Pentru o siluetă ideală: cele mai bune trei diete

Iulie 8, 2014
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+5
Pentru o siluetă ideală: cele mai bune trei diete

Rafturile librăriilor sunt pline de cărți care descriu beneficiile fiecărui tip de dietă imaginabil. Deci, cum decideți care dietă vi se potrivește cel mai bine? Citiți în continuare ghidul care vă poate ajuta să alegeți…

Diete cu proteine pentru iubitorii de carne

Dietele cu proteine sunt cele mai atrăgătoare pentru persoanele care țin dietă și cărora le place carnea, nu dulciurile. Dieta Atkins, „Dieta japoneză” și „dieta cu ouă” sunt exemple de diete bogate în proteine care se axează pe consumul unei mari cantități de proteine și a unei mici cantități de carbohidrați, ceea ce forțează corpul să ardă grăsimea pentru a o utiliza ca sursă de energie. Grăsimea este arsă deoarece proteinele nu reprezintă un aliment cu energie, precum carbohidrații sau grăsimile, astfel, corpul trebuie să găsească energia de care are nevoie transformând grăsimea din rezervele de grăsime din corpul nostru.

"Anumite persoane care țin dietă nu se simt bine în primele zile ale dietei..."Aceste diete pot stimula o reacție de detoxifiere în corp, deoarece toxinele aflate în grăsimea corporală sunt eliberate în sânge. Anumite persoane care țin dietă nu se simt bine în primele zile ale dietei, având dureri de cap și de mușchi. Pentru a evita această reacție, este recomandat să beți multă apă și să faceți exerciții regulate care îmbunătățesc circulația și favorizează transpirația, care este un alt mod de eliminare a toxinelor din corp.

Anumite diete bogate în proteine recomandă utilizarea pudrelor de proteine ca substitute pentru mese, ceea ce poate fi de folos persoanelor care țin dietă și care sunt ocupate. Majoritatea persoanelor consideră această dietă ca fiind relativ ușoară, deoarece își dau seama că nu li se face foame, deoarece sunt permise cantități nelimitate de brânză, carne, produse lactate și legume.

Combinați această dietă cu exerciții riguroase regulate și rezultatele pot fi remarcabile. Totuși, persoanele care țin dietă are trebui să țină minte că aceasta nu este o dietă echilibrată, deci nu ar trebui să devină un tipar de alimentație pe termen lung care ar putea cauza deficiențe nutritive.

Număratul caloriilor pentru persoanele cărora le plac dulciurile

Dacă vă cutremurați la gândul eliminării dulciurilor și consumului exclusiv de proteine, opțiunea unei diete bazate pe număratul caloriilor ar putea fi dieta potrivită. Ideea este simplă – decideți-vă asupra unui limite zilnice de calorii și calculați ce puteți mânca în acea limită. Totuși, fiți atent să nu stabiliți o limită prea joasă, sau să nu vă simțiți slăbit și înfometat și astfel să vă fie greu să vă țineți de dietă și să vă atingeți obiectivul.

O femeie care are un nivel mediu de activitate fizică și o înălțime medie trebuie să consume aproximativ 2000 kcal pe zi, iar un bărbat - aproximativ 2500. Pentru pierderea în greutate, reduceți cantitatea cu aproximativ 300-500 de calorii. Această reducere ușoară vă poate ajuta să pierdeți între 3 și 7 kg pe lună și chiar mai mult dacă sunteți activ din punct de vedere fizic. Este important de reținut că, în această dietă, energia trebuie să provină dintr-o cantitate echilibrată de carbohidrați, proteine și grăsimi. Carbohidrații ar trebui să reprezinte aproximativ 60 la sută din porția zilnică, 25 la sută ar trebui să provină din proteine iar restul de 15 la sută din grăsimi.

Dieta cu hrișcă - pentru persoanele care țin dietă și care doresc să slăbească și să se detoxifieze în același timp

Dacă simțiți că ați mâncat prea mult din mâncărurile rele în ultimul timp și simțiți efectele dobândind un corp leneș, atunci dieta cu hrișcă este pentru dumneavoastră. Hrișca este cunoscută pentru abilitatea sa de a curăța sistemul digestiv în timp ce furnizează corpului cantități concentrate de vitamina B, fier, fosfor, potasiu și iod. Consistența sa oferă un sentiment de saturație, ceea ce face ca această dietă să fie mai ușor de tolerat.

Această dietă restrictivă, neechilibrată nu este recomandată pentru mai mult de 10 zile, deoarece pe termen lung, o dietă fără carbohidrați poate determina deficiențe nutritive.

Cantitatea zilnică recomandată de mâncare este de 10 linguri de hrișcă pregătită prin infuzie cu apă fiartă. Când se umflă, această cantitate de hrișcă produce un bol mare de pasat, care ar trebui să fie suficient pentru o zi întreagă. Anumiți specialiști recomandă combinarea hriștii cu kefir ( un produs din lapte fermentat). În acest mod, dieta este fortificată cu vitaminele A și B, calciu și proteinele furnizate în kefir. Kefirul furnizează și bacterii bune pentru sistemul digestiv, iar aceasta în combinație cu proprietățile de curățare ale hriștii vă revigorează sistemul digestiv. La finalizarea dietei este recomandat să reveniți încet la alimentația normală și sănătoasă.

Țineți minte, orice dietă poate fi eficientă dacă mențineți obiceiurile sănătoase de alimentație mult timp după ce dieta a luat sfârșit. Combinați dieta sănătoasă cu exerciții zilnice și ar trebui să fie ușor să mențineți o greutate sănătoasă în viitor.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+5
  • Alimentaţie sănătoasă
  • Dieta japoneză
  • Diete
  • Dieta cu ouă
  • Număratul caloriilor
  • Dieta cu hrișcă

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Secretul pentru a nu te îngrășa de sărbători
Secretul pentru a nu te îngrășa de sărbători Pe ultima sută de metri din acest an, în goana după cadouri și cumpărături pentru masa plină de bucate, adu-ți aminte să ai grijă de silueta și de sănătatea ta. Iată care este secretul pentru a nu lua în greutate de sărbători fără a te abține de la excesele culinare! +2 / 0 +2
Sâmburii amari - îți fac viața dulce
Sâmburii amari - îți fac viața dulce Mitul conform căruia acești sâmburi de fructe îngraşă a fost de mult desființat, având în vedere că tot mai multe diete îi plasează în centrul atenției. Studii mai mult sau mai putin recente, au demonstrat că acest fruct oleaginos este unul dintre cele mai sățioase, fiind un ajutor de bază în curele de slăbire. +20 / -1 +19
Dieta franţuzească şi secretele ei
Dieta franţuzească şi secretele ei Când spunem "dieta franţuzească", nu ne referim la un regim alimentar strict, cu zeci de reguli bătute în cuie, ci pur şi simplu la obiceiurile alimentare ale unei naţii pasionate de gastronomie. Bucătăria franceză este însăşi definiţia rafinamentului şi doar dacă arunci o privire peste reţetele franţuzeşti cele mai... +16 / -1 +15
15 plante de ajutor în orice dietă
15 plante de ajutor în orice dietă Există deja studii amănunţite şi certitudini ale faptului că diverse plante au efecte miraculoase asupra sănătăţii organismului. Dacă alternăm o alimentaţie sănătoasă, câteva ore de sport săptămânal şi consumul a câteva plante pe care urmează să vi le prezentăm va fi foarte uşor să scăpăm de kilograme nedorite. +13 / 0 +13
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul?
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul? Un fenomen al supelor s-a răspândit în întreaga lume – puteţi mânca atât cât doriţi, când doriţi şi să slăbiţi 8-10 kg peste două săptămâni. Pare improbabil? Aceasta promite dieta cu supă. Pe forumuri puteţi găsi diverse recenzii, comentarii şi reţete – pare că multe femei pot ajunge la greutatea dorită urmând... +16 / -4 +12
6 băuturi de vară pentru un corp de invidiat!
6 băuturi de vară pentru un corp de invidiat! În zilele fierbinţi de vară, o limonadă delicioasă pare a fi remediul perfect care să te răcorească! Din păcate, silueta ta nu crede acelaşi lucru, iar colăceii de pe burtă cu atât mai puţin! O limonadă clasică, pe care o poţi servi la o terasă, conţine aproximativ 250 calorii şi 70 g de zahăr. +10 / 0 +10
Dieta de 4 zile cu banane şi lapte
Dieta de 4 zile cu banane şi lapte Dacă eşti în căutarea unei diete-fulger care să te scape de câteva kilograme în plus până la desfăşurarea unui eveniment important în viaţa ta, trebuie să încerci acest plan alimentar pe bază de banane şi lapte. +9 / -1 +8
Cum slabesti pana la 10 kg mancand nuci
Cum slabesti pana la 10 kg mancand nuci Nucile nu ingrasa! De fapt, se afla in capul listei ca fiind cele mai sanatoase fructe oleaginoase si este pacat sa nu profitam de beneficiile pentru sanatate si silueta daca tot a venit toamna. Partea buna este ca se pastreaza destul de bine si putem apela oricand la dieta cu nuci, care este inspirata din dieta mediteraneana. +6 / 0 +6
Slăbeşti mai ușor cu dieta de toamnă
Slăbeşti mai ușor cu dieta de toamnă Ne mai despart doar câteva zile de minunata toamnă. Te gândeşti cu tristeţe la kilogramele în plus pe care le-ai acumulat şi de care nu ai reuşit să scapi peste vară? Poţi ține o dietă care să te ajute să scapi de kilogramele nedorite chiar şi toamna. +6 / 0 +6
7 mituri despre consumul de somon
7 mituri despre consumul de somon Beneficiile consumului de peşte gras, între care se numără şi somonul, sunt numeroase şi atestate ştiinţific. Printre acestea putem aminti: reduce riscul de boli coronariene, de infarct, de Alzheimer şi previne apariţia degenerescenţei maculare, principala cauză a orbirii la persoanele trecute de vârsta de 50 de ani. +5 / 0 +5