Sarcină fără simptome neplăcute: 6 sfaturi de care trebuie să ţii cont

Ianuarie 19, 2017 | sursaL csid.ro
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+5
Sarcină fără simptome neplăcute: 6 sfaturi de care trebuie să ţii cont

Sarcina este, poate, cea mai frumoasă perioadă din viaţa unei femei. O invazie de sentimente care mai de care mai puternice, prima lovitură a bebeluşului, emoţiile unui nou început cu o mulţime de necunoscute, toate acestea le trăieşti în această perioadă atât de specială. Este adevărat că te pot copleşi toate schimbările care apar în aceste nouă luni, însă tu trebuie să fii puternică şi să fii sigură că vei face faţă oricărei provocări ce apare.
"starea ta de sănătate este foarte importantă, pentru buna dezvoltare a micuţului"
Însă trebuie să ţii cont că, pe perioada sarcinii, starea ta de sănătate este foarte importantă, nu numai pentru starea ta de bine, cât şi pentru buna dezvoltare a micuţului.

Descoperă 6 sfaturi de care trebuie să ţii cont pentru ca sarcina să se dezvolte corect şi fără complicaţii!

Cum să ai o sarcină fără probleme!

1. Consumă cât mai multe lichide – după cum bine ştii consumul de lichide este foarte important pentru sănătatea noastră oricând. Deci, consumă cel puţin 8 pahare de lichide pe zi. De evitat sunt cele care conţin cafeină sau coloranţi artificiali.

2. Acordă o atenţie specială alimentaţiei zilnice – acest aspect este foarte important pe durata sarcinii. Probabil ai auzit de la multe persoane că în această perioadă trebuie să mănânci cât pentru doi. Nu este tocmai adevărat. Da, trebuie să creşti numărul de calorii consumate zilnic, însă nu să-l dublezi. Consumă cât mai multe fructe şi legume, pentru un aport zilnic corect de vitamine.

Bebelusii nascuti prematur "Bebeluşii născuţi mai devreme de 28 de săptămâni de sarcină şi cu o greutate mai mică de 1000 de grame sunt în cel mai mare pericol..."

Citeşte mai mult:
Bebeluşii născuţi prematur»

3. Evită consumul de alcool şi tutun – Chiar dacă pare evident că aceste două trebuie excluse complet, mai sunt cazuri în care viitoarele mămici nu pot să renunţe la fumat nici pe durata sarcinii. Aşa că, dacă te gândeşti să rămâi însărcinată şi fumezi, încearcă mai întâi să renunţi la tutun şi apoi să intri în rândul viitoarelor mămici. Poate să fie mai simplu pentru tine. De asemenea, pe perioada sarcinii, este foarte important să eviţi şi fumatul pasiv.

4. Fă mişcare – O plimbare de jumătate de oră, câteva exerciţii simple, toate acestea îţi fac foarte bine şi reduc şi stresul. Cu un simplu search pe internet găseşti o mulţime de exerciţii pe care le poţi face fără prea multe riscuri pe durata sarcinii. Aşa că, ce mai stai? Începe mişcarea!

5. Odihneşte-te cât mai mult – Este necesar pentru starea ta de sănătate să dormi cel puţin opt ore pe noapte. Dacă nu poţi să dormi pe durata nopţii cât ar trebui, este recomandat să dormi perioade scurte de timp pe durata zilei.

6. Îmbracă-te cât mai confortabil – Alege haine cât mai largi, pentru ţinute foarte confortabile. De asemenea, încălţămintea trebuie să fie foarte comodă pentru că în această perioadă este posibil să ţi se umfle picioarele foarte mult. Ca un remediu pentru picioarele umflate, stai zilnic timp de câteva minute cu ele ridicate deasupra nivelului corpului. Este foarte relaxant şi reduce şi stresul.

Acestea sunt câteva sfaturi pe care trebuie să le urmezi pentru a avea o stare de sănătate perfectă pe durata sarcinii. Mai multe sfaturi de acest gen poţi afla chiar de la medicul tău. Şi nu uita! Bucură-te din plin de această experienţă unică!

Citeşte şi:
Laptele matern: cea mai bună primă hrană»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+5
  • Alimentaţie sănătoasă
  • Sport
  • Supraveghere Sarcina
  • Consumul de alcool
  • Sarcina cu probleme
  • lichide

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Sfaturi de nutriţie pentru femeile însărcinate
Sfaturi de nutriţie pentru femeile însărcinate Primul mit la care trebuie renunţat este cel conform căruia cu cât acumulezi mai multe kilograme în sarcină, cu atât cresc şansele să ai un bebeluş sănătos. Sau cu cât mănânci mai mult, cu atât îţi vei hrăni mai bine bebeluşul. +6 / 0 +6
Depresia după naştere: de ce apare şi cum o putem învinge
Depresia după naştere: de ce apare şi cum o putem învinge Depresia postnatală este o condiţie medicală care afectează până la 15% dintre femei în primul an de la naştere. Un dezechilibru poate apărea atât în cazul unui avort spontan, cât şi în cazul naşterii normale, a naşterii cu făt mort sau a adopţiei. +6 / 0 +6
Sfaturi pentru mămicile însărcinate
Sfaturi pentru mămicile însărcinate Pentru femei sarcina este una dintre cele mai fericite perioade din viaţă, dar transformările fizice, schimbările hormonale, precum şi noile experienţe atrag în acelaşi timp o mulţime de sfaturi şi informaţii care la un moment dat pot deveni copleşitoare chiar şi pentru cea mai pregătită viitoare mămica. +5 / 0 +5
Sarcina şi toxoplasmoza: ce este toxoplasmoza şi cum se previne?
Sarcina şi toxoplasmoza: ce este toxoplasmoza şi cum se previne? Toxoplasmoza este o infecţie parazitară, care este blândă de obicei, iar majoritatea persoanelor nu suferă efectele bolii. Cu toate acestea, femeile însărcinate trebuie să fie informate despre boală, deoarece dacă o femeie se infectează cu parazitul în timpul sarcinii, pot apărea probleme serioase pentru fătul în dezvoltare. +4 / 0 +4
Sarcinile ectopice (extrauterine) – implantarea embrionului în afara uterului
Sarcinile ectopice (extrauterine) – implantarea embrionului în afara uterului O sarcină ectopică apare când embrionul este implantat în afara uterului. Cel mai frecvent, aceasta apare în trompa uterină, ovar sau chiar lângă gura cervixului. Cu toate acestea, embrionul se poate implanta în cornul uterin rudimentar sau în orice cavitate abdominală, de exemplu, pe peretele intestinului. +3 / 0 +3