alergic la unele produse.
• În cele din urmă, dieta nu este ieftină.

Avantajele dietei:

• Puteţi uita de numărătoarea plictisitoare a caloriilor.
• Dieta South Beach are un meniu extins, aşa că nu vă veţi plictisi de hrană şi nu veţi pierde plăcerea de a mânca.
• Dieta poate fi adaptată.
• Riscul de diabet şi boli de inimă descreşte.

Aşadar, dacă aţi studiat toate cele de mai sus şi v-aţi hotărât să vă schimbaţi fundamental obiceiurile alimentare, vă putem dori doar succes în lupta împotriva kilogramelor în plus.

Citește și:
Dieta cu proteine»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+21
  • Alimentaţie sănătoasă
  • Dieta echilibrata
  • Pierderea in greutate
  • Diete sanatoase
  • Pierderea kilogramelor
  • Dieta eficienta
  • Produs Dietetic

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
7 mituri despre consumul de somon
7 mituri despre consumul de somon Beneficiile consumului de peşte gras, între care se numără şi somonul, sunt numeroase şi atestate ştiinţific. Printre acestea putem aminti: reduce riscul de boli coronariene, de infarct, de Alzheimer şi previne apariţia degenerescenţei maculare, principala cauză a orbirii la persoanele trecute de vârsta de 50 de ani. +5 / 0 +5
Topul celor 10 diete ieftine, dar eficiente!
Topul celor 10 diete ieftine, dar eficiente! Dieta este, probabil, unul dintre cele mai rostite cuvinte de către femeile din întreaga lume. Cine nu îşi doreşte să arate bine, să fie slabă, tonifiată şi frumoasă? +16 / 0 +16
15 plante de ajutor în orice dietă
15 plante de ajutor în orice dietă Există deja studii amănunţite şi certitudini ale faptului că diverse plante au efecte miraculoase asupra sănătăţii organismului. Dacă alternăm o alimentaţie sănătoasă, câteva ore de sport săptămânal şi consumul a câteva plante pe care urmează să vi le prezentăm va fi foarte uşor să scăpăm de kilograme nedorite. +13 / 0 +13
Dieta alcalină
Dieta alcalină Odată încheiat procesul digestiei, alimentele, conform calităţii proteinelor, hidraţilor de carbon, grăsimilor, mineralelor şi vitaminelor pe care le conţin, vor genera o condiţie de aciditate sau de alcalinitate în organism. Rezultatul acidifiant sau alcalinizant se măsoară prin intermediul unei scale numite pH, ale cărei valori... +12 / -1 +11
Dieta Kim Protasov – ce mâncaţi, nu cât mâncaţi
Dieta Kim Protasov – ce mâncaţi, nu cât mâncaţi Aţi crede dacă v-ar spune cineva că puteţi urma o dietă eficientă şi să mâncaţi cât doriţi în acelaşi timp? Deşi sună incredibil, este adevărat – rezultatele dietei Kim Protasov surprind orice critic. Dacă urmaţi indicaţiile dietei Kim Protasov pentru numai cinci săptămâni, veţi obţine rezultate surprinzătoare şi... 1 +10 / 0 +10
Dieta Copenhaga – reguli stricte şi rezultate evidente
Dieta Copenhaga – reguli stricte şi rezultate evidente Dieta Copenhaga, cunoscută şi sub denumirea de dieta Royal Danish Hospital, este bazată pe reguli şi restricţii deosebit de riguroase, mulţumită cărora nu pierdeţi doar kilogramele nedorite, dar vă îmbunătăţiţi şi metabolismul şi scăpaţi de celulită. +7 / 0 +7
Dieta anului 2016 şi de ce este bună pentru sănătate
Dieta anului 2016 şi de ce este bună pentru sănătate Dacă vrei să urmezi o dietă sănătoasă cunoscută pentru beneficiile pe care le aduce sănătăţii şi longevităţii, atunci ar fi bine să te gândeşti la dieta japoneză. Aceasta dietă este considerată una dintre cele mai sănătoase din lume şi motivul principal pentru care japonezii au o speranţă de viaţă mai mare decât alte... +7 / -1 +6
Dieta cu prune. Sau cum să slăbeși fără să faci efort
Dieta cu prune. Sau cum să slăbeși fără să faci efort Prunele conțin vitamina C, vitamina A, vitamina K, potasiu şi fibre. În plus, aceste fructe sunt sărace în calorii, ceea ce înseamnă că sunt ideale în regimurile de slăbire. +5 / 0 +5
Sfaturi pentru pierderea în greutate utile în orice dietă
Sfaturi pentru pierderea în greutate utile în orice dietă Mulţi dintre noi le-au încercat pe toate: diete cu shake şi diete cu varză. Am exclus grâul şi zahărul din dietă numai ca să le consumăm în exces câteva zile mai târziu. Am testat dietele sărace în grăsimi şi dietele sărace în carbohidraţi. Dar fie că optezi pentru dieta cu sucuri sau pentru număratul caloriilor, anumite... +5 / 0 +5
Top alimente care taie pofta de mâncare exagerată
Top alimente care taie pofta de mâncare exagerată Gustările dintre mese sunt foarte importante atunci când eşti la dietă pentru că te pot ajuta să faci faţă mai uşor poftelor care te bântuie la fiecare colţ de stradă. +4 / 0 +4