Top alimente care taie pofta de mâncare exagerată

Aprilie 25, 2017 | sursa: csid.ro - Paula Rotaru
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+4
Top alimente care taie pofta de mâncare exagerată

Gustările dintre mese sunt foarte importante atunci când eşti la dietă pentru că te pot ajuta să faci faţă mai uşor poftelor care te bântuie la fiecare colţ de stradă.

Să vedem cum se prezintă topul celor mai bune alimente care scad apetitul:

"Ghimbirul stimulează digestia, calmează crampele stomacale şi reduce senzaţia de foame"1. Merele, indiferent de culoare sau soi, sunt excelente pentru a reduce senzaţia de foame datorită fibrelor solubile pe care le conţin, inclusiv pectina, care ajută la completarea sentimentului de plenitudine. În plus, s-a demonstrat ştiinţific faptul că un consum regulat de mere ajută la reglarea nivelului de glucoză din sânge, împiedicând instalarea diabetului, şi la creşterea nivelului de energie.

2. Ardeiul iute accelerează metabolismul şi procesul de ardere a caloriilor, dar te poate împiedica să „îţi pui frână” atunci când iei masa, scăzând astfel şansele de supraalimentare şi obezitate.

3. Ghimbirul stimulează digestia, calmează crampele stomacale şi reduce senzaţia de foame.

4. Migdalele sunt pline de antioxidanţi, vitamina E şi magneziu, elemente esenţiale pentru menţinerea stării de sănătate şi care suprimă pofta de mâncare, devenind astfel aliaţi în curele de slăbire.

5. Ceaiul verde reduce pofta de dulce sau sărat iar catehinele din frunze împiedică dezvoltarea celulelor grase din ţesuturi, reducând astfel depozitele de grăsime. De asemenea, reglează nivelul de zahăr din sânge şi „înfrânează” senzaţia de foame.

Cauzele migrenelor

"migrena apare prima dată în copilărie sau tinereţe. Până la maturitate, 18% dintre femei au suferit de migrenă comparativ cu numai 6% din bărbaţi..."

Citeşte mai mult:
Atacurile de migrenă: ce vi le declanşează?»

6. Ovăzul conţine carbohidraţi cu eliberare treptată în organism şi te face să te simţi sătulă chiar şi la câteva ore după ce l-ai consumat la micul dejun, de exemplu. Pe lângă asta, ovăzul este bogat în fibre care ajută la un tranzit intestinal sănătos şi favorizează eliminarea toxinelor, împiedicând în acest mod apariţia bolilor cardiovasculare şi a depunerilor de colesterol „rău” pe arterele de sânge.

7. Sucul de legume cum ar fi morcovii, ţelina, castraveţii, roşiile etc. este foarte sănătos şi pline de vitamine, antioxidanţi şi minerale, care ajută la energizarea, tonifierea şi detoxifierea organismului.

8. Legumele verzi au mare valoare nutritivă, puţine calorii şi ţin de foame, aşa că nu le evitaţi sub nicio formă.

9. Seminţele de in reprezintă o combinaţie perfectă de acizi graşi şi fibre solubile, care ajută la controlarea senzaţiei de foame. Le poţi adăuga în iaurturi, salate, ciorbe etc.

Şi nu în ultimul rând nu uitaţi să vă hidrataţi cu apă din belşug: un studiu recent arată că persoanele care beau 2 pahare cu apă înainte să ia masa, consumă alimente mai slab calorice, cam cu 90 de calorii mai puţin decât în mod normal. În plus, pe perioada verii, apa este cea mai bună cale să te menţii hidratată.

Citeşte şi:
D C Dulcan: 5 minute de suparare imobilizeaza pentru 5-6 ore sistemul imunitar»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+4
  • Dieta echilibrata
  • Ghimbir
  • Ceai Verde
  • Seminte
  • pofta de mancare
  • migdale
  • ovaz
  • apetit

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Secretul pentru a nu te îngrășa de sărbători
Secretul pentru a nu te îngrășa de sărbători Pe ultima sută de metri din acest an, în goana după cadouri și cumpărături pentru masa plină de bucate, adu-ți aminte să ai grijă de silueta și de sănătatea ta. Iată care este secretul pentru a nu lua în greutate de sărbători fără a te abține de la excesele culinare! +2 / 0 +2
Sâmburii amari - îți fac viața dulce
Sâmburii amari - îți fac viața dulce Mitul conform căruia acești sâmburi de fructe îngraşă a fost de mult desființat, având în vedere că tot mai multe diete îi plasează în centrul atenției. Studii mai mult sau mai putin recente, au demonstrat că acest fruct oleaginos este unul dintre cele mai sățioase, fiind un ajutor de bază în curele de slăbire. +20 / -1 +19
Dieta franţuzească şi secretele ei
Dieta franţuzească şi secretele ei Când spunem "dieta franţuzească", nu ne referim la un regim alimentar strict, cu zeci de reguli bătute în cuie, ci pur şi simplu la obiceiurile alimentare ale unei naţii pasionate de gastronomie. Bucătăria franceză este însăşi definiţia rafinamentului şi doar dacă arunci o privire peste reţetele franţuzeşti cele mai... +16 / -1 +15
15 plante de ajutor în orice dietă
15 plante de ajutor în orice dietă Există deja studii amănunţite şi certitudini ale faptului că diverse plante au efecte miraculoase asupra sănătăţii organismului. Dacă alternăm o alimentaţie sănătoasă, câteva ore de sport săptămânal şi consumul a câteva plante pe care urmează să vi le prezentăm va fi foarte uşor să scăpăm de kilograme nedorite. +13 / 0 +13
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul?
Dieta miraculoasă cu supă – care este secretul? Un fenomen al supelor s-a răspândit în întreaga lume – puteţi mânca atât cât doriţi, când doriţi şi să slăbiţi 8-10 kg peste două săptămâni. Pare improbabil? Aceasta promite dieta cu supă. Pe forumuri puteţi găsi diverse recenzii, comentarii şi reţete – pare că multe femei pot ajunge la greutatea dorită urmând... +16 / -4 +12
6 băuturi de vară pentru un corp de invidiat!
6 băuturi de vară pentru un corp de invidiat! În zilele fierbinţi de vară, o limonadă delicioasă pare a fi remediul perfect care să te răcorească! Din păcate, silueta ta nu crede acelaşi lucru, iar colăceii de pe burtă cu atât mai puţin! O limonadă clasică, pe care o poţi servi la o terasă, conţine aproximativ 250 calorii şi 70 g de zahăr. +10 / 0 +10
Dieta de 4 zile cu banane şi lapte
Dieta de 4 zile cu banane şi lapte Dacă eşti în căutarea unei diete-fulger care să te scape de câteva kilograme în plus până la desfăşurarea unui eveniment important în viaţa ta, trebuie să încerci acest plan alimentar pe bază de banane şi lapte. +9 / -1 +8
Cum slabesti pana la 10 kg mancand nuci
Cum slabesti pana la 10 kg mancand nuci Nucile nu ingrasa! De fapt, se afla in capul listei ca fiind cele mai sanatoase fructe oleaginoase si este pacat sa nu profitam de beneficiile pentru sanatate si silueta daca tot a venit toamna. Partea buna este ca se pastreaza destul de bine si putem apela oricand la dieta cu nuci, care este inspirata din dieta mediteraneana. +6 / 0 +6
Slăbeşti mai ușor cu dieta de toamnă
Slăbeşti mai ușor cu dieta de toamnă Ne mai despart doar câteva zile de minunata toamnă. Te gândeşti cu tristeţe la kilogramele în plus pe care le-ai acumulat şi de care nu ai reuşit să scapi peste vară? Poţi ține o dietă care să te ajute să scapi de kilogramele nedorite chiar şi toamna. +6 / 0 +6
7 mituri despre consumul de somon
7 mituri despre consumul de somon Beneficiile consumului de peşte gras, între care se numără şi somonul, sunt numeroase şi atestate ştiinţific. Printre acestea putem aminti: reduce riscul de boli coronariene, de infarct, de Alzheimer şi previne apariţia degenerescenţei maculare, principala cauză a orbirii la persoanele trecute de vârsta de 50 de ani. +5 / 0 +5