Pentru o siluetă ideală: cele mai bune trei diete

Iulie 8, 2014
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+5
Pentru o siluetă ideală: cele mai bune trei diete

Rafturile librăriilor sunt pline de cărți care descriu beneficiile fiecărui tip de dietă imaginabil. Deci, cum decideți care dietă vi se potrivește cel mai bine? Citiți în continuare ghidul care vă poate ajuta să alegeți…

Diete cu proteine pentru iubitorii de carne

Dietele cu proteine sunt cele mai atrăgătoare pentru persoanele care țin dietă și cărora le place carnea, nu dulciurile. Dieta Atkins, „Dieta japoneză” și „dieta cu ouă” sunt exemple de diete bogate în proteine care se axează pe consumul unei mari cantități de proteine și a unei mici cantități de carbohidrați, ceea ce forțează corpul să ardă grăsimea pentru a o utiliza ca sursă de energie. Grăsimea este arsă deoarece proteinele nu reprezintă un aliment cu energie, precum carbohidrații sau grăsimile, astfel, corpul trebuie să găsească energia de care are nevoie transformând grăsimea din rezervele de grăsime din corpul nostru.

"Anumite persoane care țin dietă nu se simt bine în primele zile ale dietei..."Aceste diete pot stimula o reacție de detoxifiere în corp, deoarece toxinele aflate în grăsimea corporală sunt eliberate în sânge. Anumite persoane care țin dietă nu se simt bine în primele zile ale dietei, având dureri de cap și de mușchi. Pentru a evita această reacție, este recomandat să beți multă apă și să faceți exerciții regulate care îmbunătățesc circulația și favorizează transpirația, care este un alt mod de eliminare a toxinelor din corp.

Anumite diete bogate în proteine recomandă utilizarea pudrelor de proteine ca substitute pentru mese, ceea ce poate fi de folos persoanelor care țin dietă și care sunt ocupate. Majoritatea persoanelor consideră această dietă ca fiind relativ ușoară, deoarece își dau seama că nu li se face foame, deoarece sunt permise cantități nelimitate de brânză, carne, produse lactate și legume.

Combinați această dietă cu exerciții riguroase regulate și rezultatele pot fi remarcabile. Totuși, persoanele care țin dietă are trebui să țină minte că aceasta nu este o dietă echilibrată, deci nu ar trebui să devină un tipar de alimentație pe termen lung care ar putea cauza deficiențe nutritive.

Număratul caloriilor pentru persoanele cărora le plac dulciurile

Dacă vă cutremurați la gândul eliminării dulciurilor și consumului exclusiv de proteine, opțiunea unei diete bazate pe număratul caloriilor ar putea fi dieta potrivită. Ideea este simplă – decideți-vă asupra unui limite zilnice de calorii și calculați ce puteți mânca în acea limită. Totuși, fiți atent să nu stabiliți o limită prea joasă, sau să nu vă simțiți slăbit și înfometat și astfel să vă fie greu să vă țineți de dietă și să vă atingeți obiectivul.

O femeie care are un nivel mediu de activitate fizică și o înălțime medie trebuie să consume aproximativ 2000 kcal pe zi, iar un bărbat - aproximativ 2500. Pentru pierderea în greutate, reduceți cantitatea cu aproximativ 300-500 de calorii. Această reducere ușoară vă poate ajuta să pierdeți între 3 și 7 kg pe lună și chiar mai mult dacă sunteți activ din punct de vedere fizic. Este important de reținut că, în această dietă, energia trebuie să provină dintr-o cantitate echilibrată de carbohidrați, proteine și grăsimi. Carbohidrații ar trebui să reprezinte aproximativ 60 la sută din porția zilnică, 25 la sută ar trebui să provină din proteine iar restul de 15 la sută din grăsimi.

Dieta cu hrișcă - pentru persoanele care țin dietă și care doresc să slăbească și să se detoxifieze în același timp

Dacă simțiți că ați mâncat prea mult din mâncărurile rele în ultimul timp și simțiți efectele dobândind un corp leneș, atunci dieta cu hrișcă este pentru dumneavoastră. Hrișca este cunoscută pentru abilitatea sa de a curăța sistemul digestiv în timp ce furnizează corpului cantități concentrate de vitamina B, fier, fosfor, potasiu și iod. Consistența sa oferă un sentiment de saturație, ceea ce face ca această dietă să fie mai ușor de tolerat.

Această dietă restrictivă, neechilibrată nu este recomandată pentru mai mult de 10 zile, deoarece pe termen lung, o dietă fără carbohidrați poate determina deficiențe nutritive.

Cantitatea zilnică recomandată de mâncare este de 10 linguri de hrișcă pregătită prin infuzie cu apă fiartă. Când se umflă, această cantitate de hrișcă produce un bol mare de pasat, care ar trebui să fie suficient pentru o zi întreagă. Anumiți specialiști recomandă combinarea hriștii cu kefir ( un produs din lapte fermentat). În acest mod, dieta este fortificată cu vitaminele A și B, calciu și proteinele furnizate în kefir. Kefirul furnizează și bacterii bune pentru sistemul digestiv, iar aceasta în combinație cu proprietățile de curățare ale hriștii vă revigorează sistemul digestiv. La finalizarea dietei este recomandat să reveniți încet la alimentația normală și sănătoasă.

Țineți minte, orice dietă poate fi eficientă dacă mențineți obiceiurile sănătoase de alimentație mult timp după ce dieta a luat sfârșit. Combinați dieta sănătoasă cu exerciții zilnice și ar trebui să fie ușor să mențineți o greutate sănătoasă în viitor.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+5
  • Alimentaţie sănătoasă
  • Dieta japoneză
  • Diete
  • Dieta cu ouă
  • Număratul caloriilor
  • Dieta cu hrișcă

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Alimente ideale dacă ai colesterolul mărit
Alimente ideale dacă ai colesterolul mărit Una dintre afecțiunile cele mai des întâlnite în zilele noastre este hipercolesterolemia. Cu puțin efort și alimentația corespunzătoare poți să rezolvi această problemă. +21 / 0 +21
Dieta cu hrișcă – rezultate evidente pentru ambițioși
Dieta cu hrișcă – rezultate evidente pentru ambițioși Când urmați dieta cu hrișcă puteți pierde până la 10 kilograme într-o săptămână, dar cei ce doresc să încerce ar trebui să știe că este o dietă extrem de strictă care necesită multă ambiție. Totuși, dacă îi urmați principiile corect, verificarea greutății în fiecare dimineață va fi foarte satisfăcătoare. Deci ce... 2 +24 / -5 +19
Spanacul taie pofta de mancare nesanatoasa
Spanacul taie pofta de mancare nesanatoasa Putini sunt copiii sau chiar adultii care sa nu fi auzit de Popeye Marinarul, celebru personaj de desene animate, care capata o forta musculara iesita din comun de cate ori mananca spanac. Cercetatorii suedezi au facut o noua descoperire legata de aceasta leguma-minune: spanacul (de fapt un extract din spanac) scade pofta de dulciuri si mancare... +14 / 0 +14
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul?
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul? Un fenomen al supelor s-a răspândit în întreaga lume – puteţi mânca atât cât doriţi, când doriţi şi să slăbiţi 8-10 kg peste două săptămâni. Pare improbabil? Aceasta promite dieta cu supă. Pe forumuri puteţi găsi diverse recenzii, comentarii şi reţete – pare că multe femei pot ajunge la greutatea dorită urmând... +16 / -4 +12
6 băuturi de vară pentru un corp de invidiat!
6 băuturi de vară pentru un corp de invidiat! În zilele fierbinţi de vară, o limonadă delicioasă pare a fi remediul perfect care să te răcorească! Din păcate, silueta ta nu crede acelaşi lucru, iar colăceii de pe burtă cu atât mai puţin! O limonadă clasică, pe care o poţi servi la o terasă, conţine aproximativ 250 calorii şi 70 g de zahăr. +10 / 0 +10
Detoxifierea organismului cu apă
Detoxifierea organismului cu apă Detoxifierea organismului cu apă este o temă la modă în zilele noastre. Experienţa arată că problemele contemporane sunt bolile de ficat şi inflamaţiile intestinale din cauza alimentelor şi medicamentelor consumate. +8 / -1 +7
Borșul te menține sănătos și energic
Borșul te menține sănătos și energic Borşul de putină este unul dintre ingredientele specifice bucătăriei româneşti. Preparat în casă, natural, este folosit atât la ciorbe, cât și pentru a trata anumite afecțiuni, de la astm până la alcoolism. Poate fi folosit cu succes și în tratamentele cosmetice. +6 / 0 +6
7 mituri despre consumul de somon
7 mituri despre consumul de somon Beneficiile consumului de peşte gras, între care se numără şi somonul, sunt numeroase şi atestate ştiinţific. Printre acestea putem aminti: reduce riscul de boli coronariene, de infarct, de Alzheimer şi previne apariţia degenerescenţei maculare, principala cauză a orbirii la persoanele trecute de vârsta de 50 de ani. +5 / 0 +5
Dieta cu fructe: slăbeşti un kilogram pe zi!
Dieta cu fructe: slăbeşti un kilogram pe zi! Dacă în timpul anului regimurile de detoxifiere sunt bine-venite, la începutul verii o dietă cu fructe este un adevărat miracol pentru organism. În această perioadă fructele se găsesc din abundenţă şi, în afara faptului că o dietă cu fructe te ajută să slăbeşti, îţi şi revitalizează organismul care pe perioada iernii a... +5 / 0 +5
Dieta Atkins – un mod de viaţă
Dieta Atkins – un mod de viaţă Dieta Atkins a fost creată şi numită după Robert C. Atkins. Esenţa acestei diete constă în a consuma numai alimente care au proteine şi grăsimi şi, în acelaşi timp, a limita cantitatea de carbohidraţi. Dacă vă gândiţi să încercaţi această dietă, este îndoielnic că veţi reuşi fără să luaţi vitamine şi minerale,... +5 / 0 +5