Opt trucuri practice ca să scapi de balonare fără medicamente

Decembrie 9, 2015 | sursa: romanialibera.ro - Antonia Deak
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+10
Opt trucuri practice ca să scapi de balonare fără medicamente

Disconfortul provocat de balonare îţi poate scădea încrederea în sine şi te poate împiedica să dai randament la serviciu sau să te bucuri de timpul liber. Înainte de a merge la medic, poţi încerca trucurile recomandate de site-ul ibs.about.com.
"Înlocuieşte guma cu dropsurile mentolate, când vrei să îţi împrospătezi respiraţia"
1. Nu mai mesteca gumă

Guma de mestecat duce la balonare, întrucât conține îndulcitori artificiali, cum este sorbitolul,dar și pentru că, mestecând, înghiți aer. Înlocuieşte guma cu dropsurile mentolate, când vrei să îţi împrospătezi respiraţia.

2. Micşorează porţiile de mâncare

Consumul unor cantităţi prea mari de alimente duce la balonare. Prin urmare, încearcă să îţi dai seama de ce cantitate de mâncare are nevoie organismul tău.

3. Evită alimentele care provoacă gaze intestinale

Elimină din alimentaţia ta acele ingrediente despre care ştii că îţi provoacă gaze intestinale. Alege alimentele bogate în proteine şi acizi graşi sănătoşi.

10 antibiotice naturale

"S-au descoperit mai multe plante cu un efect mai puternic decât antibioticele clasice şi există rezultate ştiinţifice care le dovedesc eficienţa..."

Citeşte mai mult:
10 antibiotice din plante medicinale!»

4. Evită sarea pe cât posibil

Mâncărurile cu conţinut mare de sare duc la retenţia de apă şi, prin urmare, la senzaţia de balonare. Încearcă să găteşti cât mai des, ca să controlezi cantitatea de sare pe care o consumi.

5. Fă-ţi teste pentru diferite tipuri de alergii

Balonarea ar putea fi cauzată şi de alergii la diferite tipuri de alimente. Ca să afli dacă eşti alergic, trebuie să apelezi la medicul specialist, care te va sfătui în privinţa regimului alimentar care ţi se potriveşte.

6. Consumă probiotice

Probioticele refac echilibrul florei intestinale şi reduc şansele de balonare.

7. Fă mişcare

Mişcarea reduce retenţia de apă sau gaze şi, deci, balonare.

8. Bea multă apă

Apa îmbunătăţeşte transportul oxigenului şi nutrienţilor în organism şi ajută la eliminarea toxinelor, care sunt responsabile de balonare.

Citeşte şi:
Elixirul străvechi care poate vindeca până la 100 de boli»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+10
  • Sarea
  • Probiotice
  • balonarea abdomenului
  • proteine
  • balonare
  • gaze stomac

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
D C Dulcan: 5 minute de suparare imobilizeaza pentru 5-6 ore sistemul imunitar
D C Dulcan: 5 minute de suparare imobilizeaza pentru 5-6 ore sistemul imunitar Descope­ririle fizi­cii cuantice au arătat că mintea noastră e cea care face să colap­seze undele de energie şi le trans­formă în parti­cule, adică în materie. A gândi înseamnă a transforma nevăzu­tul în văzut. +4 / 0 +4
5 avantaje pentru sănătate ale ciocolatei negre
5 avantaje pentru sănătate ale ciocolatei negre Avantajele ciocolatei negre sunt cunoscute de mult timp. Bineînţeles, avantajele sunt aduse numai de ciocolata neagră de calitate foarte bună şi numai când nu este consumată în exces. Ciocolata neagră furnizează energie şi ajută la concentrare, împreună cu următoarele beneficii discutate mai jos. +21 / 0 +21
Cum ne afectează antibioticele
Cum ne afectează antibioticele De fiecare dată când simţim cel mai mic semn al răcelii fugim către sertarul cu medicamente sau către cabinetul medical în speranţa că vom obţine o reţetă cu cel mai puternic medicament contra răcelii pentru a scăpa de simptom cât mai repede. +14 / 0 +14
Sauna şi beneficiile ei
Sauna şi beneficiile ei Încă din antichitate sauna este recunoscută ca un obicei sănătos pentru îngrijirea pielii. Efectele pozitive ale saunei asupra corpului nostru se regăsesc atât în starea de bine fizică cât şi în cea mentală. Din ce în ce mai multe persoane folosesc sauna că o modalitate de relaxare, beneficiind în acelaşi timp şi de rezultatul... +12 / -1 +11
"‪TuiNa‬" -  ‎Masajul Terapeutic Chinezesc‬
"‪TuiNa‬" - ‎Masajul Terapeutic Chinezesc‬ De-a lungul mai multor secole practicanții au creat mai multe tratamente pentru boli, de exemplu: ‪‎Acupunctura‬, ‪‎Presopunctura‬, TuiNa,‎Ventuze‬, ‪‎Moxibustie‬, ‎QiGong‬, AuriculoTerapia‬ și altele. +10 / 0 +10
5 lucruri care îţi pot scădea IQ-ul
5 lucruri care îţi pot scădea IQ-ul S-ar putea să faci anumite lucruri care în mod neaşteptat contribuie la deterioarea sănătăţii creierului tău. Iată 5 lucruri care ar putea reduce adevărata capacitate a creierului. +10 / 0 +10
Alimente care seamănă cu organele pe care le tratează
Alimente care seamănă cu organele pe care le tratează Fiecărui organ al corpului îi corespunde un aliment care, nu numai că îi aduce beneficii, însă îi şi seamănă foarte mult. Atunci când te supără inima, ochii ori rinichii, nu uita să consumi alimente asemănatoare, ca să grăbeşti vindecarea. +9 / 0 +9
Zatul de cafea si cofeina fac minuni pentru sanatate. Lucruri pe care sigur nu le stiai!
Zatul de cafea si cofeina fac minuni pentru sanatate. Lucruri pe care sigur nu le stiai! Cafeaua este unul dintre cele mai consumate alimente, in special de catre persoanele care au nevoie de un plus de energie. Este adevarat ca mareste ritmul cardiac si ingalbeneste dintii, insa beneficiile ei sunt mai numeroase decat reactiile adverse. +12 / -4 +8
Castiga o intalnire privata cu Dr. Oz! Fanii il pot cunoaste personal, in culisele evenimentului
Castiga o intalnire privata cu Dr. Oz! Fanii il pot cunoaste personal, in culisele evenimentului Au mai ramas doar 3 saptamani pana la intalnirea cu celebrul Dr. Oz, care va veni pentru prima data in Romania pentru a sustine conferinta „Take your life to the next level”. Considerat a fi evenimentul medical al anului 2016, dedicat stilului sanatos de viata, conferinta sustinuta de Dr. Oz pe scena Salii Palatului din Bucuresti, va avea... +8 / 0 +8
Insomnia: lupta de a adormi
Insomnia: lupta de a adormi Insomnia este o tulburare a somnului care înseamnă că nu poţi să adormi sau să rămâi adormit. Aceia care suferă de ea sunt denumiţi insomniaci. Majoritatea oamenilor are nevoie de 7-8 ore de somn pe noapte. Cei care suferă de insomnie rareori dacă dorm aşa de mult şi chiar dacă pot rămâne în pat perioade lungi de timp, tot nu... +8 / 0 +8