7 afecțiuni care pot fi diminuate de magneziu și top 5 al surselor vegetale!

Iunie 6, 2017 | sursa: kilocalorii.ro
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+6
7 afecțiuni care pot fi diminuate de magneziu și top 5 al surselor vegetale!

Deficiențele nutriționale pot cauza diferite probleme de sănătate și aparent, devenind conștienți de importanța lor numai atunci când avem parte de probleme. Magneziu este extrem de important pentru organism, susținând viața și funcțiile tuturor organelor, fiind mineralul care prezintă cele mai dese cazuri de deficiență.

Ajută la producerea de enzime și energie, reglând nivelul celorlalți nutrienți necesari pentru organism. Un aport suficient de magneziu afectează sănătatea oaselor și a dinților.

"studiile clinice au arătat că un aport suficient de magneziu reduce din riscul de dezvoltare al diabetului"Deficiența acestui mineral duce la:

  • Greață
  • Hiperventilație
  • Slăbiciune a mușchilor și spasme
  • Bătăi iregulate ale inimii
  • Dificultăți de adormire
  • Senzații de anxietate, iritabilitate și confuzie

Un aport considerabil de magneziu poate diminua sau trata aceste afecțiuni:

Diabet – studiile clinice au arătat că un aport suficient de magneziu reduce din riscul de dezvoltare al diabetului de tip II. De asemenea, suplimentele cu magneziu reglează nivelurile de zahăr din sânge și stimulează sensibilitatea la insulină.

Hipertensiunea arterială – tensiunea arterială este cu succes stabilizată cu ajutorul magneziului, calciului și potasiului. Așadar, este de dorit un consum regulat de produse lactae cu un conținut redus de grăsime.

Depresie – deficiența de magneziu poate reduce serios din nivelul de serotonină, denumit și hormonul fericirii. Studiile arată că magneziu este eficient ca antidepresiv în diferite tratamente.

Secretele din pliculetele de ceai

"pliculeţele de ceai nu sunt benefice doar atunci când sunt consumate în infuzie, ca o băutură. Dr. Oz a descoperit numeroase alte beneficii ale pliculeţelor de ceai şi le împărtăşeşte şi cu noi..."

Citeşte mai mult:
7 secrete ascunse în pliculeţele de ceai»

Astm – un studiu care a implicat copii cu vârstele între 11-19 ani și adulți au arătat că un consum neadecvat de magneziu este strâns legat de astm. Magneziu, dacă este inhalat sau administrat intravenos, poate reduce din atacurile de astm, atât în cazul copiilor cât și al adulților.

Osteroporoza – magneziu este esențial pentru oase sănătaose, alături de vitamina D și calciu. Un consum adecvat de magneziu, combinat cu exerciții și o dietă echilibrată pot reduce din riscul acestei boli.

Fibromialgia – a fost demonstrat științific că o combinație de magneziu și acid malic administrat timp de 2 luni poate calma durerea și sensibilitate în urma fibromialgiei.

Boli de inimă – magneziul este esențial pentru funcționarea normală a inimii, reducând din riscul de dezvoltare al bolilor coronariene de inimă și bătăi iregulate ale inimii.

Cele mai bune surse vegetale de magneziu:
Menta – această plantă cu o aromă deosebită conține niveluri ridicat de magneziu.

Mărar – acest tip de ierburi poate fi adăugat la cartofi, ouă, pește și fasole verde, dar și alături de iaurt și castravete.

Cimbru – acesta are o aromă și un miros extrem de puternice, fiind bogat în vitamina C, fier, fibre și magneziu.

Coriandru – această plantă antică este un adaos sănătos la supe, salate și fripturi. Este eficient în eliminarea metalelor grele din organism, fiind o sursă bogată de vitamina C, K, A și magneziu.

Busuioc – este o plantă versatilă cu o aromă deosebită, abundentă în magneziu și alți nutrienți.

Citeşte şi:
Superalimentul minune - ceaiul matcha»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+6
  • Coriandru
  • Astm
  • Diabet
  • Depresie
  • Aport de magneziu
  • Hipertensiune

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
De ce sfecla roşie este o minune pentru organism
De ce sfecla roşie este o minune pentru organism Pe lângă antioxidanţi, beneficiile consumului de sfeclă roşie mai constau şi în faptul că aduc un aport important de vitamine precum A, C, E, B1, B2, C, acid folic sau fibre, magneziu, fier, cupru şi fosfor. De asemenea, potrivit unor cercetări, sfecla roşie are cea mai mare cantitate de vitamina K dintre toate legumele. +6 / -1 +5
Sofrologia, terapia prin care ne putem face viaţa mai frumoasă
Sofrologia, terapia prin care ne putem face viaţa mai frumoasă Termenul de sofrologie a fost introdus în anul 1960 de către neuropsihiatrul columbian Alfonso Caycedo. Etimologia cuvântului provine din limba greacă sos – armonie, echilibru, phren – conştiinţă, spirit, logos – ştiinţă, cuvânt; în esenţă, sofrologia este ştiinţa armoniei spiritului. +24 / 0 +24
5 avantaje pentru sănătate ale ciocolatei negre
5 avantaje pentru sănătate ale ciocolatei negre Avantajele ciocolatei negre sunt cunoscute de mult timp. Bineînţeles, avantajele sunt aduse numai de ciocolata neagră de calitate foarte bună şi numai când nu este consumată în exces. Ciocolata neagră furnizează energie şi ajută la concentrare, împreună cu următoarele beneficii discutate mai jos. +21 / 0 +21
Insomnia
Insomnia Insomnia este o dereglare a somnului normal, incapacitate acută sau cronică de a dormi și face parte din categoria TULBURĂRILOR DE SOMN. Conform Manualului de Diagnostic și Statistică a Tulburărilor Mentale, ediția a 4-a, acestea se împart în patru categorii majore: +18 / 0 +18
Stresul la locul de muncă–monstrul ce distruge celulele nervoase
Stresul la locul de muncă–monstrul ce distruge celulele nervoase Stresul la locul de muncă este o problemă majoră care duce la o creştere a greşelilor făcute, atât de angajaţi, cât şi de manageri, împiedicând astfel utilizarea optimă a resurselor umane. Deseori duce la afectarea stării de sănătate şi la boli legate de stres. Stresul la locul de muncă are fără îndoială efecte negative... +16 / -1 +15
Ce trebuie să ştim ca să luptăm împotriva mătreţii?
Ce trebuie să ştim ca să luptăm împotriva mătreţii? Aproape toată lumea, indiferent de vârstă, sex sau rasă se confruntă cu mătreaţa în viaţa de zi cu zi. Mătreaţa tinde să fie asociată cu lipsa de igienă; de aceea, vă poate face să vă simţiţi foarte stânjenit, chiar dacă este total inofensivă. În zilele noastre ne îngrijim din ce în ce mai mult de aspectul nostru şi... +12 / 0 +12
Cum să îţi construieşti un sistem imunitar puternic
Cum să îţi construieşti un sistem imunitar puternic Sistemul nostru digestiv are în componenţa microflora intestinală care este alcătuită din miliarde de bacterii vii +11 / 0 +11
Cele mai bune reţete de hidratare
Cele mai bune reţete de hidratare Singurul lichid care hidratează perfect este apa. Însă pentru diversitate, puteţi apela la supe, sucuri naturale şi ceaiuri, preparate cu apă pură. Indiferent de condiţiile meteo, doar apa hidratează cel mai bine. Aşa că străduiţi-vă să consumaţi cel puţin 8 pahare mari de apă zilnic. Şi citiţi cu atenţie eticheta... +10 / 0 +10
5 lucruri care îţi pot scădea IQ-ul
5 lucruri care îţi pot scădea IQ-ul S-ar putea să faci anumite lucruri care în mod neaşteptat contribuie la deterioarea sănătăţii creierului tău. Iată 5 lucruri care ar putea reduce adevărata capacitate a creierului. +10 / 0 +10
Afecţiunile pe care le poate ascunde ameţeala
Afecţiunile pe care le poate ascunde ameţeala Tuturor ni se mai întâmplă să ameţim din când în când, însă dacă problema devine frecventă şi este însoţită şi de alte simptome, atunci poate fi semnul unor probleme de sănătate. +9 / 0 +9