De ce este bine să faci mișcare după masă

Decembrie 19, 2017 | sursa: clicksanatate.ro - Ramona Lita
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+3
1
De ce este bine să faci mișcare după masă

Mesele copioase de sărbători te înspăimântă deoarece există riscul să te confrunți cu indigestii alimentare, senzația de greu sau de balonare? Iată cele mai bune exerciții ce îți vor fi de un real folos.

"nu permite ca această perioadă să fie motivul pentru a îți ieși din formă"Nu permite ca această perioadă să fie motivul pentru a îți ieși din formă și a renuța chiar și pentru o scurtă perioadă la mișcare.

Strecoară în rutina ta zilnică, chiar dacă ești în vacanță câteva exerciții fizice pe care să le faci mereu după masă, astfel încât să participi activ la buna digerare a alimentelor consumate.

Mai ales că în această perioadă organismul tău va primi fără nici un fel de restricții tot soiul de preparate de la cele mai ușor de digerat până la cele care necesită mai multe ore.

Mișcarea te binedispune

Când stai la masă cu cei dragi nu ții cont exact de numărul de calorii consumate, te simți bine în compania lor și apoi la câteva minute d eregulă apare mustrarea de conștiință sau după caz anumite probleme digestive.

Efectele negative ale meselor pline și a bucatelor aburinde nu întârzie niciodată să apară. Astfel că dacă alegi ca după masă să faci puțină mișcare vei observa că parcă vei primi o porție de enrgie și te vei simi mult mai binedispus și te vei bucura mai mult de compania celor din jur.
Unde mai punem și faptul că imediat ce începi să faci mișcare, minunatele endorfine se vor elibera în organism și vor amplifica starea de bine.

10 antibiotice naturale

"Principalele virtuţi ale curcumei sunt atribuite curcuminei, o substanţă cu o puternică acţiune antioxidantă ce se găseşte în proporţie mare în compoziţia ei (peste 90%)..."

Citeşte mai mult:
10 antibiotice din plante medicinale!»

Ai copii mici prin casă? Ce zici de celebrul jos de-a v-ati ascunselea pe care atât de mult îl jucai în copilărie?

Nici nu trebuie să te de plasezi la sală pentru a te mișca. Sigur vor rămâne cu o amintire plăcută despre această zi.

Ajută digestia mergând pe jos

Dacă ai făcut un exces alimentar, nu te învinovăți și nici nu te pune în pat. Aceasta este cea mai mare greșeală. Acționează activ și bucură-te de o plimbare care îți va ajuta digestia.

Mișcarea după ce ai mâncat te va ajuta să eviți probleme de sănătate precum constipația, depresia, oboseala accentuată, balonarea sau chiar indigestia. Nu evita nici o cană de ceai de păpădie, efectul său diuretic îți va fi de mare folos.

În plus, plimbatul în aer liber este cel mai bun remediu pentru a-ți goli mintea și pentru a te recreea și a-ți oxigena creierul.

Contracarează excesele alimentare cu stretching

Cea mai eficientă metodă prin care să combați și să previi balonarea mai ales este stretchig-ul. Orice formă de mișcare este inevenită mai ales după masă. Atenție însă, mișcarea nu înseamnă alergat.
Începe cu 5-7 minute de stretching după care alege fie să mergi pe jos, fie să apelezi la câteva exerciții de yoga sau pur și simplu să mergi cu bicicleta sau chiar cu patinele.

După 45 de minute de la terminarea mesei poți să faci o drumeție pe munte sau să alergi dacă îți face plăcere.

Antrenamentele intense te vor ajuta să reduci depozitele de grăsime.
Dansează cât de mult poți în această vacanță. Muzica te va binedispune iar dansul va avea grijă de silueta ta și de starea ta de bine.

Pont

Încearcă o perioadă de post negru imediat după ospăț, și ideal ar fi să faci cât mai multă mișcare șă să consumi cât mai multe lichide.

Citeşte şi:
Mărarul menține echilibrul hormonal»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+3
1
  • Alimentaţie sănătoasă
  • Tratament Prin Miscare
  • Sport De Performanta
  • stretching
  • masa de pranz

Articole pe aceeași temă

  • anonim / 2018-01-05 13:30:59

    ca te simti mai usor! nu esti aglomerat adica la stomac

Trimite-ne opinia ta
Durerea de genunchi poate anunța boli grave. Ce e de făcut?
Durerea de genunchi poate anunța boli grave. Ce e de făcut? Durerea de genunchi ni se pare ceva firesc. Mai ales pe măsură ce înaintăm în vârstă. Numai că astfel de dureri nu trebuie ignorate, căci pot fi semne ale unor boli grave. +3 / -1 +2
Introducere în yoga
Introducere în yoga Chiar dacă unii o consideră o disciplină ce trebuie asimilată cu maximă seriozitate, yoga este doar o practică Indiana foarte veche ce poate fi caracterizată prin meditaţie îmbinată cu exerciţiul fizic. Practicanţii de yoga spun că şi-au îmbunătăţit flexibilitatea, au uitat de stres şi au simţit îmbunatăţiri ale stării de... +8 / 0 +8
Programul de exerciţii McKenzie pentru tratarea durerii spatelui inferior
Programul de exerciţii McKenzie pentru tratarea durerii spatelui inferior Conform diferitelor studii clinice, 80% din populaţie are dureri ale spatelui inferior cel puţin o dată în viaţă. În majoritatea cazurilor, durerea dispare în decurs de 2-4 săptămâni fără nici un tratament. Pe de altă parte, durerea de spate revine în termen de un an la 60-80% dintre pacienţi. +8 / -3 +5
Aţi dori să faceţi sport, dar vă dor genunchii după alergare?
Aţi dori să faceţi sport, dar vă dor genunchii după alergare? „Genunchiul alergătorului” este termenul folosit de obicei pentru boala denumită sindrom patelofemural. Este caracterizat prin senzaţia de durere în faţa genunchiului, în jurul rotulei. Apare deseori la alergători, dar poate fi simţit de oricine face sport, în special acele sporturi care implică îndoirea repetată a genunchiului.... +5 / -4 +1