Topul metodelor de protecţie a pielii la plajă

Iulie 24, 2015 | Madalina Dragoi
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+8
Topul metodelor de protecţie a pielii la plajă

Chiar dacă mulţi dintre noi se încăpăţânează să creadă că expunerea necontrolată la soare în miezul zilei, în plină vară, nu îi va afecta, senzaţiile de arsură a pielii nu se lasă aşteptate. Atenţie, pe plajă, chiar şi în zilele înnourate trebuie să aplicăm cremele de protecţie solară cu SPF ridicat! Iată cum să te simţi bine în pielea ta!

An de an razele solare sunt mai agresive. Şi nu o spun doar studiile, medicii dermatologi şi ştirile de pe toate canalele mass media, ci în primul rând o spune propria noastră piele. Aţi observat că este de ajuns ca o singură dată să nu îi acordaţi atenţia cuvenită atunci când staţi mult în soare, nu neapărat la plajă, ca să simţiţi o senzaţie (uşoară sau intensă) de disconfort? Ei bine, puteţi preveni aceste neplăceri dacă ţineţi cont următoarele sfaturi.

1. Evitaţi expunerea la soare sau lucrul în aer liber în intervalul 11.00 - 16.00.

"Atenţie, pe plajă, chiar şi în zilele înnourate trebuie să aplicăm cremele de protecţie solară cu SPF ridicat"2. Purtaţi pălării de soare din materiale naturale (paie sau bumbac) sau şepci din bumbac în culori deschise. Evitaţi accesoriile pentru cap din poliester (atenţie, sunt foarte des întâlnite în ofertele comercianţilor din România) şi pe cele negre!

3. Chiar dacă din cauza temperaturii ridicate simţiţi că nu mai suportaţi să fiţi îmbrăcaţi, nu riscaţi. Vă veţi simţi mult mai bine dacă alegeţi să purtaţi o rochie lungă, lejeră din bumbac sau din în în nuanţe pastelate sau albă, o cămaşă subţire cu mânecă lungă din în sau bumbac, pantaloni lungi, largi de asemenea din materiale naturale.

4. A se evita accesoriile metalice!

5. Un evantai şi o pereche de ochelari de soare ale căror lentile protejează eficient împotriva UVA şi UVB (trebuie cumpăraţi din magazine autorizate sau din farmacii) sunt absolut necesare.

6. Dacă alegeţi să staţi la plajă, nu rămâneţi la orele amiezii în aer liber. Razele solare trec şi prin umbrelă, iar nisipul şi apa le reflectă şi riscul să vă ardeţi pielea este crescut.

Cosmeticele naturale

" în cosmetice se găsesc substanţe chimice toxice sau iritante: parabeni, ftalaţi şi diverse vopsele..."

Citeşte mai mult:
Cosmeticele naturale sunt întotdeauna sănătoase?»

7. Crema dermatocosmetică cu SPF potrivit pielii tale şi nivelului de bronz aplicată din 20 în 20 de minute şi de fiecare dată când ieşi din apa este absolut necesară!

8. Chiar şi pentru podoabă capilară există produse de îngrijire (şampon, balsam, măşti, tratamente) menite să protejeze culoarea naturală sau colorată chimic. Folosiţi-le cu încredere.

9. După plajă este important să faceţi un duş cu apă călduţă şi să folosiţi un gel de dus sau un săpun delicat (recomandăm mai ales folosirea unui ulei de dus cu rol de refacere al stratului de lipide de la nivelul pielii). Aplicaţi cu generozitate creme dermatocosmetice de după plajă.

10. Ce mâncăm atunci când suntem la plajă? În primul rând, ar trebui să ne gândit la câtă apă bem. 2 - 3 litri de apă plată sunt obligatorii. Dacă nu vă place apa simplă, puteţi să trişaţi adăugând câteva picături de suc de lămâie proaspăt stors sau cu un ceai rece neîndulcit. Evident o limonadă cu miere, ghimbir şi mentă proaspătă, un fresh din portocale sunt binevenite. Nu uitaţi, alcoolul îngrăşa şi deshidratează, deci nu sunt indicate la plajă!

11. Nici cafeaua în exces nu face casă bună cu soarele mai ales în cazul persoanelor cu hipertensiune arterială. A se evita sau a se alege variantele fără cofeină.

12. La capitolul mâncare specialiştii recomanda supe uşoare din legume, fructe, salate - toate cât mai puţin preparate termic. A se evita preparatele culinare care necesită prăjire şi care sunt greu digerabile.

13. Printre gustările ideale la plajă se număra piersicile şi morcovii datorită conţinutului de betacaroten, extrem de benefic pielii.

Vă dorim aşadar o vară lipsită de griji şi de arsuri solare!

Citeşte şi:
4 ingrediente importante pentru îngrijirea tenului»

  • Facebook
  • Twitter
  • Google
+8
  • Creme Protectie Solara
  • Ochelari Soare
  • ultraviolete
  • SPF
  • protectie solara
  • cancer de piele

Articole pe aceeași temă

Trimite-ne opinia ta
Este aerul conditionat daunator sanatatii? Argumente pro si contra
Este aerul conditionat daunator sanatatii? Argumente pro si contra Este aerul conditionat atat de nociv starii de sanatate precum se vehiculeaza? Nu de mult timp, aerul conditionat a fost considerat luxul necesar pentru supravietuirea in birouri sau transport public pe vreme caniculara, in perioada verii. Din pacate, utilizat in mod abuziv, la temperaturi foarte joase si fara a fi intretinut in mod... +5 / 0 +5
Puterea bucuriei
Puterea bucuriei Moduri practice de a aduce mai multă plăcere şi bucurie în viaţă • Bucuria se trăieşte ACUM şi are legătură cu modul în care gândim în mod frecvent. Fericirea nu e o călătorie, e ACUM +22 / -2 +20
Cum ne afectează antibioticele
Cum ne afectează antibioticele De fiecare dată când simţim cel mai mic semn al răcelii fugim către sertarul cu medicamente sau către cabinetul medical în speranţa că vom obţine o reţetă cu cel mai puternic medicament contra răcelii pentru a scăpa de simptom cât mai repede. +14 / 0 +14
Sauna şi beneficiile ei
Sauna şi beneficiile ei Încă din antichitate sauna este recunoscută ca un obicei sănătos pentru îngrijirea pielii. Efectele pozitive ale saunei asupra corpului nostru se regăsesc atât în starea de bine fizică cât şi în cea mentală. Din ce în ce mai multe persoane folosesc sauna că o modalitate de relaxare, beneficiind în acelaşi timp şi de rezultatul... +12 / -1 +11
"‪TuiNa‬" -  ‎Masajul Terapeutic Chinezesc‬
"‪TuiNa‬" - ‎Masajul Terapeutic Chinezesc‬ De-a lungul mai multor secole practicanții au creat mai multe tratamente pentru boli, de exemplu: ‪‎Acupunctura‬, ‪‎Presopunctura‬, TuiNa,‎Ventuze‬, ‪‎Moxibustie‬, ‎QiGong‬, AuriculoTerapia‬ și altele. +10 / 0 +10
Opt trucuri practice ca să scapi de balonare fără medicamente
Opt trucuri practice ca să scapi de balonare fără medicamente Disconfortul provocat de balonare îţi poate scădea încrederea în sine şi te poate împiedica să dai randament la serviciu sau să te bucuri de timpul liber. Înainte de a merge la medic, poţi încerca trucurile recomandate de site-ul ibs.about.com. +10 / 0 +10
Afecţiunile pe care le poate ascunde ameţeala
Afecţiunile pe care le poate ascunde ameţeala Tuturor ni se mai întâmplă să ameţim din când în când, însă dacă problema devine frecventă şi este însoţită şi de alte simptome, atunci poate fi semnul unor probleme de sănătate. +9 / 0 +9
Avem nevoie de beţişoare de urechi?
Avem nevoie de beţişoare de urechi? Foarte multe persoane utilizează beţişoarele de urechi ca alternativă pentru curăţarea urechilor. Deşi sunt foarte populare, beşiţoarele de urechi nu sunt recomandate pentru fi utilizate în interiorul urechilor, avertizează cadrele medicale. Foarte multe catastrofe au pornit de la utilizarea acestor instrumente ajutătoare. +8 / 0 +8
Pachete medicale 2016-2017: Ce servicii vei putea primi de vineri, indiferent că eşti sau nu asigurat
Pachete medicale 2016-2017: Ce servicii vei putea primi de vineri, indiferent că eşti sau nu asigurat Pachetele medicale pentru perioada 2016-2017 vor fi valabile începând de vineri, după ce Guvernul a stabilit astă-primăvară să amâne aplicarea lor cu trei luni +8 / 0 +8
Insomnia: lupta de a adormi
Insomnia: lupta de a adormi Insomnia este o tulburare a somnului care înseamnă că nu poţi să adormi sau să rămâi adormit. Aceia care suferă de ea sunt denumiţi insomniaci. Majoritatea oamenilor are nevoie de 7-8 ore de somn pe noapte. Cei care suferă de insomnie rareori dacă dorm aşa de mult şi chiar dacă pot rămâne în pat perioade lungi de timp, tot nu... +8 / 0 +8