Cum scăpăm de retenţia de apă

August 15, 2016 | sursa: csid.ro
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+8
Cum scăpăm de retenţia de apă

Vara, putem combate mult mai uşor retenţia de apă din organism, asta dacă dacă respectăm câteva reguli alimentare şi bem 3 litri de apă.
"un pahar cu iaurt de băut fermentat natural în care amestecăm fibre pentru tranzit digestiv"
În sezonul cald avem la dispoziţie legume şi fructe din belşug, iar asta poate avea numeroase beneficii pentru organismul nostru.

“Pe durata acestei luni (dar nu numai) vă recomand să consumaţi în fiecare zi 2.5-3 litri de apă, în care să adăugaţi felii de lămâie, câteva crenguţe de rozmarin proaspăt şi câteva felii de castravete fără coajă. O să observaţi că organismul vostru elimină retenţia de apă şi că pielea capătă un aspect sănătos şi un tonus ridicat”.

Dimineaţa putem alege o băutură bogată în fibre şi proteine. “Optăm pentru un pahar cu iaurt de băut fermentat natural în care amestecăm fibre pentru tranzit digestiv (psillium, tărâţe, seminţe de in) şi o linguriţă de miere de albine. Apoi, la 15 minute după ce am băut acest mix de fibre, micul dejun constă în zilele pare (marţi, joi, sâmbătă) din ou fiert, ardei kapia şi castravete sau roşii, iar în zilele impare (luni, miercuri, vineri, duminică) dintr-o porţie de fructe dulci de sezon (nectarine, piersici, struguri), cât putem pune într-un castronel”, precizează Cori Grămescu.

Ceaiuri pentru reducerea colesterolului

"Organismul are nevoie de colesterol, dar trebuie precizat că acesta se împarte în două categorii – colesterol „bun“ sau HDL și colesterol „rău“ sau LDL..."

Citeşte mai mult:
Ceaiuri care reduc nivelul de colesterol „rău“ din sânge»

La prânz optăm pentru legume cu peşte – morcov, dovlecel, conopidă, salate de toate felurile şi o porţie slabă de peşte la grătar sau la cuptor. “Câtă vreme legumele se regăsesc în cantităţi mari, nu riscăm să ni se facă foame. E important să preparăm legumele “al dente”, adică să rămână crocante şi savuroase, fără să le fierbem prea tare.

La cină alegem salate variate cu proteine slabe sau vegetale – salatele asortate cu năut, tofu sau ton ne vor scoate din încurcătură, câtă vreme ne asigurăm că avem cel puţin cinci legume diferite în salata noastră”, adaugă antrenoarea de fitness Cori Grămescu.

Dacă între mese simţim nevoia să mâncăm câte ceva, avem de ales între iaurt de băut, pepene galben sau fructe de pădure.

Citeşte şi:
Remedii naturale pentru bila leneşă»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+8
  • Boli și stări
  • proteine
  • dieta lamaie
  • apa plata
  • retentie de apa

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
De ce sfecla roşie este o minune pentru organism
De ce sfecla roşie este o minune pentru organism Pe lângă antioxidanţi, beneficiile consumului de sfeclă roşie mai constau şi în faptul că aduc un aport important de vitamine precum A, C, E, B1, B2, C, acid folic sau fibre, magneziu, fier, cupru şi fosfor. De asemenea, potrivit unor cercetări, sfecla roşie are cea mai mare cantitate de vitamina K dintre toate legumele. +6 / -1 +5
Sofrologia, terapia prin care ne putem face viaţa mai frumoasă
Sofrologia, terapia prin care ne putem face viaţa mai frumoasă Termenul de sofrologie a fost introdus în anul 1960 de către neuropsihiatrul columbian Alfonso Caycedo. Etimologia cuvântului provine din limba greacă sos – armonie, echilibru, phren – conştiinţă, spirit, logos – ştiinţă, cuvânt; în esenţă, sofrologia este ştiinţa armoniei spiritului. +24 / 0 +24
5 avantaje pentru sănătate ale ciocolatei negre
5 avantaje pentru sănătate ale ciocolatei negre Avantajele ciocolatei negre sunt cunoscute de mult timp. Bineînţeles, avantajele sunt aduse numai de ciocolata neagră de calitate foarte bună şi numai când nu este consumată în exces. Ciocolata neagră furnizează energie şi ajută la concentrare, împreună cu următoarele beneficii discutate mai jos. +21 / 0 +21
Insomnia
Insomnia Insomnia este o dereglare a somnului normal, incapacitate acută sau cronică de a dormi și face parte din categoria TULBURĂRILOR DE SOMN. Conform Manualului de Diagnostic și Statistică a Tulburărilor Mentale, ediția a 4-a, acestea se împart în patru categorii majore: +18 / 0 +18
Stresul la locul de muncă–monstrul ce distruge celulele nervoase
Stresul la locul de muncă–monstrul ce distruge celulele nervoase Stresul la locul de muncă este o problemă majoră care duce la o creştere a greşelilor făcute, atât de angajaţi, cât şi de manageri, împiedicând astfel utilizarea optimă a resurselor umane. Deseori duce la afectarea stării de sănătate şi la boli legate de stres. Stresul la locul de muncă are fără îndoială efecte negative... +16 / -1 +15
Ce trebuie să ştim ca să luptăm împotriva mătreţii?
Ce trebuie să ştim ca să luptăm împotriva mătreţii? Aproape toată lumea, indiferent de vârstă, sex sau rasă se confruntă cu mătreaţa în viaţa de zi cu zi. Mătreaţa tinde să fie asociată cu lipsa de igienă; de aceea, vă poate face să vă simţiţi foarte stânjenit, chiar dacă este total inofensivă. În zilele noastre ne îngrijim din ce în ce mai mult de aspectul nostru şi... +12 / 0 +12
Cum să îţi construieşti un sistem imunitar puternic
Cum să îţi construieşti un sistem imunitar puternic Sistemul nostru digestiv are în componenţa microflora intestinală care este alcătuită din miliarde de bacterii vii +11 / 0 +11
Cele mai bune reţete de hidratare
Cele mai bune reţete de hidratare Singurul lichid care hidratează perfect este apa. Însă pentru diversitate, puteţi apela la supe, sucuri naturale şi ceaiuri, preparate cu apă pură. Indiferent de condiţiile meteo, doar apa hidratează cel mai bine. Aşa că străduiţi-vă să consumaţi cel puţin 8 pahare mari de apă zilnic. Şi citiţi cu atenţie eticheta... +10 / 0 +10
5 lucruri care îţi pot scădea IQ-ul
5 lucruri care îţi pot scădea IQ-ul S-ar putea să faci anumite lucruri care în mod neaşteptat contribuie la deterioarea sănătăţii creierului tău. Iată 5 lucruri care ar putea reduce adevărata capacitate a creierului. +10 / 0 +10
Afecţiunile pe care le poate ascunde ameţeala
Afecţiunile pe care le poate ascunde ameţeala Tuturor ni se mai întâmplă să ameţim din când în când, însă dacă problema devine frecventă şi este însoţită şi de alte simptome, atunci poate fi semnul unor probleme de sănătate. +9 / 0 +9