4 căi de a preveni supraaglomerarea la serviciu

Februarie 18, 2015
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+8
4 căi de a preveni supraaglomerarea la serviciu

Stresul afectează productivitatea şi profitabilitatea unei afaceri, este asociat cu o fluctuaţie mare de personal şi 50% din absenteismul total. Are chiar un efect mai grav asupra angajaţilor. Stresul de la locul de muncă nu rămâne la locul de muncă, se strecoară şi în viaţa de familie, diminuează respectul de sine, distruge energia persoanei. Creează boală fizică şi erodează încrederea în sine.

Un anumit nivel de stres la locul de muncă este bun. Ajută oamenii să crească şi să se dezvolte, să rămână interesaţi, motivaţi şi provocaţi. Trucul este să găsiţi echilibrul.

"Prea multă muncă este una dintre cauzele cele mai frecvente ale stresului la locul de muncă"Prea multă muncă este una dintre cauzele cele mai frecvente ale stresului la locul de muncă. Poate provoca un sentiment de supraaglomerare şi poate scădea productivitatea, ceea ce înseamnă că atunci când este nevoie să realizezi mai mult, de fapt obţii mai puţin. Iată patru căi simple de a împiedica supraaglomerarea la serviciu:

• Organizează-te: Unul dintre lucrurile care provoacă stresul cel mai mare este sentimentul că nu deţii controlul. Dacă scapi de dezordine şi faci o listă de priorităţi, te va ajuta să simţi că deţii controlul.

• Concentrează-te asupra lucrurilor pe rând: La muncă, există frecvent un milion de lucruri care au nevoie de atenţie. Telefoanele sună, emailurile curg, colegii pun întrebări, documentele aşteaptă să fie citite, termenele trebuie respectate, la întâlniri trebuie să participi … şi lista continuă. Deoarece reacţionezi la fiecare lucru se întâmplă să te simţi stresat şi sfârşeşti prin a duce la bun sfârşit jumătate din lucrurile programate.

Depresia

"Studiile arată că rata creşterii depresiei a crescut la toate grupele de vârstă, dar creşte cel mai rapid în rândul tinerilor. Organizaţia Mondială a Sănătăţii (OMS) preconizează că până în 2020 depresia..."

Citeşte mai mult:
Depresia - Epidemia modernă: sfaturi pentru ajutor»

Concentrează-te asupra unui singur lucru, introdu mesageria vocală, citeşte şi răspunde la email-uri grupate, programează-ţi o perioadă neîntreruptă pentru a te concentra pe priorităţi, spune-le colegilor că vei fi liber în 30/60/90 de minute dacă nu este urgent. Să termini ceva creează un sentiment de realizare. Să ai pe birou o mulţime de lucruri făcute pe jumătate creează senzaţia de haos!

• Exersează să spui Nu: Este uşor să-ţi creezi obiceiul de a crede că trebuie să faci anumite lucruri doar pentru că te-a rugat cineva, dar cu cât spui mai des da, cu atât ai mai mult de muncă. Bineînţeles, nu vrei să fii nici cel care spune întotdeauna nu, dar dacă eşti deja stresat înainte de a spune da, întreabă-te:

o Acest lucru chiar trebuie făcut?
o Este responsabilitatea mea?
o Poate face altcineva acest lucru?
o Pot să-l fac altădată şi nu acum?

• Fii sincer: Aceasta începe cu tine. Analizează munca de la distanţă şi întreabă-te sincer „contribui la supraaglomerarea mea?”. Ajută să devii organizat, concentrat şi să înveţi să spui nu. Trebuie să combaţi şi orice tendinţă de a amâna sau a fi distras de lucruri inutile, cum ar fi să verifici e-mailul personal sau Facebookul.

Supraaglomerarea îngreunează luarea de măsuri decisive şi facilitează găsirea de lucruri neimportante care să-ţi ocupe timpul. Amânarea poate deveni un obicei prost. Când descoperi că amâni, mobilizează-te şi treci la fapte!

A doua persoană faţă de care trebuie să fii sincer este şeful tău. Aceasta poate fi înspăimântător, aşa că este bine să-l abordezi pe baza faptelor. Aceasta este munca pe care o am de făcut, aceasta este munca pe care cred că pot să o fac şi aceasta este diferenţa între ele!

Dacă ai şi o sugestie legată de rezolvarea diferenţei, cu atât mai bine. Ţine minte, nu ajută nici compania, nici pe tine să fii stresat şi supraaglomerat, aşa că faci firmei un serviciu prin scoaterea în evidenţă a problemei.

Citeşte şi:
Alimente care vă vor ajuta să învingeţi depresia»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+8
  • Reducerea stresului
  • Stresul la serviciu
  • Stresul la locul de munca
  • Evita stresul

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Este aerul conditionat daunator sanatatii? Argumente pro si contra
Este aerul conditionat daunator sanatatii? Argumente pro si contra Este aerul conditionat atat de nociv starii de sanatate precum se vehiculeaza? Nu de mult timp, aerul conditionat a fost considerat luxul necesar pentru supravietuirea in birouri sau transport public pe vreme caniculara, in perioada verii. Din pacate, utilizat in mod abuziv, la temperaturi foarte joase si fara a fi intretinut in mod... +5 / 0 +5
Puterea bucuriei
Puterea bucuriei Moduri practice de a aduce mai multă plăcere şi bucurie în viaţă • Bucuria se trăieşte ACUM şi are legătură cu modul în care gândim în mod frecvent. Fericirea nu e o călătorie, e ACUM +22 / -2 +20
Cum ne afectează antibioticele
Cum ne afectează antibioticele De fiecare dată când simţim cel mai mic semn al răcelii fugim către sertarul cu medicamente sau către cabinetul medical în speranţa că vom obţine o reţetă cu cel mai puternic medicament contra răcelii pentru a scăpa de simptom cât mai repede. +14 / 0 +14
Sauna şi beneficiile ei
Sauna şi beneficiile ei Încă din antichitate sauna este recunoscută ca un obicei sănătos pentru îngrijirea pielii. Efectele pozitive ale saunei asupra corpului nostru se regăsesc atât în starea de bine fizică cât şi în cea mentală. Din ce în ce mai multe persoane folosesc sauna că o modalitate de relaxare, beneficiind în acelaşi timp şi de rezultatul... +12 / -1 +11
"‪TuiNa‬" -  ‎Masajul Terapeutic Chinezesc‬
"‪TuiNa‬" - ‎Masajul Terapeutic Chinezesc‬ De-a lungul mai multor secole practicanții au creat mai multe tratamente pentru boli, de exemplu: ‪‎Acupunctura‬, ‪‎Presopunctura‬, TuiNa,‎Ventuze‬, ‪‎Moxibustie‬, ‎QiGong‬, AuriculoTerapia‬ și altele. +10 / 0 +10
Opt trucuri practice ca să scapi de balonare fără medicamente
Opt trucuri practice ca să scapi de balonare fără medicamente Disconfortul provocat de balonare îţi poate scădea încrederea în sine şi te poate împiedica să dai randament la serviciu sau să te bucuri de timpul liber. Înainte de a merge la medic, poţi încerca trucurile recomandate de site-ul ibs.about.com. +10 / 0 +10
Afecţiunile pe care le poate ascunde ameţeala
Afecţiunile pe care le poate ascunde ameţeala Tuturor ni se mai întâmplă să ameţim din când în când, însă dacă problema devine frecventă şi este însoţită şi de alte simptome, atunci poate fi semnul unor probleme de sănătate. +9 / 0 +9
Avem nevoie de beţişoare de urechi?
Avem nevoie de beţişoare de urechi? Foarte multe persoane utilizează beţişoarele de urechi ca alternativă pentru curăţarea urechilor. Deşi sunt foarte populare, beşiţoarele de urechi nu sunt recomandate pentru fi utilizate în interiorul urechilor, avertizează cadrele medicale. Foarte multe catastrofe au pornit de la utilizarea acestor instrumente ajutătoare. +8 / 0 +8
Pachete medicale 2016-2017: Ce servicii vei putea primi de vineri, indiferent că eşti sau nu asigurat
Pachete medicale 2016-2017: Ce servicii vei putea primi de vineri, indiferent că eşti sau nu asigurat Pachetele medicale pentru perioada 2016-2017 vor fi valabile începând de vineri, după ce Guvernul a stabilit astă-primăvară să amâne aplicarea lor cu trei luni +8 / 0 +8
Insomnia: lupta de a adormi
Insomnia: lupta de a adormi Insomnia este o tulburare a somnului care înseamnă că nu poţi să adormi sau să rămâi adormit. Aceia care suferă de ea sunt denumiţi insomniaci. Majoritatea oamenilor are nevoie de 7-8 ore de somn pe noapte. Cei care suferă de insomnie rareori dacă dorm aşa de mult şi chiar dacă pot rămâne în pat perioade lungi de timp, tot nu... +8 / 0 +8